Millainen on kauris

kauriiseen ihastunut

jolla on venus jousimiehissä? Entä jos on venus kauriissa?

12

1543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Kauriilla, jolla on venus jousimiehissä, piirteitä ovat: kiinnostus ulkomaalaisiin ja ihanteellisuus, korkeahenkisyys ja luottavaisuus, uusien arvojen etsimisvietti, sopeutuvaisuus yhteiskunnan muutoksiin, matkailu.

      • näinhän se on;)

        kävi ihan naurattamaan koska itsellä on venus jouskarissa ja toi mitä kirjotit, pitää aika lailla paikkansa.

        Tää pitää kyllä, ainakin omalla kohdalla, paikkansa silloin kun venus jouskarissa:

        "Silmäsi tähyävät tähtiin heti kun rakkaus koskettaa sydäntäsi. Pahempaa ja ihanampaa idealistia saa hakea suurennuslasilla silti sitä löytämättä. Ihastuessasi menetät hetkeksi kaiken arvostelukykysi ja elämä on niin ihanaa."


    • S a i l o r
    • kaurisnauris

      ei puhu eikä pukahda lemmenasioistaan muille. Vaikenee kuin muuri:)

    • normikalat

      Olen iskenyt silmäni erääseen kauriiseen, jolla on venus kaloissa. Mahtaako se olla hyvä juttu kannaltani, itse olen nimittäin kalat aurinkomerkiltäni.

      • kaurisneito

        rakastuisi, niin se kyllä haluaisi rakastua juuri sellaiseen, jolla on venus kaloissa, sillä suloisempaa ihmistä ei voisi rakkaudessa löytää:)


      • KaurisMan

        matkoillani, ja sinne sydämeni jäi. Koukussa olen enkä varmaan koskaan pääse hänestä irti. Kuulin myöhemmin, että juuri tällaisesta tapauksesta oli kysymys, kun esitin ihmettelyni asiasta paikalliselle astrologille. Tunsin sen hellyyden tässä, jota en ole ennen tuntenut.


      • kaurisWoman

        kyllä muutenkin, mutta tuo lisää kyllä sopivuutta:) Katteeks käy:(


      • capricon
        kaurisWoman kirjoitti:

        kyllä muutenkin, mutta tuo lisää kyllä sopivuutta:) Katteeks käy:(

        Olen kylmäksi ja kovaksi haukuttu kauris, jota en todellakaan ole! Olen kuullut että Kalat olisi kaurille sopiva, koska se saa kauriin avautumaan! Mutta missä ne kalat uivat? Haluan omaan verkkooni sellaisen, joka uisi minun liiveihini ja veisi mukanaan.

        Onko kaloilla jotain tunnusmerkkejä, eväät?


      • kaurisWoman
        capricon kirjoitti:

        Olen kylmäksi ja kovaksi haukuttu kauris, jota en todellakaan ole! Olen kuullut että Kalat olisi kaurille sopiva, koska se saa kauriin avautumaan! Mutta missä ne kalat uivat? Haluan omaan verkkooni sellaisen, joka uisi minun liiveihini ja veisi mukanaan.

        Onko kaloilla jotain tunnusmerkkejä, eväät?

        mutta kaloissa on yks huono puoli, ne uivat niinkuin kalat vedessä joka vedessä. Ei voi oikein luottaa..


      • eväät
        capricon kirjoitti:

        Olen kylmäksi ja kovaksi haukuttu kauris, jota en todellakaan ole! Olen kuullut että Kalat olisi kaurille sopiva, koska se saa kauriin avautumaan! Mutta missä ne kalat uivat? Haluan omaan verkkooni sellaisen, joka uisi minun liiveihini ja veisi mukanaan.

        Onko kaloilla jotain tunnusmerkkejä, eväät?

        mukana.
        Termospullo ja eväsrasia,siitä tunnistat ne :D


    • löytyy

      aurinko Kauriin ja Venus Jousimiehen merkistä. Mulla on myös kuulemma niin paljon Jousimiestä eri planeetoissa astrologisella kartalla, että ns. määräävin merkki mussa on Jousimies.
      Kauris ja jousimies ovat toisilleen vastakkaistyyppisiä merkkejä merkityksin, että siinä missä peruskauris on hillitty, elegantti ja vakava (kauriilla tosin on loistava mustan huumorin taju ja kyky sanoa pokerinaamana kaikenlaista), siinä jousimies on hullu, leikkisä, vastuuton, luova. Ja kuten pari tyyppiä ylempänä jo mainitsivatkin jousimiehelle on tyypillistä lennokas idealismi.
      Sitten vaan kun aurinko on kauriissa, niin se tuo kuvioihin mukaan jännän realistisen sykkeen, niin että tällaisessa aurinko-kauris/Venus-jousimies-tapauksessa on kuin järki ja tunteet kävisvät vuoropuhelua keskenään. Järki ja tunteet...
      Se että jousimies on merkkinä nimenomaan Venuksessa kertoo siitä, että tällainen tyyppi on rakkaudessa ja seksissä leikkisä, saattaa olla seikkailuhenkinen ja hakee kipinää lemmen juttuihin. Jousimies on tulen elementti, kauris maan elementti. Siinähän sitten poukkoilee tulet pöksyissä "maan" pinnalla, sikäli kun siinä pysyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe