VaakaM + KaurisN

kuis olikaan?

Miten nämä merkit tulee toimeen keskenään? Onks kokemusta? Huomenta vaan kaikille vaaka-merkkisille!

18

1950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisWoman

      keskusteluetäisyydelle? Ottaako koskaan yhteyttä toisiinsa?

      • vaakaMAN

        keskustelemme, ja pidämme yhteyttä, myös vaaka.


      • kaurisnauris

        Eihän siitä mitään tule, jos ei kaveria kiinnosta, mitä sulle kuuluu. Varsinkin, kun on "vaikeita" aikoja ja muutoksia elämässä.


      • elämässä,
        kaurisnauris kirjoitti:

        Eihän siitä mitään tule, jos ei kaveria kiinnosta, mitä sulle kuuluu. Varsinkin, kun on "vaikeita" aikoja ja muutoksia elämässä.

        vaikeita aikoja ,itse kenelläkin ! Aina sitä mietti, mitä ystävälle kuuluu? Toisinaan ollaan lähempänä, toisinaan kauempana, elämäntilanteet vain vaihtelee..!


      • siinä vasta pari..
        elämässä, kirjoitti:

        vaikeita aikoja ,itse kenelläkin ! Aina sitä mietti, mitä ystävälle kuuluu? Toisinaan ollaan lähempänä, toisinaan kauempana, elämäntilanteet vain vaihtelee..!

        ..varmaa harmaata pettymystä alusta loppuun!

        Vaaka on herkkä tunneihminen ja kaipaa hellyyttä. Kauris on pidättyväinen ja arkinen.

        Ei toimi.


      • yks kauris
        siinä vasta pari.. kirjoitti:

        ..varmaa harmaata pettymystä alusta loppuun!

        Vaaka on herkkä tunneihminen ja kaipaa hellyyttä. Kauris on pidättyväinen ja arkinen.

        Ei toimi.

        millainen kauris on, ja parempi onkin, etteivät tiedä. Mutta kauris näyttää todellisen luonteensa vasta "selvillä vesillä":)


      • kauris on tylsä
        yks kauris kirjoitti:

        millainen kauris on, ja parempi onkin, etteivät tiedä. Mutta kauris näyttää todellisen luonteensa vasta "selvillä vesillä":)

        joo kauris on tylsä.


      • on kaupparatsu
        siinä vasta pari.. kirjoitti:

        ..varmaa harmaata pettymystä alusta loppuun!

        Vaaka on herkkä tunneihminen ja kaipaa hellyyttä. Kauris on pidättyväinen ja arkinen.

        Ei toimi.

        joka hinnoittelee herkkyytensä ja hellyytensä => vaaka on hyväksikäyttäjä.


      • ei kauriita IKINÄ
        yks kauris kirjoitti:

        millainen kauris on, ja parempi onkin, etteivät tiedä. Mutta kauris näyttää todellisen luonteensa vasta "selvillä vesillä":)

        kauriin todellinen "luonne". Kun hänen mieleen meni, niin kaikki hyvin, mutta kun ei mennyt, johan "pikkumaisuus" ja "tylsyys" oikein rytinällä tulivat esiin.


      • korppipsa
        siinä vasta pari.. kirjoitti:

        ..varmaa harmaata pettymystä alusta loppuun!

        Vaaka on herkkä tunneihminen ja kaipaa hellyyttä. Kauris on pidättyväinen ja arkinen.

        Ei toimi.

        Ainakin meillä toimi yli 20 v (ai, miksikö ei enää - no, kuolo korjasi...)


    • kertoo

      ..sen että ei välttämättä niitä parhaimpia pareja. Aikamoisia vastakohtia. Kaverina juttu luistaa mutta saman katon alla pelkkää mökötystä, pahaa mieltä ja turhautumista.

      Vaaka on herkkä huithapeli joka ei välttämättä tohinoiltaan huomaa kuinka kauriilla on paha olla.
      Kun kauris tuntee olonsa turvalliseksi niin on varmasti miljoona kertaa herkempi kuin vaaka ikinä. Harvoin vaan näyttää sitä puoltaan.

