Voisiko kotiin tehdä lähivekon mokkulan kanssa?
Mokkula wlan?
9
10804
Vastaukset
- helpper
Teoriassa saattaisi toimia .
Tietysti pitäisi saaha vaikka kytkimeen liitettyä - ikone
Hei,
siten voi, että nettiyhteys kotiin hoidetaan 3G-yhteydellä ja sitten tämä yhteys jaetaan kotona WLANilla.
En tiedä, mitkä kaikki operaattorit tätä tarjoavat, mutta katso kotimokkulajuttua seuraavasta linkistä:
http://www.dnaoy.fi/Yksityisille/Matkaviestinta/Liittymat/Sivut/dnaLiikkuvalaajakaista.aspx - JuusoKoo
* HomeBox Beta -ohjelmistoon uusia ominaisuuksia *
Tarjoamme lähiaikoina Wippies HomeBoxiin uuden ohjelmiston, jossa on mm seuraavat uudet ominaisuudet:
- 3G Uplink -tuki, voit käyttää HomeBoxiasi myös 3G-verkossa käyttämällä Huawei E220 3G-sovitinta. - Makkelisnismon
Itselläni on mokkula yhteys jaettu langattomaan lähiverkkoon, eli homma käy näin: Ostat wlan reitittimen, jaat mokkula yhteyden koneesi verkkokorttiin (rj-45), yhdistät koneesi verkokortin ja reitittimen rj45 kaapelilla, kaapeli tulee reitittimen normaaliin rj45 porttiin (ei siis wan porttiin). reititin hakee asetukset itsellään ja sitte vaan surffaamaan (tietysti verkko kannattaa suojata...
- naputtaja
Millaisia nopeuksia saavutetaan tolla mokkula reititin yhdistelmällä??
- tietoinenkoo
Riippuu mokkulan käyttämästä tukiasemasta, kuinka ruuhkainen se on jne. Tuolla on pieni juttu mokkulan wlanista: http://www.mobiilinetti.org/ohjeet/3g-yhteyden-jakaminen/
- DNA2121211
Osta DNA MF60 mokkula,se on langaton.Katso linkki tästä kiitos.http://www.dna.fi/yksityisille/liikkuvalaajakaista/laitteet/Sivut/ztemf60.aspx
kootaanpas yhteen edellä esitettyjä
ainakin jos ei verkkoon tarvitse esim printtereitä jakoon, on vaihtoehtoja
- soneralla ja dna:lla on nettitikkuja, joissa on itsessään wlan. Haittana tietysti rajoitukset tikun sijoittelussa. Jos huonosti käy, on ainakin kentänvoimakkuusnäytön perusteella etsittävä tikulle paras paikka. Jopa HuiHaiMonitorilla etsittävä milli kerrallaan siirtäen häiriöttömin paikka.
- 3g-reitittimeen kytketään nettitikku suoraan ja pc:t sitten kaapelilla tai wlanilla. Itse olen yrittänyt käyttää a-link wnap'ia mutta on surkea. Jossain keskustelussa kehuttiin jotain 'tplink'-merkkistä, jossa pitäisi timia jopa yhteyden tarkkailu ja katketessa uudelleen yhdistäminen. Printteriä en ole reitittimessä tarvinnut
- tavallisen wlan-reitittimen käyttö. Turhan sotkuista
nopeuden pullonkaula on nettitikku, ei wlan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362