Kuinkakohan moni on hankkimassa itsellensä liittymän x boxiin? Kun sellaiset saadaan niin esim. Halossa tulee olemaan kovaa meininkiä. Arvatenkin halo2sessa tulee olemaan mahtava netti peli mahdollisuus. Minä alan jo kokoamaan Claania kasaan Haloa varten. Eli kaikki joilta löytyy taitoa pelata haloa hyvin ilmoittautukaa sähköpostilla minulle ([email protected]) niin voin kertoa lisää claanista o_O__ Clan ja vastata kysymyksiin. lisä tietoa kyseisestä claanista ja jäsenistä jotka pelaavat netissä eripaikoissa löytyy sivuilta www.zone.com ja sieltä sivuilta profiles josta team haku ja siihe o_O__Clan
Terveisin o_O__InMaZe
Maailman Laajuista Peliä
9
196
Vastaukset
- spesi
Ok. mä teen XBC:n nikin joku päivä ;)
- o_O__InGaZe
Joo.... sit ku oot keksiny nickin ittelles niin varmaan haluut kans claanin nimilistalle?.... Meijän pitää järjestää tapaaminen siihen. Mailaa koska sul on aikaa
- -spesi-
o_O__InGaZe kirjoitti:
Joo.... sit ku oot keksiny nickin ittelles niin varmaan haluut kans claanin nimilistalle?.... Meijän pitää järjestää tapaaminen siihen. Mailaa koska sul on aikaa
ok. Täytyy tehä iso-broidin kaa kompromissi ;) (nikistä meinaa) :D
- o_O__InGaZe
-spesi- kirjoitti:
ok. Täytyy tehä iso-broidin kaa kompromissi ;) (nikistä meinaa) :D
Juups... ilmottele sitten mun mailiin se sun nickis nii tehään tapaaminen et voidaan laittaa sut sinne claanin listoille.
- spesi
o_O__InGaZe kirjoitti:
Juups... ilmottele sitten mun mailiin se sun nickis nii tehään tapaaminen et voidaan laittaa sut sinne claanin listoille.
Pentele taas ton loman isoveljen piti kihnata sen likkakaverin kaa!
Ei vielkää voinuasentaa.
Jos mä asennan nii sit se suuttuu ku ei kuitenkaa pidä nimestä...
Tällästä tää on ;) - o_O__InGaZe
spesi kirjoitti:
Pentele taas ton loman isoveljen piti kihnata sen likkakaverin kaa!
Ei vielkää voinuasentaa.
Jos mä asennan nii sit se suuttuu ku ei kuitenkaa pidä nimestä...
Tällästä tää on ;)Huono mäihä en oikein voi auttaa... mut ilmottele jos onnistut.
- spesi
o_O__InGaZe kirjoitti:
Huono mäihä en oikein voi auttaa... mut ilmottele jos onnistut.
Ilmoittelen nyt se pääsee lomille jo Perjantaina ja lähtee Maanantaina!! tai Tiistaina?!
- spesi
o_O__InGaZe kirjoitti:
Huono mäihä en oikein voi auttaa... mut ilmottele jos onnistut.
Nyt sain xbc:n ja nimimerkki on spesi (yllätys yllätys) :)
Sun nimimerkkis? - o_O__InGaZe
spesi kirjoitti:
Nyt sain xbc:n ja nimimerkki on spesi (yllätys yllätys) :)
Sun nimimerkkis?Nyt tuleeki iso yllätys.... mun nimimerkki on kappas vaan o_O__InGaZe
Ihmeellistä eikö olekkin.... mailaa mulle niin sovitaan tapaaminen jossaki johonki aikaan netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756