Oltiin viikonloppuna puutarhajuhlissa ja rupes kovasti ihmetyttämään muutaman tuttava vaimon käytös miehiään kohtaan.
Itse istuivat peppu tiukasti tuolilla ja komentelivat miehiään"TUO MULLE BOOLIA,KAKKUA.."
Kyllähän mäkin myönnän että joskus juoksutan omaa ukkokultaani mutta en sentään huuda ja tiuski vaan pyydän kauniisti että toisitko tai viitsisitkö ja muistan myös kiittää.
Ja jos itse olen liikkeellä niin tuon myös hänelle.
Tasa-arvoahan tämäkin=)
Pitäkää miehistänne huolta.
vaimojen käytös
8
1321
Vastaukset
- miehet on ihania
Minua ihmetyttää ihan sama asia. Monet naiset kohtelevat miestään kuin koiraa. Ja sitten ihmetellään kun ei pussaa.....
Miestä pitää halata ja rapsuttaa ja taputella. Helliä ja hyväillä ja kehua....sen saa kyllä itse monin verroin takaisin.
Ei se mies ole mikään palvelija ja passaaja, eikä miehen tarvitse jokaista likaista asiaa hoitaa vaimon puolesta. On ne jalat ja järki naisellakin. Joskus jopa toimivatkin vielä.
Pitäkää naiset miehestänne hyvää huolta, niin pysyy ukkokin virkeänä. Ja vällyissä vipisee....
Kyllä avioliitossakin voi olla kohtelias toiselle.- mies savosta
OLEN AIVAN SAMAA MIELTÄ.KOKEMUSTA ON
TOLLANEN 10V VAIMON KÄSKEMISESTÄ JNE.
TAPPAA TOSIAAN SEKSIN JA RUPEE KERRYT-
TÄMÄÄN ASIOITA SINNE "HAMPAANKOLOON".
SEN VERRAN KERTYI,ETTÄ ERO TULI.ETTÄ
SILLEEN.
- Piina
Minulla oli komenteleva akka ja reissas vaan Turkissa ja Espanjassa kun minä tehin pitkää päivää. Myin firman ja vein rahat mukanani Filipiineille. Nyt on kakskytvuotias likkakaveri eikä komentele. Vaihdon mylvivän lehmän imevään vasikkaan. Ja kohta moni tuttu kaveri tekee saman kun on käynyt katsomassa miten voi elää. Täällä on paljon monenmaalaisia miehiä ja samanlaiset kohtalot. Kaikki on tyytyväisiä kun vähälläkin rahalla elää hienosti eikä kukaan kaipaa takasin.
Hulluja on suomalaiset miehet ei osaa nauttia elämästään vaan antaa riippulihasten lehmien itteään komennella. - Piina
Minulla oli komenteleva akka ja reissas vaan Turkissa ja Espanjassa kun minä tehin pitkää päivää. Myin firman ja vein rahat mukanani Filipiineille. Nyt on kakskytvuotias likkakaveri eikä komentele. Vaihdon mylvivän lehmän imevään vasikkaan. Ja kohta moni tuttu kaveri tekee saman kun on käynyt katsomassa miten voi elää. Täällä on paljon monenmaalaisia miehiä ja samanlaiset kohtalot. Kaikki on tyytyväisiä kun vähälläkin rahalla elää hienosti eikä kukaan kaipaa takasin.
Hulluja on suomalaiset miehet ei osaa nauttia elämästään vaan antaa riippulihasten- Nice
Sun suhtautuminen naisiin näkyy kirjoitelmassasi hyvin.Kaikki me vanhenemme ja liha muuttuu miksi milloinkin,sinullakin ja sinun nuorella tyttöystävällisikin,tosin sä et ehkä sitä onneksi enää näe,vaan joku toinen suomalainen mies joka etsii paratiisia:)..nuorempi kuin sinä.Mutta itseasiassa mun ajatus ei ollut puuttua tuohon asiaan muutoin.Tottahan se on että kaikki..KAIKKI! suomalaiset naiset on lehmiä..*hymy*..sinun äitisikin on lehmä..ja sisaresi..ja jos sulla on tytär..tai tyttäriä..tai saat joskus tyttären..hänkin on lehmä.Sovitaan niin. Ihmettelen vaan miksi ihmeessä sinä vaivaudut enää onnessasi tänne suomiChattiin? Kuinka osuit juuri tänne sivuille..Epäile, että kyse on vain sun kuvitelmistasi=)Olet lukenut Seiskasta kuinka hienoa jossain Filippiineillä on..tai muualla.Mutta anyway,jos olet onnellinen niin ei se minun onneani vähennä,tämäkin oli turhaa.
Halaus ja hyvää kaikkea:) - woman
Nice kirjoitti:
Sun suhtautuminen naisiin näkyy kirjoitelmassasi hyvin.Kaikki me vanhenemme ja liha muuttuu miksi milloinkin,sinullakin ja sinun nuorella tyttöystävällisikin,tosin sä et ehkä sitä onneksi enää näe,vaan joku toinen suomalainen mies joka etsii paratiisia:)..nuorempi kuin sinä.Mutta itseasiassa mun ajatus ei ollut puuttua tuohon asiaan muutoin.Tottahan se on että kaikki..KAIKKI! suomalaiset naiset on lehmiä..*hymy*..sinun äitisikin on lehmä..ja sisaresi..ja jos sulla on tytär..tai tyttäriä..tai saat joskus tyttären..hänkin on lehmä.Sovitaan niin. Ihmettelen vaan miksi ihmeessä sinä vaivaudut enää onnessasi tänne suomiChattiin? Kuinka osuit juuri tänne sivuille..Epäile, että kyse on vain sun kuvitelmistasi=)Olet lukenut Seiskasta kuinka hienoa jossain Filippiineillä on..tai muualla.Mutta anyway,jos olet onnellinen niin ei se minun onneani vähennä,tämäkin oli turhaa.
Halaus ja hyvää kaikkea:)sun viesti oli täyttä asiaa, vaikka olikin turha... sen verran onneks vaivauduit, että kerroit mielipitees, joka oli täyttä totta. Kiitos sulle!
- Piina
woman kirjoitti:
sun viesti oli täyttä asiaa, vaikka olikin turha... sen verran onneks vaivauduit, että kerroit mielipitees, joka oli täyttä totta. Kiitos sulle!
Kerroin siksi että muut suomalaiset miehet ymmärtäis hakea onneaan kanssa. Arvasin että joku ei halua uskoa miten hyvä voi tavallisenkin miehen olla jossain, muualla kuin Suomessa. Kamalaahan se onkin että meikeläistäkin joku arvostaa ja meikeläisellä on hauskaa.
Seiska ei ilmesty Cebussa, joten en ole sitä lukenut. Sinä näköjään olet. - Nice
Piina kirjoitti:
Kerroin siksi että muut suomalaiset miehet ymmärtäis hakea onneaan kanssa. Arvasin että joku ei halua uskoa miten hyvä voi tavallisenkin miehen olla jossain, muualla kuin Suomessa. Kamalaahan se onkin että meikeläistäkin joku arvostaa ja meikeläisellä on hauskaa.
Seiska ei ilmesty Cebussa, joten en ole sitä lukenut. Sinä näköjään olet.Enhän sanonut että se niin kamalaa ois?Ja totta,mä olen lukenut Seiskaa joskus,ja usein luen Iltasanomatkin! Olen mä vaan semmonen lehmä..*virn*.Saathan sä olla onnellinen,kyse ei ole siitä,vaan kyse oli siitä että nimittelet naisia lehmiksi.Epäilen vaan syvästi että ihminen joka saattaa nimitellä tuollalailla ei voi kovin onnellinen olla missään.Mutta kuten uskon,sua ei pätkääkään kiinnosta mun mielipide.Kunhan vaan mietteitäni lätkin tähän.Älä hyvä mies houkuttele kaikkia Suomen miehiä sinne.Kas kun monia tarvitaan täällä vielä..*hymy*.ja kun valitettavasti elämä ei ole aina hauskaa,onneksi. Mutta,varmaan tapaamme joskus,viimeistään silloin kun tarvitset hoitoa,minä voin lukea sulle Seiskaa ja rasvata kiinteää ihoasi,vaikkapa vanhainkodilla=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455210Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1271671Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511560- 141275
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60857