missä rastat kuopiossa?

epätietoinen

eli paikkoja missä voi ottaa rastat halvalla..
hintoja siis mukaa vastauksiin. ja mielellää se et missä kyseinen kampaamo sijaitsee

11

2754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattele

ennenkuin otat ne!
      Nehän näyttää kuivuneilta koiranpaskoilta!

• kalakukot

Kuopiossa ei oo rastat vielä muotia, ne tulee vasta 2 vuoden päästä junalla jos ei mee ohi. Kuopiossa pitää kaikilla olla samannäköset kuluneet farkut (niillä ei oo vara ostaa uudempia, ne on oikeesti kuluneita) ja kalakukon näkönen naama, sitä varten voi käydä naamaleikkauksessa niin sit ei erotu muista kuopiolaisista.

Sellane leikkaus muuten ei maksa paljon, voi tehdä kotonakin ihan leipäveitsellä itse.

• epätietoinen
        kalakukot kirjoitti:

Kuopiossa ei oo rastat vielä muotia, ne tulee vasta 2 vuoden päästä junalla jos ei mee ohi. Kuopiossa pitää kaikilla olla samannäköset kuluneet farkut (niillä ei oo vara ostaa uudempia, ne on oikeesti kuluneita) ja kalakukon näkönen naama, sitä varten voi käydä naamaleikkauksessa niin sit ei erotu muista kuopiolaisista.

Sellane leikkaus muuten ei maksa paljon, voi tehdä kotonakin ihan leipäveitsellä itse.

hitto ku tää on just semmone junttila jossa ei tajuta hyvän päälle. mut jospa niitä jostai sais..

• sinse

...saapii kohtuullisen halavalla amiskan kampaajilta, hintoo en muista mutta kysele, ihan hyvin ne siellä hommansa osaavat

• on IN

Hei.
      Rastat saat parhaiten, kun lopetat hiustesi kampaamisen. Asiaa nopeuttaa, myös kun et koskaan enää pese hiuksiasi.

Vai ymmärretä hyvän päälle. Jätetään ne rasta jutut noille mustille ihmisille. Senkin pellet.

• epätietoinen

pellet? milläköhän perusteella? ja miksi ne pitäisi jättää mustille ihmisille? ajatteleppa nyt vähän laajakatseisemmin.. onko mustat ihmiset jättäneet länsimaisen kulttuurin meille länsimaalaisille? niin? (HUOM.africa->america) ok mä tiedän et ei ne lähteny sielt sillo muinoin vapaaehtosesti mut kumminki.

• (epä)tietoinen
        epätietoinen kirjoitti:

pellet? milläköhän perusteella? ja miksi ne pitäisi jättää mustille ihmisille? ajatteleppa nyt vähän laajakatseisemmin.. onko mustat ihmiset jättäneet länsimaisen kulttuurin meille länsimaalaisille? niin? (HUOM.africa->america) ok mä tiedän et ei ne lähteny sielt sillo muinoin vapaaehtosesti mut kumminki.

siis mikä teitä suomalaisia vaivaa... RASISTISTA. :P

• Jack Hunt

Onpa tiukkaa tekstiä.. Ottakaa ihan iisisti hei! :D Jees, siis itelläni on ollut rastat kohta vuoden. Itse kkin tuskailin tuon kanssa, että mistä löytäisi parturin joka sellaisia värkkää. Juankoskelta löytyi yksi, jolle ei ollut jona. Siilissä tekevät kanssa, mutta sinne on ainakin kuukauden jono ja se on hieman kalliinpaakin.

• 13+10=

Naapurin päästä.

""Kaveri halusi kaljuksi ja minä hieman pidennystä omiini. Päätin sitten ottaa kaverin hiukset omaan päähäni, kuopiolainen rastapää Milka Hirvaskero kertoo."

"Ja jotta kuvio ei olisi liian helppo, omien hiusten lisänä Milkan päässä on hänen pikkusiskonsa Veeran sekä toisen kaverin, Susannan rastoja.""

• Neuvoja_-_-

Neuvo : kerää kuivuneita koiranpaskoja ja töki ne päähäsi. Siinä sulle halvat rastat.....

• EI OO HYVÄ JUTTU

Kuka ääliö haluaa rastat?
      Ne on ihan älyttömän vaikeita hoitaa ja monasti näkee hesas käydessä sellasii ihan älyttömän hoitamattomia ja likasia rastoja. Ääliöiden puuhaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe