mikä on sallittua ja mikä kiellettyä? poikakaverillani on ystävätyttö, heistä on mielestäni tullut huolestuttavan läheisiä.. baarissa he tanssivat hitaatkin, kun en ole paikalla.viikolla he viettävät aikaa yhdessä, käyvät "yhdellä" ja viipyvät yömyöhään. molemmat sanovat olevansa vain ystäviä keskenään, mutta mielestäni se on jotain enemmän. olen puhunut jätkäni kanssa asiasta. kaverini eilenkin huolestuneena soitti ja kertoi että heidän touhunsa näyttää olevan enemmän kuin ystävyyttä, he eivät kuitenkaan ole suudelleet, tietääkseni.. olenko siis vain vainoharhainen vai pitäisikö minun huolestua? kaulakkain kulkeminen ja baarissa lähekkäin tanssiminen ei tunnu kivalta..:( itse en tällaista tekisi, tuntuisi pahalta..olenko liian mustasukkainen? rakastan poikaystävääni,hän rakastaa minua (tai ainakin sanoo niin),olemme suunnitelleet yhteen muuttoakin.. lähdenkö pöpilään?:)
lukekaa!!!(ja vastatkaa!!)
4
409
Vastaukset
- Poju
ikävä tilanne. Sun kohdallasi mainitsisin asiasta jotenkin selkeästi, mutta persoonallisesti. Itse saattaisin kysäistä; "menikö mukavasti, mulla alkaa olee sellanen olo, et alan nykyään oleen niiku enemmän kaveri kun ns."puolisosi" Kyllä mä(kin) hyväksyn kaveruuden (eri sukupuolten välillä) mutta onhan se jollakin tavalla aika hullua tollanen tilanne. No toivottavasti saat tolkkua tähän =) Hyvää kesää! (kaikille muillekin suomi24:n käyttäjille)
Poju - minäh
et oo liian mustis kyl...:) mut mix et sano sille et ei enää tapais tyttöö??? sano sille niin...:)mut mullakin on ongelma mut isompi...mun jätkä kattoo muita naisia enkä voi estää sitä...! mut ei toi oon kyl iso paha asia mut yritä pysäyttää se jos epäilet jotain...:)
- janna
mun mielestä et todellakaan oo liian mustasukkanen tai mitään.itellä vähän samalainen tilanne paitsi että tää poikakaverin kaveri on kertonu mulle rakastavansa mun poikaytävää. ja me ollaan kakskymppisii.
et näin puhu sen kanssa. - Zeta20
Sinuna sanoisin sille et ei tarvii näkyy enää nurkis jos ei ala malli muuttuun jos hän sua RAKASTAA todella ei hän hengaa kenenkään tytön kans kaupungil, ja sitä paitsi on vaikee ehkä uskoo kun kaverit soittaa sulle ja kertoo nähneensä asioita (et ne kusettas) mut ne on vaan huolissaan sun tunteista. Sä taisit kirjottaa tuonne toisellekin palstalle ni sen perusteella se kostaa sulle sen mitä oot itse tehny. Siinä mielessä oma moka. Mut mieti mitkä arvot sulle on tärkeimpiä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780