Siis haluaisin kuulla kokemuksia näitten eroista. Mitä ja - näissä vehkeissä on ja miksi juuri valitsit toisen. Olen harkitsemassa ostaa jomman kumman?
Jincheng Q-7LK monkey vs skyteam monkey ?
133
17174
Vastaukset
- Skyteamin omistaja
Mulla on ainaki Skyteamin Manki kestäny hyvin kohta jo vuoden.
Skyteamissahan on muuten enemmän tehoa ja on isoin Mankikopioista.
Oon kuullu että Jinkuissa on sähkövikoja enemmän ja herkemmin hajoavat, mutta jos saat kunnon yksilön niin kyllä se kestää kunhan tekee kunnolla sisäänajon (Kannattaa ajaa vaikka 1000km sisään ja sitten imukaulasta kuristus pois -> tulee huomattavasti pirteämmäksi. Myös nuo renkaat kannattaa vaihtaa kun eivät kestä näköjään kunnolla käyttöä.. Minulla meni neljässä kuukaudessa takarengas ihan sileäksi, eikä edes revitelty ja vuosivat ilmaakin.. Nokian renkaat tilalle vaan.)
Mutta lue Motot.netistä kummastakin Mankista kokemuksia.
Ite valitsin Skyteamin, koska kuulin Jinkuissa olevan noita vikoja enemmän ja tässä Skyteamissa on kai enemmän tehoakin.
Ja Jinkkuhan on kalliimpikin.- ylpeä pösöttäjä
Jos nuo ovat vaihtoehdot ja aitoa hondaa ei ole saatavilla, niin skyteam ehdottomasti.
Kestävyys ja luotettavuus ovat kaiken a ja o.
- joku
paras monki on mun mielest jicheng toimii paremmin kuin skyteam
- v1lkku
munki mielest jinkku rulettaa eipä Tuusulassa oo nägyny ku kaks skyteamii toine oli club ja toinen perus mana, mut jinkkui nägyy joka paikas :P
- jkuivasmaki
ja vitut toimii jinkus on vitun paskoi osii kaasariki on joku vitun säälittävä keihin 12 millinen paska ja jinkku hajoo käsii 1500 kilometrin jälkee sitä paitsi jinkus on sähkönen rajotin ja kulkee vakion alamäkeen työntämäl 15km/h mut skyteamis onki deni 17 millinen luistinkaasutin ja ei hajo käsii ja jinkus on 1.2 kw ja skyteamis 1.9 jinkus on paska ohjaus tanko seki jää kätee ku ajat 100 metrii
- Monkibomber_93
jkuivasmaki kirjoitti:
ja vitut toimii jinkus on vitun paskoi osii kaasariki on joku vitun säälittävä keihin 12 millinen paska ja jinkku hajoo käsii 1500 kilometrin jälkee sitä paitsi jinkus on sähkönen rajotin ja kulkee vakion alamäkeen työntämäl 15km/h mut skyteamis onki deni 17 millinen luistinkaasutin ja ei hajo käsii ja jinkus on 1.2 kw ja skyteamis 1.9 jinkus on paska ohjaus tanko seki jää kätee ku ajat 100 metrii
Vähän jos asioita tutkisit niin huomaisit että Skyteamin Deni on soikeakurkkuinen 17mm, eli n. 14mm pyöreätä. Ja sama tanko on Jinkussa sekä Skyteamissa, ihan yhtä paskat ne on.
Ja mitä sillä väliä jos rekisteriotteessa lukee tehon kohdalla vähemmän? Kurit kun poistaa niin jättää kaiken maailman vakiomopot. - ime lekaa
jkuivasmaki kirjoitti:
Mikä vitun Deni? Ehkä suurempi, muttei laadukkaampi. Orkkis mankissa käytettiin Keihinin kaasutinta (ei kaikissa vuosmalleissa) ja nykyäänki japanilaisissa (mm. Honda, Yamaha..) moottoripyörissä, mopoissa, ym. käytetään Keihinin kaasuttimia tai ruiskuja. Ja sitä paitsi noin pieni kone ei tarvitse 12mm isompaa kaasutinta.
- Skyteamonlaadukkaampi
Motot.netissä lukee että Skyteamissa on deni/keihin kaasutin.
- Jinkku
Itselläni on ollut jinkku noin viikon, ja voin sanoa että mun yksilöstä, ei tehoa puutu :D Mun mielestä ei oo mitää väliä kumman ostat koska se on mun mielestä ja ymmärrykseni mukaan samalla tehtaalla tehty, koska mopo sportin sivuilla oli esite Jinkusta, niin siiinä luki heti "Jincheng Skyteam"...
Eli ihan sama kumman ostat- JinQ43v3r
Jincheng on tehokkaampi, jos uutena ostat. 2,2kW ja 8500 rpm. Skyteam mankissa 1,8 - 1,9kW. Se on muutenkin paska koko Skyteam. Kaverilla oli ja kaasu hirtti niin ajo ojaan. Mopo paskana kaverilla käsi poikki. Ei sitä Skyteamia kannata ostaa. Jinkussa huonona puolena sähköviat mutta ne on todella helppo korjata. Jincheng on Honda Monkeyn jälkeen laadukkain manki, vaikka kiinasta onkin. Jinchengin moottori on yksi valmistetuimmista. Muutenkin suuremmalla osalla suomalaisista on Jincheng Monkey kuin Skyteampaska Monkey. Jincheng kulkee vakiona kovempaa koska alkukäyrässä ei ole kuria, Jinchengeissä ei ole rajoitinta ja vain imukaulan poraamisen jälkeen Jincheng kulkee 60km/h. Vakio välit 15/40. Vaihdat 15/35 taakse niin 65km/h. Kovempaakin jos painat vähemmän kuin mopo.
Wikipedia:
Tekniset tiedot
Moottori 4-Tahti, 49,5 cc
Teho (-2008) 1,8kW/7500 rpm
Teho 2,2 kW / 8500 rpm
Akseliväli 895 mm
Istuinkorkeus 650 mm
Pituus 5000 mm
Leveys 600 mm
Korkeus 830 mm
Paino 60 kg
Tankki 4,5 litraa
Kaasutin KEIHIN-Luistikaasutin (12 mm)
Renkaat Etu/Taka 3.50-8
Käynnistys Poljin
Sähköjärjestelmä 12 V - hepsej
JinQ43v3r kirjoitti:
Jincheng on tehokkaampi, jos uutena ostat. 2,2kW ja 8500 rpm. Skyteam mankissa 1,8 - 1,9kW. Se on muutenkin paska koko Skyteam. Kaverilla oli ja kaasu hirtti niin ajo ojaan. Mopo paskana kaverilla käsi poikki. Ei sitä Skyteamia kannata ostaa. Jinkussa huonona puolena sähköviat mutta ne on todella helppo korjata. Jincheng on Honda Monkeyn jälkeen laadukkain manki, vaikka kiinasta onkin. Jinchengin moottori on yksi valmistetuimmista. Muutenkin suuremmalla osalla suomalaisista on Jincheng Monkey kuin Skyteampaska Monkey. Jincheng kulkee vakiona kovempaa koska alkukäyrässä ei ole kuria, Jinchengeissä ei ole rajoitinta ja vain imukaulan poraamisen jälkeen Jincheng kulkee 60km/h. Vakio välit 15/40. Vaihdat 15/35 taakse niin 65km/h. Kovempaakin jos painat vähemmän kuin mopo.
Wikipedia:
Tekniset tiedot
Teho 2,2 kW / 8500 rpm
Akseliväli 895 mm
Istuinkorkeus 650 mm
Pituus 5000 mm
Leveys 600 mm
Korkeus 830 mm
Paino 60 kg
Tankki 4,5 litraa
Renkaat Etu/Taka 3.50-8
Käynnistys Poljin
Sähköjärjestelmä 12 V"kaverilla kaasu hirtti nii ajo ojaan" - toikin on vain yksilötapaus, tarkoittaako se sitä että kaikilla noi kävisi?
"vain imukaulan poraamisen jälkeen Jincheng kulkee 60km/h. Vakio välit 15/40."
- skyteamissa kun poraat imukaulan kurin ja putken alkukäyrästä kurin (jinkussa ei ole sitä vakiona) niin kulkee sen 62, ja skyteamissa vakiovälit on 13/40, joten lyhemmät kuin jinkussa, ja kulkee saman verran, eli jos laitat skyteamissa 15 eteen niin kulkee 65 :) Eli enemmän kuin jinkku samoilla vireillä, hiphei.
Kyllä sen myönnän että jinkku on kivempi kun se on pienempi ja sitäkautta ketterämpi, mutta eihän se sitä paremmaksi tee.
Skyteam on Suomen myydyin kiinakopiomanki. - ManaJzoons
JinQ43v3r kirjoitti:
Wikipedia:
Tekniset tiedot
Teho 2,2 kW / 8500 rpm
Akseliväli 895 mm
Istuinkorkeus 650 mm
Pituus 5000 mm
Leveys 600 mm
Korkeus 830 mm
Paino 60 kg
Tankki 4,5 litraa
Renkaat Etu/Taka 3.50-8
Käynnistys Poljin
Sähköjärjestelmä 12 VOtin pelkän imukaulan kuristuksen pois näpäyttämällä sitä kunnolla kerran vasaralla kulki GPS ään 64... Alkukäyrän kuri on vielä ottamatta, katotaa kui paljo sillo menee.
- coh
JinQ43v3r kirjoitti:
Wikipedia:
Tekniset tiedot
Teho 2,2 kW / 8500 rpm
Akseliväli 895 mm
Istuinkorkeus 650 mm
Pituus 5000 mm
Leveys 600 mm
Korkeus 830 mm
Paino 60 kg
Tankki 4,5 litraa
Renkaat Etu/Taka 3.50-8
Käynnistys Poljin
Sähköjärjestelmä 12 VEnsin näkää kaasun hirttäminen ei vaikuta mitenkää Skyteam vaan ajajaan ja mitäs on niin evo että ajaa puskaan.Skyteam kyll on laadukkaampi mutta kyll se jicheng on tehokkaampi.Jos sanot että ei oo kuria ja 15 välei ni aika paska koska mulla ei oo kuristusta ollenka (porattu) menee 65 vakio väleillä
- vapaita nimimerkkejä
ManaJzoons kirjoitti:
Otin pelkän imukaulan kuristuksen pois näpäyttämällä sitä kunnolla kerran vasaralla kulki GPS ään 64... Alkukäyrän kuri on vielä ottamatta, katotaa kui paljo sillo menee.
Et muute mitekää oo saanu kulkee 64 pelkäl kuristuksen poistol imukaulast
- dfgdfgdfgdfgdg
Jinkussa on enemmän vikoja ja se ei ole niin kestävä kuin skytari.
Ja kumpi on lähempänä hondaa?
Skytari!
Skytarissa vaihteet on kuten hondassa, jinkussa kaikki alas.
Osta skytari, nii ei tarvi olla mopon koko ajan huollossa.
Oma skyteam manki on kestänyt jo 15000km.
Kaverin jinkkuun tuli joku ihmeen vika 1000km jälkeen. Ja osia on korjailtu siinä jo monta kertaa. Aika huonon kuvan sain jinkusta...- fghfghfh
Mun jinkkullani on jaettu kohta 2000km ja ollu jo 4 kertaa huollossa.
Kaverin skytari ei kertaakaan. Ja se kaveri raiskaa mopoonsa minkä kerkee.
Ehkä itekkin olis pitäny ostaa skyteam. - olis kandenu!!
fghfghfh kirjoitti:
Ehkä itekkin olis pitäny ostaa skyteam.Kyllä skytari vie jinkun mennen tullen.
Ja...se skytari on tehokkaampi.
Oon kumpaakin ajanu ja skytarilla oli korkeemmat huiput ja parempi vääntö. Ja painan lähes 80kg.
Ehkä se kone ja se kumpi on lähempänä hondaa vaikuttaa. ;) - kjhkj
olis kandenu!! kirjoitti:
Kyllä skytari vie jinkun mennen tullen.
Ja...se skytari on tehokkaampi.
Oon kumpaakin ajanu ja skytarilla oli korkeemmat huiput ja parempi vääntö. Ja painan lähes 80kg.
Ehkä se kone ja se kumpi on lähempänä hondaa vaikuttaa. ;)jinkku kestää jos ei ite hajota. joissain yksilöissä ihme juttuja mutta muuten soi aivan täydellisesti. ei sky team myöskään oo huono jompi kumpi.
- jhkghkhj
kjhkj kirjoitti:
jinkku kestää jos ei ite hajota. joissain yksilöissä ihme juttuja mutta muuten soi aivan täydellisesti. ei sky team myöskään oo huono jompi kumpi.
Mulla ja mun veljellä oli skytari ja kesti sen kaks viikko ku rupes osia tippuu matkalla ja muitya pikku vikoja joten taidan kannattaa jinkkua
- GRAESRHAGSEH
jhkghkhj kirjoitti:
Mulla ja mun veljellä oli skytari ja kesti sen kaks viikko ku rupes osia tippuu matkalla ja muitya pikku vikoja joten taidan kannattaa jinkkua
Mulla taas oli jinkku ja ja osia alko tippua kun oli 70 km mittarissa....kaveri ajanu skytarilla 4700km eikä loppua näy.
- fghfghfh
jhkghkhj kirjoitti:
Itse taidan kannattaa skyteamia, koska kaverin jinkusta oli tippunu osia jo kuljetuksen aikana. Tärinä kai irrottanu.
- kassi suu neekeri
krehem hondan puolareissa on kaikki (3) alas taidat puhua uudemmista mutta otetaan selvää ennenkuin höpistään
- tääh??
kassi suu neekeri kirjoitti:
krehem hondan puolareissa on kaikki (3) alas taidat puhua uudemmista mutta otetaan selvää ennenkuin höpistään
Siis:
Skytarissa on vaihteet kuten hondassa: yksi alas, 3 ylös.
Jinkussa kaikki on alaspäin.
Kokemus puhuu. - ..
tääh?? kirjoitti:
Siis:
Kokemus puhuu.oon ajanu jinkulla 2500km eikä mitään vikaa.. vakiona tämä kyllä on LAISKA! mut poraa vaan imukaulan kurin pois ni sit jaksaa jos ihan ok.
- asdasadasdadasdasd
"Skytarissa vaihteet on kuten hondassa, jinkussa kaikki alas."
jos et sattunu tietää nii vanhoissa HONDA MONKEISSA oli keskipakokytkin ja kaikki vaihteet alas - Chemical D
fghfghfh kirjoitti:
Ehkä itekkin olis pitäny ostaa skyteam.Jincheng tai Skyteam. Molemmat ihan yhtä hyviä.
Jinkussa sähkövikoja ehkä enemmän mutta silti omat hyvät puolensa.
Skyteamissa joudut tekemään enemmän töitä joidenkin osien irrottamiseen,
kuten vilkkujen kanssa menee aikaa enemmän, silti hyvä omasta mielestäni.
Skyteamissa on 17mm kaasutin ja Jinkussa 12mm.
Skyteamissa 1,9kw ja Jinkussa 1,8kw. Ei 2,2kw, väärää tietoa puupäät,
ei jokaista tietolähdettä kannata uskoa.
Silti tuntuvat molemmat kulkevan melkein saman verran.
Itselläni Skyteam uusin malli ja hyvin on kestänyt kun osaa huoltaa.
Kaverilla hieman vanhempi Jinkku ja aivan yhtä hyvä vekotin sekin.
Joten mitä suotta kiistellä laadusta?
Kaikkihan nämä kiinasta tulevat.. - jkuivasmaki
.. kirjoitti:
oon ajanu jinkulla 2500km eikä mitään vikaa.. vakiona tämä kyllä on LAISKA! mut poraa vaan imukaulan kurin pois ni sit jaksaa jos ihan ok.
vitut se paska hajoo sul käsii himpero
- tieto ?
tääh?? kirjoitti:
Siis:
Kokemus puhuu.aidossa vanhassa hondassa vaihteet ovat alas päin =D
- voivittuteitätyhmiä!
tääh?? kirjoitti:
Siis:
Kokemus puhuu.Jinkussa ON samat vaihter kuin skytarissa ja aidossa hondassa. Ja teidän on turha ruvetä inisenään koska mulla on aito manki (z50j) ja serkulla jinkku. Aito jättää kyllä jinkun viivalle jos molemmat vakioita.
- voivittuteitätyhmiä!
voivittuteitätyhmiä! kirjoitti:
Jinkussa ON samat vaihter kuin skytarissa ja aidossa hondassa. Ja teidän on turha ruvetä inisenään koska mulla on aito manki (z50j) ja serkulla jinkku. Aito jättää kyllä jinkun viivalle jos molemmat vakioita.
Siis 1 alas ja 3 ylös.
- Tosi meesh
voivittuteitätyhmiä! kirjoitti:
Siis 1 alas ja 3 ylös.
Jinkussa kaikki pykälät alas .
jhkghkhj kirjoitti:
riipuu vähä kuin rajusti sitä käytää ja huoltaa t11v
- jinkku kuski
Itsellä on ollut jinkku. Ei ole enään, mutta nyt jälkeen päin kun päässyt skytaria testaamaan niin kyllä olisi jäänyt jinkku ostamatta jos olisin skytarista ottanut selvää.
Kiihtyi paremmin vakiona, tuntui paremmalta ja osat vaikuttivat kestäviltä. (Pakkohan niiden on olla jos ovat 8tkm kestäneet metsässä.)- jkuivasmaki
JUU KYL OIS KANNATTANU OSTAA SKYTEAM
- mikedo
Itse omistan skyteamin ja päädyin tähän, koska kuulin jinkussa olevan enemmän sähkövikoja ja muuteski saman tehosia taitaa molemmat olla mutta suosittelen sil skytarii : D
- NOKIKEPPI
No skyteam totta pirussa mulla on tommone skyteam kuriton menee ~64km/h, enkä ole ajanut sisäänkään heti vaan kovaa tappoajoa ku 50cc mitään vitun väliä sisäänajol ja toimii ihan pirun hyvin viel tuolt putkest kurit helveteen niin johan mennään. Ja respektii sataa ku se on kromine:P Mittari vaa näyttää about 8km/h yläkanttiin. Skyteamin kurit: imukaulassa 2, uusi ilmanputsari (UNI suosittelen) ja pakoputkesta löytyy jtn rihkamaa vielä..
- asdasdadsaasd
NOKIKEPPI kirjoitti:
No skyteam totta pirussa mulla on tommone skyteam kuriton menee ~64km/h, enkä ole ajanut sisäänkään heti vaan kovaa tappoajoa ku 50cc mitään vitun väliä sisäänajol ja toimii ihan pirun hyvin viel tuolt putkest kurit helveteen niin johan mennään. Ja respektii sataa ku se on kromine:P Mittari vaa näyttää about 8km/h yläkanttiin. Skyteamin kurit: imukaulassa 2, uusi ilmanputsari (UNI suosittelen) ja pakoputkesta löytyy jtn rihkamaa vielä..
Se menee hieman enemmän kurittomana yksilöstä riippuen.
60-70km/h.
Säkää millanen kipale sattuu alle. - jokuman100
aion ostaa itse skyteam mankin,
kannattaako, paljonko kulkee vakiona - Monkibomber_93
jokuman100 kirjoitti:
aion ostaa itse skyteam mankin,
kannattaako, paljonko kulkee vakionaKandee ostaa. Eihän se vakiona kulje ku max. 50km/h, mut saa sen kulkemaankin suht helposti. Omalla vakiollani sain kerran aivan helvetin jyrkkään alamäkeen (joku 35-40 astetta, helvetin jyrkkä siis) mittariin about jonkun 85-90km/h (Skyteamin mittari kato loppuu jo seittemäänkymppiin, ni piti arvioida). Ja kaikki jotka väittää että 'se on kiinanmittari ja se heittää n. 20km/h', olette väärässä. Seitsemänkympin vauhdeista mittari heittää auton mittariin verrattuna YHDEN kilometrin tunnissa (auton mittari heittää GPS:ään mitattuna 1-2km/h niistä vauhdeista, eli jos kiinanmittari heittää 3km/h siitä seittemästäkympistä, niin olen aika tyytyväinen).
Kannattaa ostaa Skyteam. Paras kiinanmopo mitä Suomesta saa. - jkuivasmaki
juu jinkus on enemmän sähkövikaa mut jinkus on vähemmän vääntöö siin on 1.2kw ja skytaris 1.9 ja tää on ihan fakta tietoo ELI EHDOTTOMASTI SKYTARI
- manamies7
Siistiä työtä ja laatu kohdallaan. Mopo Sport tuo maahan, eli takaa vaivattoman varaosahuollon ja huoltopalvelut ympäri maan. Skyteam on pikkuisen halvempi, mutta rimpula ja puolen vuoden takuun jälkeen olet omillasi, jos ongelmia tulee.
Jinkun osat yhteneviä Honda mankiin. Paitsi sähköt ja vaihteistonrattaat.- kinuski harrastaja
Omalla skyteamilla on ajettu kohta 10 000km ja ollut aina välillä talvella ulkona eikä ole mitään suurempaa mennyt koskaan hajalle. Lamppuja se syö vuodessa pari.
Että kyllä skyteam kestää. Ja mikäli nyt vikaa tulisi niin huoltomiehiä löytyy koska sehän on täydellinen kopio honda. Toisin kuin jinkku. Siinähän on vaihteetkin ihan miten sattuu.
Jinkusta tiedän vain huonoa. Kestää muutaman tuhat km ihan hyvin, mutta sitten osia rupeaa suorastaan irtoamaan.
Että jinkku se rimpula on. Molemmat löytyy tallista ja skytarilla ajellaan. - skyteam1#
"Jinkun osat yhteneviä Honda mankiin. Paitsi sähköt ja vaihteistonrattaat. " kyl skytarinki osat on yhtenevii honda mankiin, pelle! ja skyteam ehdottomasti!
- manabomper
itellä on tollanen ja se on paras vaihtoehto kiinalaisista mankeista. ja ny kannattaa kuunnella...
en valitettavasti jaksa selittää syitä mutta kyl skyteam on hondalle sukua enemmin- tuli nyt sekin...
Minäpä selitän kertomalla sen kuningas argumentin:
Skytarissa vaihteet on kuten hondassa... jinkussa ei. tuli nyt sekin... kirjoitti:
Minäpä selitän kertomalla sen kuningas argumentin:
Skytarissa vaihteet on kuten hondassa... jinkussa ei.nii oikees oot
- sdasdasdasd
Skytari on kaikin puolin parempi.
tehokkaampi ja laadukkaampi.- jkuivasmaki
näin on siin oot kyl oikees vai mitä et kaikkien kannattaa ostaa skytari mielummi ku joku paska jinkku :)
- Jinkun omistaja
Mulla on ainaki jinkku ja hyvin on pelittäny :> ja jinkku on myös sen takia hyvä ku siin on 2v takuu : D tai ainaki mulla on : P
- juujuu.
On siinä skytarissakin takuu.
Näihin on vähän huono vedota vertailussa.
Kestävyys ja laatu ratkaisevat. - Honda Monkey
juujuu. kirjoitti:
On siinä skytarissakin takuu.
Näihin on vähän huono vedota vertailussa.
Kestävyys ja laatu ratkaisevat.Jos kestävyys ja laatu ratkasee niin ostakaa herranjestas aito Honda. Se kestää, siitä löytyy vääntöä ja nopeutta (kun ensin jaksaaa kiihdyttää mutta silti.) Eikä toimiva käytetty Honda Monkey maksakkaan kun 500-1000€ (mitä tässä nopeesti nettimotosta kattelin)
- voi vaimoooooooooo
Honda Monkey kirjoitti:
Jos kestävyys ja laatu ratkasee niin ostakaa herranjestas aito Honda. Se kestää, siitä löytyy vääntöä ja nopeutta (kun ensin jaksaaa kiihdyttää mutta silti.) Eikä toimiva käytetty Honda Monkey maksakkaan kun 500-1000€ (mitä tässä nopeesti nettimotosta kattelin)
No hondan väänöt ja nopeus ovat kissan vinkunaa skytariin verraten.
Hondaa pitää virittää että pääsee polkupyörästä ohi.
Kyllä kestää, kun ei tehoa ole. - jeppe-92
voi vaimoooooooooo kirjoitti:
Kyllä kestää, kun ei tehoa ole.Jinchengien 2010 vuosimallissa vaihteet samallatavalla ku hondassa...
- Jinkku runkku
OVAT PASKALÄJIÄ EN SUOSITTELE KUMPAAKAAN! OSTA AITO HONDA TAI SUZUKI PV NE OVAT LAATU MINIMOPOJA EIKÄ MITÄÄ PASKALÄJIÄ!
OSIA SAA MOLEMPIIN MOPOIHIN VIELÄ HYVIN! JA HALPOJAKIN OVAT! - Monkibomber_93
Jinkku runkku kirjoitti:
OVAT PASKALÄJIÄ EN SUOSITTELE KUMPAAKAAN! OSTA AITO HONDA TAI SUZUKI PV NE OVAT LAATU MINIMOPOJA EIKÄ MITÄÄ PASKALÄJIÄ!
OSIA SAA MOLEMPIIN MOPOIHIN VIELÄ HYVIN! JA HALPOJAKIN OVAT!Harmi vaan että Hondan osat käy suurin piirtein molempiin kiinanmankeihin.
PV se vasta paska onkin. - mä vaan
Monkibomber_93 kirjoitti:
Harmi vaan että Hondan osat käy suurin piirtein molempiin kiinanmankeihin.
PV se vasta paska onkin.ja helvetin ruma! Mut se on legendaarinen niin en voi dissata...
voi vaimoooooooooo kirjoitti:
Kyllä kestää, kun ei tehoa ole.no voi vittu nyt hei oikeesti
- lindström.troy
Jos ette älypäät tienneet et skyteam ja jinkku on samalt tehtaalt ja että niillä on sen takia eri nimet,et niit ostettais....Kummatkin ovat yhtä hyviä,paitsi et jinkku on vähä parempi,kummatkin ovat yhtä paljon Hondan kopioit!!!ja et niihi käy ihan samat osat(Mitä eroa huomaatte??)PAITSI ET JINKUS ON ERILAINEN OHJAUS TANKO,JOS ON ASIAA NIIN VITTU LAITTAKAA MUN SÄHKÄRIIN:[email protected]
- terve. moro, hei.
Tässä meillä oikein tietäjä. :D
Vähän sama asia kuin: Toyota ja Nissan samalta tehtaalta.
Sama maa, eri tehdas...
Mitä eroa huomaamme:
Huomaan eron joka osassa. Jopa vilkuissa ja valoissa vaikka kaukaa ne samoilta näyttävätkin. Skyteamin osat tulevat täysin eri tehtaalta kuin jinkun.
Ota nyt hyvä mies selvää asioista. - höhööhöö
Skyteam on isompi
- ST On paras
Skyteam vie... Jos haluut pienen ja paljon huollettavan mopon nii osta jinkku. Jos haluut tehokkaamman nii osta skytari. Lol oikeesti jinkussa on 1,2k tehoa xD.
- OSTAJAMIES
NÄITTEN ASIOIDEN PERUSTEELLA AION OSTAA SKYTEAM MANKIN KOSKA JINKUSSA ON 1,2KW JA SKYTEAM MANKISSA ON 1,9KW
- 50stunt
OSTAJAMIES kirjoitti:
NÄITTEN ASIOIDEN PERUSTEELLA AION OSTAA SKYTEAM MANKIN KOSKA JINKUSSA ON 1,2KW JA SKYTEAM MANKISSA ON 1,9KW
Eikö pojat ole kuulleet vanhan mallin puoliautomaatti honda monkeystä, mitenkäs päin niissä vaihteet meni? Taitaa mennä niinkuin jinkussa. Hmm oma jinkku kestänyt 10k ilman mitään suurempia vikoja ja ollut stunt käytössä eli en ole sääälinyt sitä ajossa, ei mikään peli ilman huoltoa liiku ei edes honda manki. Vielä lisäten jinkussa on hondan lisenssillä valmistettu kone, samat osat käy kuin tuossa puoliautomaatti "aidossa" mankissa. Mikäs kaasari skyteamissa on vakiona, joku deni lol, tiedättekö mikä jinkussa? ;) taitaa olla sama kaasari valmista mitä esim KTM käyttää pyörissään ja tämä samainen kaasari löytyy siitä aidosta mankistakin. Mulla ja kaverilla on jinkut, molemmilla keulitaan päivittäin ja poltetaan kumia sun muuta eikä ne leviä, taitaa vika olla vaan siinä kuka siitä tangosta pitää kiinni. En väitä että jinkulla ei olisi ns. "maanantai malleja" mutta teidän puheistaa saa käsityksen että kaikki jinkut olisi. Kavereilla myös skyteam:miä, nämä kaverit eivät stunttaa niillä vaan nämä mopot eivät kestä edes normi ajoa. yhdelle vaihdettu kokonaan uusi kone ja toisella vuotaa pumput kuiviin.
- jinkun omaava.
50stunt kirjoitti:
Eikö pojat ole kuulleet vanhan mallin puoliautomaatti honda monkeystä, mitenkäs päin niissä vaihteet meni? Taitaa mennä niinkuin jinkussa. Hmm oma jinkku kestänyt 10k ilman mitään suurempia vikoja ja ollut stunt käytössä eli en ole sääälinyt sitä ajossa, ei mikään peli ilman huoltoa liiku ei edes honda manki. Vielä lisäten jinkussa on hondan lisenssillä valmistettu kone, samat osat käy kuin tuossa puoliautomaatti "aidossa" mankissa. Mikäs kaasari skyteamissa on vakiona, joku deni lol, tiedättekö mikä jinkussa? ;) taitaa olla sama kaasari valmista mitä esim KTM käyttää pyörissään ja tämä samainen kaasari löytyy siitä aidosta mankistakin. Mulla ja kaverilla on jinkut, molemmilla keulitaan päivittäin ja poltetaan kumia sun muuta eikä ne leviä, taitaa vika olla vaan siinä kuka siitä tangosta pitää kiinni. En väitä että jinkulla ei olisi ns. "maanantai malleja" mutta teidän puheistaa saa käsityksen että kaikki jinkut olisi. Kavereilla myös skyteam:miä, nämä kaverit eivät stunttaa niillä vaan nämä mopot eivät kestä edes normi ajoa. yhdelle vaihdettu kokonaan uusi kone ja toisella vuotaa pumput kuiviin.
Täällä taas jinkut hajoaa normi ajossa ja skytarit kestää.
Jinkkussa saattaa olla jotkut jutut (kaasari?) tehty paremmin kuin skytarissa, mutta kokonaisuutena skyteam on laadukkaampi.
Ja kyllä niihin jinkkuihin useammin koneita vaihdellaan kuin skytareihin.
Näin se vaan on. Yleensä skyteam kestää paljon paremmin kuin jinkku, mutta tietenkin poikkeuksiakin on. - 50stunt
jinkun omaava. kirjoitti:
Täällä taas jinkut hajoaa normi ajossa ja skytarit kestää.
Jinkkussa saattaa olla jotkut jutut (kaasari?) tehty paremmin kuin skytarissa, mutta kokonaisuutena skyteam on laadukkaampi.
Ja kyllä niihin jinkkuihin useammin koneita vaihdellaan kuin skytareihin.
Näin se vaan on. Yleensä skyteam kestää paljon paremmin kuin jinkku, mutta tietenkin poikkeuksiakin on.Poikkeuksia voi olla, mutta täällä on 2 jinkkua jotka ovat aika rankassa käytössä ja kaks skytari. Molempiin skytareihin on vaihdettu kerran koneet, kumpaankaan jinkuun ei ole kun vaihdettu öljyt sun muut perus huollot tehty, molemmilla jinkuilla on rullattu yli 10k ja toisella skytarilla 10k kohalla löi alakerran jumiin, toinen skytarin kone kesti sen 2k. :/
- uskomatonta.
50stunt kirjoitti:
Poikkeuksia voi olla, mutta täällä on 2 jinkkua jotka ovat aika rankassa käytössä ja kaks skytari. Molempiin skytareihin on vaihdettu kerran koneet, kumpaankaan jinkuun ei ole kun vaihdettu öljyt sun muut perus huollot tehty, molemmilla jinkuilla on rullattu yli 10k ja toisella skytarilla 10k kohalla löi alakerran jumiin, toinen skytarin kone kesti sen 2k. :/
2 jinkkua ja 4 skytaria:
Kumpaankin jinkkuun vaihdettu koneet ja runkoja on hitsailtu. Sen lisäksi sähkö osia on toiseen vaihdeltu aika paljon. Toisessa ovat sähköt toimineet hyvin. =) Toisella ajettu 600km ja kone vaihdettu kokonaan. :o Toisella ajettu 1100 ja tanko katkennut ajossa koneen vaihdon lisäksi. :(
Skytareihin on kumpaankin vaihdeltu polttimoita kun eivät tunnu kestävän. Ei muuta.
Toisella skytarilla ajettu 8000km ja toisella 12000km. =)
Huollot on tehty kaikkiin mopoihin säännöllisesti. :)
Että sulla sielä niitä poikkeuksia vasta onkin. :o - erkkikekkonen2
uskomatonta. kirjoitti:
2 jinkkua ja 4 skytaria:
Kumpaankin jinkkuun vaihdettu koneet ja runkoja on hitsailtu. Sen lisäksi sähkö osia on toiseen vaihdeltu aika paljon. Toisessa ovat sähköt toimineet hyvin. =) Toisella ajettu 600km ja kone vaihdettu kokonaan. :o Toisella ajettu 1100 ja tanko katkennut ajossa koneen vaihdon lisäksi. :(
Skytareihin on kumpaankin vaihdeltu polttimoita kun eivät tunnu kestävän. Ei muuta.
Toisella skytarilla ajettu 8000km ja toisella 12000km. =)
Huollot on tehty kaikkiin mopoihin säännöllisesti. :)
Että sulla sielä niitä poikkeuksia vasta onkin. :omulla on ollu jinkku vuoden ja ajettu jotai 700km ja lisää tulee. lähtee aina EKALLA käyntiin!!! ja sähkötki toiminu tähäasti moiteettomasti. yks vika oli noin 400km kohilla, ei antaku kipinää ja ei rikkari toiminu. EI OO LAITETTU MITÄÄ VIREJÄ ja VOITTAA KAVERIN 2010 DERBIN!! kyllä nää jinkut toimii jos sitä perkele ei hajottamaan rupee! ja vittu ei oo mitää väliä et mite vaihteet menee. perkele mitä vittua se haittaa jos vaihteet menee alas. jos noilla vaihteilla ei ossaa ajaa nii et sitte millään! ja se sisäänajo kanattaa ajaa huolellisesti!!!
et taija olla mikää paras ajaja jos perkele oot jo kaks jinkkua hajottanu ja neljä skytari eikös ne skytari pitäny olla kestäviä tää jätkä hajottanu jo 4. 50stunt kirjoitti:
älä ny kotaria tähä sekota sille on iha oma sivu
- Jutustelija1
juugelss kirjoitti:
älä ny kotaria tähä sekota sille on iha oma sivu
Kotarilla on oma palsta täällä, voittivat muuten Päitsillä juuri sangen mukavasti. Ei olisi paha sellainen 300 2t mantsa itselläkään, toki isompikin saisi olla.
- MankejaJaMuitaVermeitä
Jutustelija1 kirjoitti:
Kotarilla on oma palsta täällä, voittivat muuten Päitsillä juuri sangen mukavasti. Ei olisi paha sellainen 300 2t mantsa itselläkään, toki isompikin saisi olla.
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.es/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
- JINQQ
Jincheng on todetusti laadukkain manki kopio. Jinkussa on jopa japanilaisia osia esimerkiksi kaasari! Eikä varmasti jinkku turhaan ole skytari paskaa kalliimpi.. Mutta kokemuksesta voin sanoo että jos et meinaa viritttää jätä skytari/jinkku kauppaa, meinaan todella laiskoja vakiona ja ainakin tuo jinkun 2010 vuoden malli on nii kuristettu ku olla ja voi.. mut eipä se ny mikää hirmu suuri ongelma oo virittää mopo kulkemaan!
PS. Jos ostat jinkun vaihda samantien öljyt! koska ne paskinta öljyä mitä oon eläessäni nähny!!- joopa joo.... :D
Skyteam on laadukkain. Ja suhteellisen tehokkaita kaikki skyteamin mopot vakiona, mutta eipä se tunnu kun ovat nelitahteja.
Ja skyteamin mopoissa on myös kaasari japanilainen. Ja paska onkin se kaasari.
Ja jinkun vaihteet vie miten sattuu. (kaikki alas...) eli mopo on lähellä Kinroadia, toisin kuin skyteam, jossa vaihteet vievät kuten aidossa Hondassa. - 54545457577878+mj
joopa joo.... :D kirjoitti:
Skyteam on laadukkain. Ja suhteellisen tehokkaita kaikki skyteamin mopot vakiona, mutta eipä se tunnu kun ovat nelitahteja.
Ja jinkun vaihteet vie miten sattuu. (kaikki alas...) eli mopo on lähellä Kinroadia, toisin kuin skyteam, jossa vaihteet vievät kuten aidossa Hondassa.kyl mä sanon että osta HONDA monkey
- tälip äääni
54545457577878+mj kirjoitti:
kyl mä sanon että osta HONDA monkey
Saat maksaa itsesi kipeäksi että saat vanhan paskan joka on jo ikänsä päässä.
Hyvä kuntoiset meinaan maksaa ihan hemmetisti. - v1lkku
joopa joo.... :D kirjoitti:
Ja jinkun vaihteet vie miten sattuu. (kaikki alas...) eli mopo on lähellä Kinroadia, toisin kuin skyteam, jossa vaihteet vievät kuten aidossa Hondassa.Hei apina meil päin nägyy jinkkui enemmän kui skyteamei ja melempien liikkeet on aika lähellä syy jinkkujen paljouteen on se et jinkuis on sama hinta pitempi takuu ja parempi laatu jinkus on paljon japanilaisia osia ja skyteamis on kaikki kiinalaisii!!
- vbnvbncvbn
elkää nyt viittikö :D skyteam on laadukas merkki vaikka kiinalainen onkin
- narsssi
paljon on skyteamin vakio välit?
- Monkibomber_93
narsssi kirjoitti:
paljon on skyteamin vakio välit?
13/40
- pera23203957p9
Skyteam ehdottomasti! jincheng o vaa hikinen paskaläjä skyteam on se mikä olla pitää kaveril meni toi jinchen heti paskaks ku ajo yhe kesän nii et hyvää laatuu joo.... skyteam kulkee vakion 60 ja jinchen vaa sen 40 iha paska toi jinchen
- jkuivasmaki
NIIN ON JINKKU ON IHAN PASKA SKYTARI ON AINA PARAS ET NE KETKÄ OSTAA JINKUN VOI SAMAN TIEN TUNKEE SEN POIKITTAIN PERSEESEEN!!!!!!!!
- ddd443535g
Kai ne menee paskaks jos omistaja ei tiedä mopoista mitään, ja jättää huollot tekemättä.
- Päälikkö69
Mun vakio skytari kulkee 85 kakspääl ja kaveri jinkku ei ees lähteny käyntiin.
- Manki=hauskanpito
Kaverilla on Skyteamin manki ja tuolla se viilettää. Eikä vikoja ole ollut laisinkaan, joten siitä sain käsityksen että 2009 skyteam mankit on kestäviä.
- Monkibomber_93
Mullakin on -09 Skyteam, ja kyllä se kestää.
- rwrrrwr
Itellä -08 Jincheng, ei mitään muuta vikaa ole ollut kuin että bensansuodatin alkoi vuotamaan ja äänimerkki ei toimi (ostin käytettynä, oli jo silloin rikki). Vilkkuja en tosin ole edes koittanut laittaa kiinni kun kuulemma ne tapaavat hajota usein, mutta muuta ongelmaa ei ole.
Toisinkuin muissa kiinanmankeissa Jinchengissä on aito Hondan kone, joten se ei ainakaan lahoa käsiin. Kuuttakymppii kulkee, en tiedä onko edellinen omistaja ottanut kuria pois tai jotain mutta ulkoisia virejä ei ole. - Monkibomber_93
rwrrrwr kirjoitti:
Itellä -08 Jincheng, ei mitään muuta vikaa ole ollut kuin että bensansuodatin alkoi vuotamaan ja äänimerkki ei toimi (ostin käytettynä, oli jo silloin rikki). Vilkkuja en tosin ole edes koittanut laittaa kiinni kun kuulemma ne tapaavat hajota usein, mutta muuta ongelmaa ei ole.
Toisinkuin muissa kiinanmankeissa Jinchengissä on aito Hondan kone, joten se ei ainakaan lahoa käsiin. Kuuttakymppii kulkee, en tiedä onko edellinen omistaja ottanut kuria pois tai jotain mutta ulkoisia virejä ei ole."Toisinkuin muissa kiinanmankeissa Jinchengissä on aito Hondan kone"
Joo, niinhän siinä on...
... Not.
Jos et sattunut tietämään, niin kaikissa kiinanmankeissa on suurinpiirtein sama kone. Useimmat niistä on valmistettu samalla tehtaalla ja samoista raaka-aineista, mutta niihin on vain läntätty eri tarrat (ja pilkunviilaajille magneetonkoppa ja kytkimenpuoleinen lätkä, jos on 4-v manuaali). - MonkeyRacing
"Toisinkuin muissa kiinanmankeissa Jinchengissä on aito Hondan kone"
Joo, niinhän siinä on...
... Not.
Jos et sattunut tietämään, niin kaikissa kiinanmankeissa on suurinpiirtein sama kone. Useimmat niistä on valmistettu samalla tehtaalla ja samoista raaka-aineista, mutta niihin on vain läntätty eri tarrat (ja pilkunviilaajille magneetonkoppa ja kytkimenpuoleinen lätkä, jos on 4-v manuaali).Pojat pojat..
Turha kiistellä näistä asioista!
Molemmat mankit tulee kiinasta, samaa laatua kutakuinkin.
Ja se että alkaa mopo lahoomaan alla, se on joko yksilövika
tai sitte kuljettajasta kiinni.
Niitä mopoja pitää huoltaa säännöllisesti, että kestäis.
Jos jättää huollot välii ja paahtaa tuolla tiellä kaasu pohjas
ja sit kilahtaa, ni kannattaa miettii vähän aikaa että mistähän
tämäkin johtui.. Itselläni on Skyteam manki ja 8756km tarkalleen
ajettu. Hyvin on kestänyt kun on malttanut pitää vakiona,
huollellut säännöllisesti, ja käyttänyt hieman kalliimpia öljyjä,
kuin nämä 3,70e/litra hintaluokkaa olevat litkut :)
Aikaisempi manki oli Jincheng Q-7LK -07.
No, se kesti sen vuoden kun en huoltanut,
enkä ajanut sisäänajoa huolellisesti.
Kaverilla sama Jinkku ja vieläkin toimii!
Eli ostakaa vaikka kummatkin jollette osaa päättää. :D
Ps. PV:tä tai Honda Mankia en ostaisi koskaan.
Tiensä päässä seisovia, vanhoja romuja
jotka vaativat todella paljon viriä että saa
kulkemaan edes 70km/h~ - jkuivasmaki
MIEHEN PUHETTA SKYTARI KESTÄÄ AINA
- trujhjfgdjx
MonkeyRacing kirjoitti:
Pojat pojat..
kulkemaan edes 70km/h~En nyt menis sanomaa PV:tä ja mankia paskaks. Itellä PV ollu 6 vuotta eikä mitää vikoja. Kestää iha vitun hyvin jos osaa pitää moposta huolta. Parempia ne on ku nuo kiinaihmeet.
- jkuivasmaki
näin o
- kermaisatonna
MonkeyRacing kirjoitti:
Pojat pojat..
kulkemaan edes 70km/h~Tuosta peeveestä ku itellä oli. (vaihdoin skyteam mankiin) niin kyllä sen peeveen saa kulkemaan pirun helposti ja halvalla sen 100km/h. 80 läppä 22mm kaasari ja itetehty/gianelli tehariks ja pipercross. että peevee on parhain ja sit on nuo mankit
- jkuivasmaki
kannattaa ostaa skyteam se on se on paljo tehokkaampi ja kestävempi ja joka asias parempi
- iloinen mankimies
jincheng on parempi. itse ajoin 3v (12-15tkm) ja nyt vasta ensimmäinen remontti jossa vaihettiin pyttysarja, cdiboksi, kaasuvaijeri ja takaratas. Ensimmäinen vaijerinvaihto nyt joten vaijeritkin kestää paremmin ku missää skytarissa. Jincheng ehdottomasti paras vaihtoehto kiinan mankeista. Sähköviat poistuu heti, kun on akku paikoillaan. Ja pieni kulutuksinen. Kulkee noin 65km/h vakioväleillä imukaulan kuristus poistettuna (jinchengissä joutuu sen poraamaan pois).
- sfadfdfsdf
kuka vitun idiootti tommosilla lähtis ajelee? Leluja noi on.. Ostakaa kunnon mopo/skootteri älkää lelua.
- MonkeyRaideri69
Älkää jätkät ihmeessä ostako mitään paskoja kopioita vaan ostakaa AITO honda monkey! kestänyt veljeni käytössä noin 20 vuotta!
Honda kestää (Y) Kaikkee päteemistä ja paskaa... Honda on iha jees, ei vaan saa enää uutena mistään! :( mutta asiaan. Molemmat tulee kiinasta. Eli turha haukkua toista paskalaatukseks tai paskempitehoseks. Ok kaveri ajoi jinkulla 25 000km teki kolme remonttia siinä välissä. Pieniä vikoja tuli aina välillä vaijereita, mäntää, stefat ja tollast perussettiä. Ihan hyvä peli! ei mikään mopo toimi jos ei osaa ajaa ja ei huolla koskaan....
- asdasdasd123wdsafgfg
kuinka isokokonen skyteamiin uskaltaa istua tai paljon sen maksimi painon kantavuus on luin netistä että jotin 150kg mutta kyselen vielä täältä
- kjkoriphsjphhmubaå8w
aito monkey ei mul muuta
- 25v "mopo"-kuski
mielenkintoista vertailua ja väittelyä.. molemmat ovat eneemän tai vähemmän kopioita hondasta vaikkakin erimallin monkeista.. puolet osista valmistetaan samassa tehtaassa mutta loppukokoonpano tapahtuu eritehtaissa..
sama pätee vertaukseen toyota-nissan alihankintana tullut aikanaan molempiin autoihin todellapaljon osaa samoista osatoimittajilta.. kuin myös vw-konserni.. identtisiä autoja tekniikaltaan vaikka "valmistetaan" erimaissa..
kyllä nämä mopot kestää jos peruhuollot tehdään.. pihassa yli 20v vanha pv mittarissa kohta 50tkm ja konetta ei ole avattu kertaakaan ja toimii kuin uusi..
mutta sitten itse asiaan mulla on skyteamin monki myös pihassa silläkin on ajettu lähes 10tkm mutta sitä on joku teini hoksinut viriittää ja nyt pitäisi saada selville minkä kokoinen se kurkun kutististettu reikä on alunperin ollu.. ja kuinka iso kuristus siellä pakoputkessa on ollut..
ps: jos 45km/h ei riitä osta oikea moottoripyörä esm. suziki gsx 1100 turbo.. 400hv - jinkku mies
jkuivasmaki: vastaus sulle mulla jinkku ajettu pian 7500 ja ei hajonnu kertaakaan käsiin en tiedä mikä ojasta kaivettu vahinko sulla on ollu. mutta suosittelen jinkkua :)
- yks tyyppi
vitun kusipää esiinnyt jkuivamäkenä vaikka se on skyteamin puolel ja sil on se hyvin on kestäny voi vittu miten säälittävää!
- heheheheeee
Paljonko maksaa jos tilaa mopo sportista skyteamin ?
- Monia kokeillut
Itselläni ollut Skyteam manki jo 4 vuotta. Toimii kuin unelma jos pitää kunnossa (huollot, kulutusosat yms.) Kulki ja kulkee edelleen vakiona gbs 59, eikä ole mitään tehty. Tällä hetkellä perinpohjaisen tarkastuksen alaisena, eikä mitään suurempia virheitä ole löytynyt.
- skyrari
Voiko skyteamist ottaa imukaulan kurit pois vaikka on ajettu 30km eli sisäänajossa?
- skytari
skyrari kirjoitti:
Voiko skyteamist ottaa imukaulan kurit pois vaikka on ajettu 30km eli sisäänajossa?
Ku on nii laiska ettei lyhyttä mut suht loivaa mäkee mee 2 vaihteel ylös..
- htbgrfvedfas
Aja sil nyt ekaks se 500 km sisää ,vaiha 150 km välein öljyt toho 500km saakka. Sit vast viritä
- Tobbey
Moi! Entä onko kellää kokemusta tosta Skyteam Pbr mopoosta?
- pro driver
ostin jincheng jc50q-7b 2 kuukautta sittenhyytyy kakkosvaihteellla ylämäkeeen ostakaa skyteam
Käykö jinchengin mankin ja skyteam monkeyn osat toisiinsa? esim runko?
- Fakta tietoa
Siis kuka se olikaan joka vöitti, että skyteam on lähempänä honda monkeyta ku jinkku PASKA PUHETTA, koska jincheng on ostanut hondalta monkeyn lisenssin ja näin ne ovat lähes identtisiä honda monkeyn kanssa. Itellä ollut jincheng monkey nyt ajettu 6500km eikä oo mittään uutta osaa tarvinu ostaa paitsi tulpan ja vakio kumetkin kesti tohon 6000 asti jaa eessä vieläkin vakio kumi. Tehoja kun verrataan niin jinkun ohjekirjassa lukee 1,8kw ja skyteamis 1,9kw lähes mitätön ero. Voin ilokseni todeta, että jinkku on vain paranneltu versio honda monkeystä levykeuloineen ja jarruineen.
