olisiko kellään kokemusta millä saisi kyhmyihottuman paranemaan kokeiltu on kaikki mahdollinen valohoidot,rasvoja kymmeniä erilaisia, antipiotit ja vaikka mitä.
kyhmyihottuma
3
1357
Vastaukset
- Luonnon testeri
Ollaan ystäväni kanssa testaamassa eräitä luonnontuotteita. Alkutaival näyttää lupaavalta. [email protected]
- Onnen-tyttö
Minulle puhkesi keski-iässä kyhmykutina eli kyhmyihottuma. Eka lääkäri määräsi antibiootteja ja vahvaa kortisonivoidetta sekä antihistamiinia. Ei auttanut.
Kävin uudestaan lääkärissä. En saanut antibiootteja, vaan sama vahvaa kortisonivoidetta määrättiin taas. Pitää kuulemma päivittäin laittaa kortisonia rupien tai "kyhmyjen" päälle. Kyhmyjä tekisi mieli raapia ihan verille asti. Raapiminen on kielletty. Haluaisin kokeilla valohoitoa. Itsehoitona olen yrittänyt olla paljon auringonvalossa. Usein aurinko on auttanut muihin atooppisiin oireisiin. - kuukausiakestänyt
Minun ihottumaani ei sanottu juuri tuoksi, mutta Bemetson-voide on auttanut kutinaan ja läikät hiukan vaaleammat. Lisäksi antibioottia ja antihistamiinia. Saa nähdä hoituuko näillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161