Missä voi harrastaa aitoa kung fu:ta, eli sitä tastelulajia eikä mitään wushu potastaa (tai eihän se mitään potaskaa ole mutta kuitenkin). Mua ei kiinnosta hypellä metritolkulla, joka suuntaan vaan ihan oppia pelkkää lähitaistelutekniikkaa...
Missä saa harrastaa kung fu:ta
4
711
Vastaukset
- nih
ainaski hesas on wing tsun kung fua jossa ei kyllä hypitä tai heiluta minnekään
- dop
wing tsungi on hyvä laji niille jotka haluaa uskaltaa kulkea 'rauhassa' öisin kotiin.. erään opettajan suusta: tässä on karsittu 'kaikki turha' pois, niin että jos joku nappipää käy päälle niin pystyt lyömään sen maahan.
itse en tuollaista arvosta (muutakuin siltä osin, että toisten päälle hyökkivät nappipäät saakin lyödä maahan), sillä arvostan itse kungfussa 75% muita osa-alueita kuin sitä kuinka kovaa lyön tai potkaisen. esimerkiksi oikeanlainen pallea-hengitys on jo arvokkaampi asia opetella minulle kuin yhden turpaanoton välttäminen..
mutta jokainen tekee miten haluaa, tulipa taas avauduttua..
- Andy
Oulussa on Wu Hsin Kuen- ja Tai Shin Mun seurat, joissa voi molemmissa treenata realistista kungfua. Ehkä olisi kuitenkin helpompi, jos kertoisit, missä päin Suomea asustat.
- kung fu tytsy
... löytyy mahdollisuus harrastaa kahta tyylisuuntaa. Choy Lee fut on näistä toinen, mutta ehkä lähempänä hakemaasi on tuo jo mainittu Wing Tsun.
Jos siis Porin lähistössä asustat niin Sport Cottonin 3. kerros on osoite.
Lisäksi laji löytyy (Helsingin lisäksi) myös Jyväskylästä. Siellä lajia treenaillaan Keljon koululla, Korkeakoskentie 25:ssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827