- jinkunomistaja
mielenkiintosta kattoo näit viestei ku suunnillee kaikissa missä kehutaa jinkkuu nii on viddu tuhat peukkuu alas:DDDD ottakaahei huomioo et noi on mopoja... tehty 45kmh nopeudelle... kaverilla oli YAMAHA DT ja se on hajoillu useemmin kun mun jinkku... et sillai.
toisaalt onha noit skytareit piikin kilvissäkin et runko siinä ainakin kestää( 50cc ja 125cc skytari mankeissa sama runko)- Omar Hibala
Monkeyt ei kiinnosta kauheesti, mutta jos ne ois tehty 45 km/h nopeudelle, niin varmaan sen nopeuden saavuttaisi 30cc moottorilla. Ne vaan EU:ssa ei saa kulkea yli 45 km/h.
- äks dee
Itselläni on Skyteam manki ja hyvä peli on. Vikoja ei ole ollut. Kulki vakiona 50-55 ja alamäkeen 60. Nyt imukaula on porattu 14mm muuta en ole tehnyt. Kulkee suoralla yli 60 ja alamäkeen melkein 70. Hyvä ja luotettava manki. Suosittelen jos kiinalaista haluais.
- enpenisbumbben
Jinkku kestää. Esukat ollut tankissa ja hyvin toimii vieläkin. Kyllä nekin saa menemään hyvin vakionakin kun osaa laittaa kaasarin oikeille säädöille.
- vaaaalmu
Itellä täällä skyteam 3400km ajettu vm. 09 ja vireinä kuriton vapaavirtausputki, kuriton imukaula, #74 suutin huiput 75km/h eikä ollut vikoja
- Aitoa :D
aito se pitää olla eikä kiinalaista, lopettakaa nyt noitten 2 paskan kopion kilpailut, kummatki on hyviä tai paskoja, nobody cares
- Skyteam
Ei kai Kiinan Monkeystä käytäisi minkäänlaista keskustelua jos japanilaisia vielä tuotaisiin Suomeen, mutta jos Mankilla haluaa ajella, ei juuri ole vaihtoehtoja kuin nuo kiinalaiset. Hauskin mopo ikinä, harmi että Hondan tuonti lopetettiin.
- Honda is best :D
Aito Honda Monkey on paras!!!
- Jinkku on kunkku
Jinkku vie. kaikenpuolin luotto peli !!! ... ja sairaan nopeekin vielä.
- assburger
Molemmat mopot hinta/laatusuhteeltaan erittäin hyviä. Lopettakaa se turha vänkääminen, vitun autistit.
- karhuherra1
Itse en ostaisi aitoa ja oikeaa mankia koska alkaavat jo kaikki mankit olee jo aikas vanhoja, ja saa peletä että koska leviää..
- Mankimies2
Jincheng manki on hondan lisenssillä valmistama mopo joten sitä voisi periaatteessa kutsua alkuperäisen monkeyn jatkajaksi, kun taas skyteam on niinsanottu "kopiovalmistaja". Mut skytari saattaa olla hieman laadukkaampi (Makuasia). Mut jos hyvän haluaa ni osta orkkis manki
- jaahassista
Kyllä mun jinkussa menee vaihteet 1-alas 3-ylös
- HondaGL1800F6Custom
Täällä pikku räkänokat kirjoittelee, mitä aivolimat suuhun tuo. Muutama asiallinenkin kirjoitus täältä löytyy. Se on kuulkää äitykän pikku räkäpäät sellanen juttu, että olipa se japski tai kinuski, niitä on HUOLLETTAVA säännöllisesti. SISÄÄNAJO suoritettava ohjeiden mukaan. Näistä pikkutuhnuisista kirjoituksista huomaa, ettei oo jätkillä minkäänlaista haisua, kuinka ajetaan. Ajotaito ZERO! Parasta olisikin ensin opetella ajamaan vaikka fillarilla tai potkulaudalla niin, että se on ehjä vielä kuukauden päästä. Senjälkeen opetella lukemaan mopon käyttöohjetta ja noudattamasn myös sitä. Näin on näppylät.
- Vähänjäles
Jotkut vaa näköjää sanoo et osia alkaa tippuu jossai vaiheea ni sen vaa sanon et kiinanvehkeissä pitää olla aina tiukkaamassa pultteja etenkin uutena ostaessa. (Ite näitten perusteella aijon ostaa skyteamin🙄)
Jos ostat mankin niin suosittelen ostamaan ihan aidon ja hyväkuntoisen , koska siitä saat vielä joskus rahasi takaisin tai jopa enemmän!
- Jinkkuboe
Pojatpojat.. itsellä jinkku ollut jo yli 3vuotta ajanut yli 12 000km eikä muuta kun vain ketjut katkenneet kerran vireinä löytyy 22mm kaasari 24mm imukaula sekä mpr racing tehoputki mutta se vaikuttaa vain ääniin 4tahdeissa ja silti menee 85kmh kun taas kaverini skyteam jossa on 125cc moottori välit vaihdettu imukaulaa ja kaasaria isommaksi ja menee 90kmh ja hän on ajanut vajaat 6000km ja kone leikannut kiinni 2 kertaa plus koko ajan sähkövikoja toisin kun jinkussa ja vaihteet jinkus menee samalla lailla kun skytarissakin. Kokemuksen perusteella jinkku laadukkaampi kestävämpi sekä omasta mielestä hienompikin kuin skytari joten vinkkinä vain älä osta mopoa nimen takia vaikka jinkku kuulostaakin kiinakamalta mutta se on yhtäkiinakamaa kuin skytarikin mutta vain laadukkaampi...
- Jinchengmies
Jincheng paljon tehokkaampi ja keulii pikku vireillä joka vaihteella kaasusta keulin poliisia vastaan 70kmh ja skytari tulinperäs muna suussa huiputtaen vaikka samat virit sittennpoliisi lähti perään ja skyteam jäi kiinni koska on niin laiska paska
- Anonyymi
Itselläni on 8500km ajettu jincheng 2015vm ja eikä mitään vikaa ole ollut. Muutamalla kaverillani on skyteam manki ja molemmat ovat korjattavana aina. Jos virittää aikoo niin ehdottomasti jincheng sillä se kestää huomattavasti enemmän viritystä kuin skyteam. On myös itselläkin kokemusta skyteamista ja ne ovat paljon laiskempia kuin jincheng
- Anonyymi
KAIKILLE TIEDOKSI ETTÄ JINKKU JA SKYTARI SAMOJA MEINNAAN MUN JINKUN OSISSA LUKEE SKYTEAM
- Anonyymi
Käykö skyteamiin sopivat osat jingcheng mankiin? ku tänään olis tarkotus hakea uus etu- ja takaratas ja siin lukee et on sopivia skyteam mankiin ni onko ne sit sopivat jingcheng mankiin? ku oon kuullu huhuu et skytari ja jingcheng on iha samaa paskaa
- Anonyymi
meikällä jincheng g7 hyvin toimii nokialta uuvet renkaat eipä pahemmin oo ollu sähkövikaa kun on jeesuksen vanha
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193026
- 1162341
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231976Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2391904Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41895Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin211801Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001586Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051394- 651144
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351106