Kokemus pohjalta, kertokaahan ihmiset mikä merkki on tehnyt teihin parhaan vaikutuksen...?! olis vaan kiva tietää et mikä on ns. "vähiten vihattu" merkki ;)
itse sanoisin että kenties vaaka, rehellinen ja energinen ihminen! (ja tietenkin oma merkkini kaksonen ;D *hihii*)
GALLUP :D
11
1103
Vastaukset
- jousimies itse :)
..että kaksonen on tehny miuhun vaikutuksen..
se on niin juuri miun laatunen merkki.. I like it :D - *rapu*
Kaksonen...
- keeni (alias härkä)
kyllä se on ihana vesimieheni, joka on tehnyt minuun suurimman vaikutuksen...kaksoset ovat mukavia, juttelevat mielellään. Tietenkin myös härkien kanssa tunnen olevani joskus
"hengenheimolainen"...mutta aina niitä ei voi sietää;) - ~särkynyt enkeli~
mä haluisin olla rapu..:) mun ihana kultani on rapu ja mun äiti myös....ravut on ihania ihmisiä..olen itse kalat...ravuissa ja kaloisa on kuitenkin niin paljon samaa....:) mutta ei kuitenkaan kaikki..:)
- ¤noita¤
Kyllä se on tuo kaksonen ja jousimies.. =)
- Ensimmäinen
Oinas kolahtaa - aina;-)) Varsinkin toiseen tulimerkkiin.
- Martsu
Vaaka ja neitsyt on ne jokka on tehny muhun vaikutuksen.
- Filosofin Poika
No tuota - olen nyt varmasti hieman omahyväinen - mutta kyllä vesimies vetoaa minuun, vaikka olen itsekin sellainen. Toki myös kaksonen on mielenkiintoinen, taitaa muuten johtaa tätä gallupia.
Tässä järjestys:
Vesimies Mahtava
Kaksonen Mahtava -
Vaaka OK
Jousimies OK
Härkä OK
Leijona OK
Kalat OK -
Skorpioni OK -
Neitsyt OK -
Oinas En pidä
Rapu En pidä
Kauris En pidä - joo
Filosofin Poika kirjoitti:
No tuota - olen nyt varmasti hieman omahyväinen - mutta kyllä vesimies vetoaa minuun, vaikka olen itsekin sellainen. Toki myös kaksonen on mielenkiintoinen, taitaa muuten johtaa tätä gallupia.
Tässä järjestys:
Vesimies Mahtava
Kaksonen Mahtava -
Vaaka OK
Jousimies OK
Härkä OK
Leijona OK
Kalat OK -
Skorpioni OK -
Neitsyt OK -
Oinas En pidä
Rapu En pidä
Kauris En pidäsitten oma järjestykseni:
härkä
rapu
kalat
skorppari
neitsyt
leijona
kauris
vesimies
oinas
jousimies
kaksonen
Oman merkkini jätin veks - Kökkkkkkkeeeeeee
joo kirjoitti:
sitten oma järjestykseni:
härkä
rapu
kalat
skorppari
neitsyt
leijona
kauris
vesimies
oinas
jousimies
kaksonen
Oman merkkini jätin veks1.Rapu
2.Härkä
3.Kauris
4.Kaksonen
Ja muut on sit iha perseestä - ...
Kökkkkkkkeeeeeee kirjoitti:
1.Rapu
2.Härkä
3.Kauris
4.Kaksonen
Ja muut on sit iha perseestäniinpä taidat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938