mistä sais kehikkoa tai esim porttia elämänlangoille, jotka kasvaa keskellä nurmikkoa? Agrimarketissa on joskus ollut, 64 e hintaa. Kukaan ei osaa tehdä/ei rupea tekemään. Viime kesän lomareissulla näin ssellaisenkin, johon oli laitettu kymmenkunta rautatankoa pystyyn ympyrän muotoon ja yhdistetty ne kupoliksi ylös. Mistähän sellaiswen saisi? Laittakaa ideoita.
köynnöskaari/kehikko, tms
2
1097
Vastaukset
- itttt
Voit kokeilla vaikka pajuista. Ohjeita löytyy varmastija on edullista
- *pinkky*
En tiedä nyt saako täällä mainostaa, mutta jos mainostaisi niin montaa paikkaa että se ei ole suosimista... =)
Itse olen ainakin nähnyt sellaisia kehikkoja mm. k-raudassa, plantagenissa, kodin ykkösen puutarhapihalla jne. olikohan nimellä ruusuportti tms. Siinä menee neljä tankoa ympyrän muodossa ja ne yhdistyy sellaiseksi "kupoliksi".
Sitten on sellaisia kaaria myös myytävänä samaisissa paikoissa (sekä myös biltemassa). Kaari on niin iso että sen alta voi kävellä.
Molemmat on ollut sellaisia metalliputkista (vihreä) itse koottavia (helppoja). Eikä ole olleet kamalan kalliita.
Pajusta tehtyjä olen nähnyt myös ja ihan kauppojen viherpihoilta saa erilaisia. Koosta riippuen on sit mitä maksaa ja ovat minun mielestä vähän kalliimpia kuin nuo metalliset putkijutut. Toki ovat kyllä kauniimpia. Elämänlangan alta kyllä tuskin mitään näkyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179