Jos laitan simini opiskelemaan ruuanlaittoa, niin osaako se sitten laittaa parempaa ruokaa perheelle? Tai sellasta, että perheenjäsenet tulee nopeammin kylläisiksi syötyään sitä? Kun siitä ruuanlaittotaitoa ei tarvita oikeen missään ammatissa, niin mä olen miettinyt, että mitä hyötyä siitä oikein on.
Ruuanlaittotaidolla merkitystä?
5
346
Vastaukset
- madame
Ruuan laadun paranemisesta en osaa sanoa mutta ainakaan ei niin helposti sytytä tulipaloa liedellä kun on muutama ruuanlaittopiste....=)
- Tohtori Sims
Jos similläsi on edes joitakin ruuanlaittopisteitä, niin keittiössä sattuu paljon harvemmin tulipaloja ja simit tulevat ruuasta paremmin kylläiseksi. Kyllä sitä ruuanlaittoa joissain ammateissa tarvitaan, en vain muista missä. Ainakin ravintolauralla...
- Jenny
Kyllä mä ainaki oon jostain saanu päähäni että näin on :) Myös ruuanlaittopisteet välttävät keittiönpolttamista ruuanlaiton yhteydessä, eikö näin ole? :)
- Aino
Joo, tokihan sillä ruoanlaittotaidolla on merkitystä, kuten kaikki ovat sinulle jo kertoneetkin. Mutta senkin huomaa, että kun simit istahtavat surkean kokin tekemälle aterialle, he yököttelevät aivan avoimesti. :) Huippukokin ateria saa taas simit hymisemään tyytyväisinä. Lapset ovat ehkä vielä hiukan herkempiä kommentoimaan sapuskaa. Ei tällä taida valtavaa vaikutusta esim. mielialaan olla, mutta onhan se kivempi tarjoilla simeilleen herkulliset ateriat. :)
- Luxor
simini sitten opiskelevat nekin taidot maksimiin (yleensä on jäänyt vaan siihen 2-3 keittotaitopisteen kohdalle). Kiitos kaikille vastanneille! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756