      Itselleni kävi niin että kun olin vaaka miestäni kaksi vuotta katsellut niin aloin avautua ja näyttämään niitä herkkiäkin kohtia. Turpaansa siinä hommassa sai. Vaaka oli jo herkistelynsä herkistellyt ja siirtyi seuraavaan. Tosin viikon eron jälkeen itki takaisin ja sanoi että ei haluakaan rietastella pitkin kyliä vaan haluaa vakavan parisuhteen. Siinä vaiheessa olin jo nähnyt tarpeeksi.

      Vaaka on aika menevää sorttia, ja usein liitelee omissa pilvilinnoissaan. Kauriin jalat maassa -asennetta (joskus ehkä maan allakin) on vaa'an vaikea ymmärtää, pitää ehkä jonkinlaisena "tylsyyden" tai synkkyyden merkkinä. Kauriitakin pitää vaan vähän tuupata persuksille niinä hetkinä ja vaikka vastaukseksi saisi pelkkää muminaa niin kuitenkin kauriista on ihanaa tietää että joku on aina hädän hetkellä kannustamassa.

      Vaaka ei välttämättä aina huomaa niitä kauriin pieniä vihjauksia siitä että nyt saattaisi olla kunnon halaus paikallaan!

    • kauriskipa

      joka avaa kaikki solmut, joka saa hymyn leviämään ja unohtamaan riidat..

    • korppipsa

      Kyllä se hyvin menee - itse/omapäinen kauris saa hyvää palautetta tasapanoiselta vaa'alta (tämä EI ole yleistys, vaan omakohtainen kokemus) Paljon avoimmuutta ja positiivisuutta ja tervettä järkeä (vaaka) ja sopivasti itse n/p äisyyttä, "läpi harmaan kiven" /"jalat maassa"
      -mentaliteettia(kauris), kyllä se siitä
      Kunhan ei usko liikaa horoskooppeihin ;)

    • kaurisneiti

      Mies oli kuin eri planeetalta. Lisäksi oli todella kylmä/etäinen, ei edes koskenut pahemmin. Vaakanaisista on ihan hyviä kokemuksia.

      • pari..

        Kaurismies on kylmä ja laskelmoiva, eikä osaa näyttää kuin negatiivisia tunteitaan. Ei sovi rakkautta ja läheisyyttä sekä avoimuutta arvostavalle vaa'alle.

        Kun suhde oli jo ohi, niin sitten tämä vielä piti yhteyttä ja taas sillä ärsyttävällä pidättyväisellä tavallaan yritti saada takaisin.


      • kaurisWoman
        pari.. kirjoitti:

        Kaurismies on kylmä ja laskelmoiva, eikä osaa näyttää kuin negatiivisia tunteitaan. Ei sovi rakkautta ja läheisyyttä sekä avoimuutta arvostavalle vaa'alle.

        Kun suhde oli jo ohi, niin sitten tämä vielä piti yhteyttä ja taas sillä ärsyttävällä pidättyväisellä tavallaan yritti saada takaisin.

        vaakamerkkisellä on niitä huonoja päiviä, jolloin hän on tosi ilkeä ja valehtelee, puhuu puita heiniä! Vaakaan ei voi luottaa partnerina, hän itse saattaa flirttailla siellä sun täällä, sillä aikaa kun rehellinen kauris ehtii vaan pyörittelemään silmiään. Ystävänä vaaka menee, ei muuten.


      • aina..
        kaurisWoman kirjoitti:

        vaakamerkkisellä on niitä huonoja päiviä, jolloin hän on tosi ilkeä ja valehtelee, puhuu puita heiniä! Vaakaan ei voi luottaa partnerina, hän itse saattaa flirttailla siellä sun täällä, sillä aikaa kun rehellinen kauris ehtii vaan pyörittelemään silmiään. Ystävänä vaaka menee, ei muuten.

        Monta puolta, monet asiat vaikuttaa, aina ihmis-suhteissa..Hyvää päivää sinulle kaurisWoman..;)


      • kaurisWoman
        aina.. kirjoitti:

        Monta puolta, monet asiat vaikuttaa, aina ihmis-suhteissa..Hyvää päivää sinulle kaurisWoman..;)

        olet oikeassa. Yritin tässä nyt puolustaa kauriita, kun niitä koko ajan olan takaa haukutaan, möy:(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1385
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      153
      758
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe