Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suomi-englanti sanakirja

ostamassa

Suositelkaa jotakin hyvää suomi-englanti-suomisanakirjaa. Kirjan pitäisi olla monipuolinen ja eikä kovin kallis.

9

2190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkunope

      Lingua Tutor, suomalainen elektroninen sanakirja, muistaakseni 180 000 hakusanaa, molemminpuolinen, vähän taskulaskinta isompi, voi lisätä omia sanoja, liittää tietokoneeseen, sisältää myös laskimen ja muita toimintoja, helppo käyttää ja kätevä pitää vaikka taskussa. Hinta Stockmannilla jotain 30e paikkeilla, voi olla vähän allekin. Kapasiteettia siis vähintäin saman verran kuin suurimmissa ammattisanakirjoissa, itse asiassa enemmänkin. Suosittelen.

      • ...Johanna...

        onko kyseessa siis englanti suomi englanti sanakirja???


      • ArjaHelena

        Voin yhtyä kehuihisi. Todllakin hyvä sanakirja. Tiedätkö vieläkö sitä valmistetaan, minun koneeni teki stopin ja olen yrittänyt hankkia uutta. Mutta ainakaan >Hämeenlinna seudulta sitä ei ole enää saatavissa.


      • Hyvin toimii taas..
        ArjaHelena kirjoitti:

        Voin yhtyä kehuihisi. Todllakin hyvä sanakirja. Tiedätkö vieläkö sitä valmistetaan, minun koneeni teki stopin ja olen yrittänyt hankkia uutta. Mutta ainakaan >Hämeenlinna seudulta sitä ei ole enää saatavissa.

        Hei, Tutorissa on reset aukko, jospa sen painainaminen vaikka neullalla korjaisi laitteen toimintakuntoon


      • pirkko1
        Hyvin toimii taas.. kirjoitti:

        Hei, Tutorissa on reset aukko, jospa sen painainaminen vaikka neullalla korjaisi laitteen toimintakuntoon

        Kiitos vinkistä.
        Kielikoneeni on jo yli 10 vuotta vanha ja oletin sen tulleen tiensä päähän. Klemmarilla painallus pikkuruisesta reset aukoista virkisti koneeni.Toimii taas.
        Ilmaisia sanakirjoja on netissä vaikka kuinka paljon, vaan tässä koneessa on ääntämis ohjeet.


    • EyesBreakers

      Lukutulkki on todella hyvä jos haluaa internet selaimeen käännöskoneen. se kääntää helposti, sanaa klikkaamalla. kannattaa katsoa sen omat sivut http://www.lukutulkki.fi/new ja jos tykkäät tosta niin suosittele tuolla http://www.runtoshop.fi/recommendation/id/4088. itse käytän paljon englannin kielisiä sivustoja ja toi auttaa paljon, kun ei tarvitse mitään erillistä ohjelmaa aina availla ja tavuttaa sitä tekstiä sinne. suosittelen!

    • minulla on englanti-suomi sanakirja in my pc, anteeksi jos kirjoitan englantia myös, koska en asu suomessa, mutta pidän suomi kielestä :)

      niin opiskelen suomea mistä suomi-englantia sanakirja (ohjelma ja tiedosto) I can upload to a hosting server and send you the links for download: englanti-suomi sanakirja (MSword tiedosto) for free and software translator (Syntax 7.0), just send me a message at: [email protected]

      Greetings from Peru :)
      Terveisiä Peru

      Andres Sanchez

      • Paavali25

    • Pietari28

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe