nuorten scifi kirja kertoo avaruusalus Johannes Kepleristä.
Nimeä kirjalle..kirjoittajaa?
Virkistäkääpä
4
371
Vastaukset
- The Rat
http://fi.risingshadow.net/index.php?option=com_library&Itemid=67&action=book&book_id=286
Harrisonin avaruuslääkäri. Ei ehkä ihan parasta Harrisonia, mutta onhan siinä sentään suomalainen... :)- ....
kiitoos! :)
Pyöri mielessä ja kielenpäällä häiritsevällä tavalla.
Ja luettu on :) ja tykästyin. Itse kirjan vain hävitin jossain vaiheessa ja nyt hankin sen takaisin :) - The Rat
.... kirjoitti:
kiitoos! :)
Pyöri mielessä ja kielenpäällä häiritsevällä tavalla.
Ja luettu on :) ja tykästyin. Itse kirjan vain hävitin jossain vaiheessa ja nyt hankin sen takaisin :)Tiikerisarjakohan se oli, joka julkaisi enemmänkin nuortenscifiä? Kannattaa tutustua jos ei ole tuttu. Siellä on muutama aivan helmi klassikko joukossa... :)
Julkaistu ehkä joskus 80-luvulla? Joku joka tietää voi kertoa tarkemmin. (oliko se Jalavaa???) - aikanaan
The Rat kirjoitti:
Tiikerisarjakohan se oli, joka julkaisi enemmänkin nuortenscifiä? Kannattaa tutustua jos ei ole tuttu. Siellä on muutama aivan helmi klassikko joukossa... :)
Julkaistu ehkä joskus 80-luvulla? Joku joka tietää voi kertoa tarkemmin. (oliko se Jalavaa???)siis..öhöm..nuorempana luin tiikerisarjaa. Hyviä vanhoja. Pidin..pidän. Joten jotain muistan..vielä..heh!
Tosiaan tuppaan joitain nyt hankkimaan omaksi kunhan vain muistan nimiä. Joskus vähän kevyempi välillä luettavaksi on mukavaa. Kartutellen omaa kirjavalikoimaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264058- 453326
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323114- 512896
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432206
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722003Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt521958- 291816