nuorten scifi kirja kertoo avaruusalus Johannes Kepleristä.
Nimeä kirjalle..kirjoittajaa?
Virkistäkääpä
4
378
Vastaukset
- The Rat
http://fi.risingshadow.net/index.php?option=com_library&Itemid=67&action=book&book_id=286
Harrisonin avaruuslääkäri. Ei ehkä ihan parasta Harrisonia, mutta onhan siinä sentään suomalainen... :)- ....
kiitoos! :)
Pyöri mielessä ja kielenpäällä häiritsevällä tavalla.
Ja luettu on :) ja tykästyin. Itse kirjan vain hävitin jossain vaiheessa ja nyt hankin sen takaisin :) - The Rat
.... kirjoitti:
kiitoos! :)
Pyöri mielessä ja kielenpäällä häiritsevällä tavalla.
Ja luettu on :) ja tykästyin. Itse kirjan vain hävitin jossain vaiheessa ja nyt hankin sen takaisin :)Tiikerisarjakohan se oli, joka julkaisi enemmänkin nuortenscifiä? Kannattaa tutustua jos ei ole tuttu. Siellä on muutama aivan helmi klassikko joukossa... :)
Julkaistu ehkä joskus 80-luvulla? Joku joka tietää voi kertoa tarkemmin. (oliko se Jalavaa???) - aikanaan
The Rat kirjoitti:
Tiikerisarjakohan se oli, joka julkaisi enemmänkin nuortenscifiä? Kannattaa tutustua jos ei ole tuttu. Siellä on muutama aivan helmi klassikko joukossa... :)
Julkaistu ehkä joskus 80-luvulla? Joku joka tietää voi kertoa tarkemmin. (oliko se Jalavaa???)siis..öhöm..nuorempana luin tiikerisarjaa. Hyviä vanhoja. Pidin..pidän. Joten jotain muistan..vielä..heh!
Tosiaan tuppaan joitain nyt hankkimaan omaksi kunhan vain muistan nimiä. Joskus vähän kevyempi välillä luettavaksi on mukavaa. Kartutellen omaa kirjavalikoimaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643255Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433097- 422457
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002207- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271810- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811132