hemmetin kova kuume

tintta86

mulla on ollut vauvakuume jo monta vuotta olen jo kaksivuotiaan pojan äiti mutta vielä kuumottaa olemme yrittäneet toista lasta jo melkein kaksi vuotta ja ei vaan ole tärpännyt.nyt alkaa jo vähän ahdistaa ja masentaa ja seksikään ei enää kiinnosta mikä avuksi onko ideoita?

4

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näitänäitä

Olethan jo käynyt tutkimuksissa ja mies myös?
      Jos 86 on syntymävuotesi olet aika nuori.

Kannattaa heti ottaa yhteys lääkäriin, koska yritystä jo kaksi vuotta niin tutkimuksiin pääsee.

• Tintta86

on aloitettu tutkimukset pitkän taistelun jälkeen kun soitin lapsettomuuspolille lähetteen sinne saatuani niin sanoivat että "olen niin nuori ettei ole mitään hätää" ja eivät antaneet aikaakaan...nyt kun olen soittanut noin kymmenen kertaa niin vihdoin ja viimein pääsin heidän potilakseen ja nyt aloitettiin tutkimukset.vastauksia ei ole tullut ja pelottaa jos niissä onkin jotain

• Tintta86 kirjoitti:

on aloitettu tutkimukset pitkän taistelun jälkeen kun soitin lapsettomuuspolille lähetteen sinne saatuani niin sanoivat että "olen niin nuori ettei ole mitään hätää" ja eivät antaneet aikaakaan...nyt kun olen soittanut noin kymmenen kertaa niin vihdoin ja viimein pääsin heidän potilakseen ja nyt aloitettiin tutkimukset.vastauksia ei ole tullut ja pelottaa jos niissä onkin jotain

se on ajoissa selvittää.

• vm 86 myös

meillä oli n kaksi vuotta sitten sama tilanne. kaks vuotta oltiin yritetty, mutta kukaan ei ottanu tosissaan meidän huolta mahdollisesta lapsettomuudesta. Kaikki vain sanoivat, että olette niin nuoria että teillä on vielä aikaa yrittää. Kukaan ei tuntunu kiinnostuvan meidän huolesta, eikä löytynyt ketään ketä ois auttanu! tutkimuksiin oltiin liian nuoria, ja joku jossain välissä sanoi että eivät voi ottaa tutkimuksiin, koska emme olleet naimisissa! Inhottava tilanne!
      Onneksi olette päässeet nyt kuitenkin tutkimuksiin ja kaikki alkaa siitä selvitä!

Meilläkin on nyt 8,5kk vanha poika, joka syntyi ilman mitään hoitoja tai tutkimuksia. Toinen on yrityksen alla/haaveissa. Älkää siis heittäkö kirvestä kaivoon, vaan jatkakaa yritystä ja uskokaa. (meillä tuo pitkää yrittäminen johti melkein eroon, että tiedän että voimia vaaditaan)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2023
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1414
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      876
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe