Kattotuolit alkoivat sitten näin sunnuntai-illan viime hetkinä askarruttaa.
Miten kattotuolit saa sinne katolle? Pitääko tilata joku nosturi paikalle vai tilataanko vain kaikki naapurin äijät??
Kuinka tiuhaan kattotuolit yleensä tulevat tällaisessa perusharjakattomallissa?
Voiko kattotuoleja tehdä itse (eri asiahan on, että kannaako se). Mietin vain, kun meillä on tällainen alle 4 metrin lisäosa (9 metriä se toinen suunta), että jos ne tulee vaikka metrin välein, niin niitä tulee 4kpl, eihän kukaan suostu edes tuollaista pikkumäärää kuljettamaan...
Kattotuoleista kysymyksiä...
4
489
Vastaukset
- rahtina tulee
ja on lujuuden puolesta vaaditut lupakuvineen.
- Justus_222
Tiettävästi pitää olla rakenteesta laskelmat ja laskijalla A2:n pätevyys, "muuten voit pyyhkiä perseesi laskelmiin" Noh vitsi vitsi mutta noin se menee, rakennusvalvonnalla linja ei silti, joka kylässä/kaupungissa sama ole.
- Metsälä
Kyllähän kattotuolit voi itse tehdä piirrustukset pitää olla.Nuohan on aivan tapauskohtaisia miten tuolit sijoitetaan piirustusten mukaan tietenkin.Me teimme itse kattotuolit koska puutavara oli omasta takaa eikä siinä vaikeutta ole jos osaa jigi pitää tehdä.piirrustukset tietenkin oltava jo kuin talo on suunniteltu.
- normi
normi tapauksessa jos rakennusvalvonta katsastaa työn ristikot kannattaa tilata. Ei maksa vaivaa alkaa tekemään-menee rahaa ja aikaa vitusti enemmän, pelkkään puutavaraan yms. kiinnitystarvikkeisiin voit laskea 1 ristikon hinnan. kuvauksesi mukaiset ristikot nostaa vaikka käsin (3miestä) tai laiska hiabilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155