Missähän siinä rukan/kuusamon lähi ympäristössä olisi hyvä lampi mistä sais taimenta, harjusta, siikaa, kirjoja....?? huhtikuun alussa ennen pilkkiviikkojen alkua olen rukalle menossa.
pilkille
7
7040
Vastaukset
- ,.,.
Nissinjärvestä saa ainakin paljon ahvenia, jos niitä kiinnostaa pilkkiä.
- ..hossa..
Kuusamon tropiikin vieressä on helilampi johon istutettu kirjoa ja järvintaimenta,luvista en tiedä paljonko maksaa,toinen paikka ainakin olisi Hossa,matkaa vaan 50km.kajaanin suuntaan
- ...
Tropiikin vieressä on Petäjälampi. Helilampi on 5-tien länsipuolella. Helilampeen on laskettu aikaisemmin meijerin "paskat". Pieni Helilampi on Kuusamon uistimen vieressä.
- lupia
pilkkiminen on joka miehen oikeus johon ei tarvi lupia olkoon vaikka kuinka istutus lohia tahansa!
PILKKIMINEN ON JOKAMIEHEN OIKEUS SAMALLAIN KUIN MUSTIKOIDEN POMINTA/KERÄYS! - Kellukkamaha
lupia kirjoitti:
pilkkiminen on joka miehen oikeus johon ei tarvi lupia olkoon vaikka kuinka istutus lohia tahansa!
PILKKIMINEN ON JOKAMIEHEN OIKEUS SAMALLAIN KUIN MUSTIKOIDEN POMINTA/KERÄYS!Kalstuslain 11 pykälän nojalla voidaan yleinen onginta- pilkki- ja viehekalastus kieltää. Paljon on kiellettykin.
Tiedot kiellon piirissä olevista vesistöistä voi hakea maa- ja metsätalousministeriön sivuilta.
Tässä Pienen Helilammen tiedot:
Kalastuskieltoalue: Pieni Helilampi (100143)
Kunta: Kuusamo
Peruskarttalehdet: 452402
Kiellon voimassaoloaika: Koko vuosi
Kiellon päättymisaika: 31.12.2012
Kiellon tyyppi: Ongintakalastuskielto
Pilkkikalastuskielto
Viehekalastuskielto
- saiskos tietoo
Onko jäät kantavia ja onko yleensä Kuusamossa paljon lunta noin sentteinä mitattuna?
- pilkkijä.
Jäät kyllä vielä kestää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693