pro-ana

rexia

harrastaako joku muu ihminen pro-anajuttuja? tai pikemminki onko se jonkun elämäntapa? semmosia sivuja ku selailee ni sitte vasta tajuaa ettei anoreksia ookkaa sairaus .. ku vaan osaa pitää huolta siitä ettei kuole ja saa kaikki tärkeet vitamiinit ym. elämä hymyilee taas :) ja paino putoo

13

2348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna

Sinäkö siis käyt sivuilla?Minä käyn,enkä näe siinä mitään pahaa...:)

Tiedätkö,löytyykö tälläisiä sivuja suomenkielellä?

• rexia

tai en oo ainakaa löytäny mutta englanniks on hirveesti sivuja ja jos en jotain sanaa osaa nii otan sanakirjan esille... :) eikä niissä mitään pahaa ookkaa, siellä lukee iha selvästi niin :) muistaa vaan ettei pudota painoo niin paljo et joutuu sairaalaan..hyvä että en oo ainut :)

• mä vaan
        rexia kirjoitti:

tai en oo ainakaa löytäny mutta englanniks on hirveesti sivuja ja jos en jotain sanaa osaa nii otan sanakirjan esille... :) eikä niissä mitään pahaa ookkaa, siellä lukee iha selvästi niin :) muistaa vaan ettei pudota painoo niin paljo et joutuu sairaalaan..hyvä että en oo ainut :)

Voisko joku laittaa muutaman linkin?? oon tosi tumpelo tän netin kans..

• rexia
        mä vaan kirjoitti:

Voisko joku laittaa muutaman linkin?? oon tosi tumpelo tän netin kans..

www.google.com ja siihen pistät hakusanks pro-ana niinvarmasti löytyy :) sieltä sit etit kaikki parhaat..kannattaa mennä aina googlen kautta ni ei kukaa muu saa selville missä sivuilla on käyty.. :)

• anonyymi
        rexia kirjoitti:

www.google.com ja siihen pistät hakusanks pro-ana niinvarmasti löytyy :) sieltä sit etit kaikki parhaat..kannattaa mennä aina googlen kautta ni ei kukaa muu saa selville missä sivuilla on käyty.. :)

eli työkalut -> internet-asetukset -> poista väliaikaiset internet-tiedostot ja myös tyhjennä sivuhistoria. näin tyhjenee tiedot siitä, millä sivuilla on käyty!

• Hohhoijaa

Teidän jutuillenne saa aina nauraa. Sen takia tätä palstaa ei noteerata oikeasti syömishäiriöisten keskustelupalstaksi. "Jee perustetaan ana-klubi!!1!" Onhan se hienoa ihailla mielisairauksia... Skitsofrenia ja pedofilia on kanssa cooleja!

• Anna

Mun mielestä skitsofrenia ja pedofilia ei ole lainkaan cooleja tai sama asia!!!Pedofili kohdistaa tekemisensä muihin ja skitsofrenikko ei tilanteelleen periaatteessa voi mitään.Mä ainakin tiedän mitä teen, ja haluan myös tehdä sitä.

Joten naura rauhassa,muttei tarvitse tänne tulla ilkkumaan!

• rexia
        Anna kirjoitti:

Mun mielestä skitsofrenia ja pedofilia ei ole lainkaan cooleja tai sama asia!!!Pedofili kohdistaa tekemisensä muihin ja skitsofrenikko ei tilanteelleen periaatteessa voi mitään.Mä ainakin tiedän mitä teen, ja haluan myös tehdä sitä.

ja sitä paitsi eiköhän se oo jokaisen oma asia miten elää,siihen ei muilla oo asiaa puuttua..enkä mä mitenkää aliarvioi tai pilkkaa ihmisiä jotka on ylipainosia.. ite vaan haluan olla laiha..

• Seurannut..
        rexia kirjoitti:

ja sitä paitsi eiköhän se oo jokaisen oma asia miten elää,siihen ei muilla oo asiaa puuttua..enkä mä mitenkää aliarvioi tai pilkkaa ihmisiä jotka on ylipainosia.. ite vaan haluan olla laiha..

Tietysti jokainen saa elää miten haluaa mutta mihin sekin johtaa.Sairasta on ja aina vaan sairaammaksi menee.

• Minä
        Anna kirjoitti:

Mielestäsi skitrofrenia ja pedofilia eivät ole cooleja, koska pedofiili kohdistaa tekemisensä muihin ja skitsofrenikko ei mahda tilanteelleen mitään.

Tällä hetkellä juuri te ana-pro-papattajat raiskaatte 10-15-vuotiaiden lasten/nuorten mieltä ajatuksella, että erittäin vakava mielen- ja ruumiin sairaus onkin hauska ja hieno juttu. TE kohdistatte sen muihin.

Skitsofrenikko ei mahda tilanteelleen mitään. Eikä anorektikkokaan. Hän ei yleensä edes ymmärrä olevansa sairas, joten mitäpä hän sille voisi tehdä.

Jokainen saa tehdä elämällään mitä haluaa, mutta normaali ihminen haluaa elää.

Luulen, että anoreksiaan riutuva lapsi on paljon kamalampaa äidille kuin insestikokemus lapsena. Omalla hengellä leikkimisessä ei sittenkään ole kysymys vain omasta hengestä.

• Anna

Niin,voisitko kertoa,että mitkä sun mittasi ovat?

• rexia

oon jotai 160cm ja painan 39-41

• miisa
        rexia kirjoitti:

oon jotai 160cm ja painan 39-41

Juupa juu, älkää tytöt leikkikö hengellänne! tai turha kai sitä on mitään sanoo kun tuskin tällanen mitään auttaa.mut ex-anorektikkona(nykyään bulimikkona) voin kertoa että te ootte pian suuressa HELVETISSÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe