Heippa!
Osaisko kukaan sanoa mistä vois kysellä jussiksi mökkiä? Tottakai mahd.halvalla ja hyvällä paikalla :). No jos jtn toivomuksia niin Tampereen lähistöltä...Kertokaa jos tiedätte. Kiitos!
Mökki jussiksi
mistä??
2
918
Vastaukset
- siellä
ne bileet vasta on. huippu hyvä meno ja aurinko taatusti paistaa. mökit uusia ja naiset kauniita
- juhannusta
juhlita. Kun tai jos teitä on monta sakkia tai pehettä tai yksilöä, jakakaa mökin hinta kaikkien kesken! Ei ole sitten kovin kallista vaikka ottaisitte minkälaisen huvilan tahansa! Parhaat juhannuksen vietto paikat ovat jo tässä vaiheessa myyty! En osaa sanoa Tampereen lähistöltä mitään! Sorry:) Telttaretkikään ei ole huono vaihtoehto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221