Apua!

Haab

Eli siis itsellä on aika "paha" psori.. Eli länttejä on vatsassa, jaloissa, selässä, ja monet sanoneet että sinkki tabletit auttaisisvat.. nyt olen viikon näitä syönyt ja omasta mielestäni ei ole auttanu juuri millään tavalla tai en ainakaan ole huomannu.. :( ihos siis halkeilee yhä ja punottaa.. :( kutina on kauheeta!.. siispä jos joku voisi kertoa omia kokemuksia sinkistä niin olisi hyvä.. ja kuinka paljon sitä saa sitten kerralla päivässä ottaa??

6

1412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttavalta

että kun sekoittaa e-vitamiiniöljyä tavalliseen kosteusvoiteeseen ja sivelee seosta alueille,niin sen pitäisi kuulemma auttaa..:)

• Micci.

E-vitamiiniöljyä? Onko vehnänalkioöljyä? Siinä on nimittäin paljon E-vitamiinia.
        Otan tällä hetkellä 1 tl vehnänalkioöljyä, 1 tbl E-EPA:aa, 2 tbl helokkiöljykapseleita ja 1 rkl kylmäpuristettua Neito rypsiöljyä ja kostealle iholle olen sivellyt avocadoöljyä ja sen jälkeen hajusteetonta perusvoidetta. Tuntuu että jkv on auttanut, ei ole enää sitä paksua karstaa läiskien päällä.

• näin....
        Micci. kirjoitti:

E-vitamiiniöljyä? Onko vehnänalkioöljyä? Siinä on nimittäin paljon E-vitamiinia.
        Otan tällä hetkellä 1 tl vehnänalkioöljyä, 1 tbl E-EPA:aa, 2 tbl helokkiöljykapseleita ja 1 rkl kylmäpuristettua Neito rypsiöljyä ja kostealle iholle olen sivellyt avocadoöljyä ja sen jälkeen hajusteetonta perusvoidetta. Tuntuu että jkv on auttanut, ei ole enää sitä paksua karstaa läiskien päällä.

tyttöni iholla myös psori,ja kutina oli hirveä,muttä juuri noilla kapseleilla kutina on täysin hävinnyt ja karstat myös,olisi vain aikaisemmin pitänyt uskoa muita kuin lääkäreitä näissä hoitoasioissa,olisi varmaan pysynyt pienempänä nämä psorialueet.eli jos huomaat, että sinulla on lievä psori ota heti näitä tuotteita,ei lääkäriin,silloin hoito paremmin hanskassa

• apuaaa..

Ei sen vaikutus ilmene millään viikossa. Luin nimittäin jostain sinkki-kapseleiden esitteestä, että kapseleiden vaikutus näkyy vasta 4 kk päästä käytön aloituksesta. Sama on myös muissa kapseleissa.

• Merimari.

sinkkikapselit? Olen syönyt aina sinkki kelaattia.
        Onko niissä jotain eroa vaikutuksessa?
        En nyt ihan tätä mutta tässä olis halpaa sinkkiä ainakin:D
        http://www.hevari.fi/kauppa/vitam/sinkkikelaatti.htm

Tätä olen syönyt:
        http://www.terveyskaupat.net/epages/HameenLuontaistuote.axl/?ObjectPath=/Shops/HLT/Products/281

• Mikkuo
        Merimari. kirjoitti:

sinkkikapselit? Olen syönyt aina sinkki kelaattia.
        Onko niissä jotain eroa vaikutuksessa?
        En nyt ihan tätä mutta tässä olis halpaa sinkkiä ainakin:D
        http://www.hevari.fi/kauppa/vitam/sinkkikelaatti.htm

Tätä olen syönyt:
        http://www.terveyskaupat.net/epages/HameenLuontaistuote.axl/?ObjectPath=/Shops/HLT/Products/281

oliko se noin että kelatoitu imeytyy paremmin...
        Nuorena oli tosi paha psori, pakotettiin syömään sinkkiä ja magnesiumia, lähti melkein kokonaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3771
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3364
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2968
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2820
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1828
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      83
      1816
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1659
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1597
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1564
    Aihe