ku mulla on leikattu uroskani.Se on 8kk nyt,ni ajattelin ottaa naaraskanin sille kamuksi. Ni voinko laittaa ne samaan häkkiin,vai pitääkö ostaa toinen??? tuleeko ne toimeen???
leikattu uroskani?
5
693
Vastaukset
ostaa toinen häkki siltä varalta etteivät tulekkaan toimeen.. se riippuu niin kanista..
- varmasti
toimeen:)Meillä 4v kanipoika sai kuukausi sitten tyttökaverin ja ovat niin kiintyneitä toisiinsa.Voivat olla samassa häkissä jos on tilava ja varmaan saavat pomppia myös vapaana?
- JOS ET TIEDÄ!
Miten ihmeessä voit sanoa, että tulevat varmasti toimeen? On tosiaan niin luonteesta kiinni, että siihen ei voi luottaa vaan varauduttava väliaikaishäkillä, ainakin tutustumisen ajaksi! Ehdottomasti niitä ei voi vain tyrkätä samaan häkkiin!!!
- tania78
Uros ja naaras tulevat kaikkein varmimmin toimeen keskenään.
Aina eivät nekään !
Ainakin aluksi on hyvä olla 2 häkkiä.
Aseta häkit vierekkäin.
Tarkkaile parin viikon ajan .
Jos tulevat toimeen , eivätkä hyökkäile voit kokeilla varovasti lattialla yhteen, puolueettomalla reviirillä.
Jos teppelevat - erota.
Saattavat toki kokeilla "kuka on pomo", mutta älä salli hyökkäyksiä!
Kokeile myöhemmin uudestaan.
Jos tuosta ei tule mitään on hyvä olla olemassa 2 häkkiä ! (kaikki eivät vain tule toimeen keskenään) - Kanit on ihania
Saattaako kanien rodut vaikuttaa siihen,että voiko urosta ja naarasta pitää samassa häkissä esimerkiksi: Mulla on vähän yli 1 vuotias uros kani joka rodultaan hermeliinin ja kääpiölupan risteytys ja myös vähän yli 1 vuotias naaras kani rodultaan rexi = )
No kiitos jo etukäteen jos joku voi vastata tähän kysymykseen = )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412