Coolpix 4300 -kokemuksia?

Detec

Olen ajatellut vaihtaa nykyisen Nikonin F50 -järjestelmäkamerani digikameraan. Syynä on digikuvien helppo siirrettävyys nettiin.

Onko kellään kokemuksia Nikonin Coolpix 4300:sta? Se tuntuu olevan aika pätevä kamera kevyessä pakkauksessa.

Digijärkkäriä olisi mukava, mutta ne ovat aivan liian hintavia vielä. Lisäksi olen matkoilla alkanut arvostaa pientä kokoa.

Vaihtoehtoina on myös pikkuveli Coolpix 3100 tai Canonin G3/G5.

8

2530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jou

Tuosta isoveljestä ei ole kokemusta, mutta uskoisin sen olevan laatupelin. Itselläni on ollut muutaman kuukauden tuo coolpix 3100, enkä ole katunut päivääkään sen hankkimista. En ala sitä tässä enemmälti kehumaan, mutta omassa hintaluokassaan se on pärjännyt testeissä kiitettävästi ja omasta mielestäni sen kuvanlaatu on parhaimmasta päästä. Lisää tietoa löydät täältä:

http://www.europe-nikon.com/default.aspx?countryid=16&languageid=16

• Canon

Oli Nikonin lelu kokeiltavana, vaihdoin pois....
        Kokeilin Canon 10D ja olin tyytyväinen, näitä halvempia canoneja suinkaan väheksymättä. Suosittelen G2.sta käytettyä jonka saat jo melko halvalla.
        Suosittelen kokemuksesta Canonin laatukameroita!!

• nikonisti
        Canon kirjoitti:

Kokeilin Canon 10D ja olin tyytyväinen, näitä halvempia canoneja suinkaan väheksymättä. Suosittelen G2.sta käytettyä jonka saat jo melko halvalla.

VAI LELU!? Nikon on varmavalinta, toisin kuin nuo canonin massa tuotannon tuotteet!

• Nikotinisti
        Canon kirjoitti:

Canon on surkein kamera minkä maan päällään kantaa! Muovinen ja lelumainen ja obtiikka "sieltä".

PS. Kokemusta on joten turha provosoitua.

• Pettynyt

Canonia osta! Yleensä siinä käy näin!!!

http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=2000000000000009&conference=4500000000000184&posting=22000000000957884

• Haja

Mulla on ollut pari vuotta 885, joka on 4300:n edeltäjä. Ohjelmistot on samoja kummassakin, mutta 4300:ssa on n.4 megapikseliä kun 885:ssa on n. 3 megapikseliä.

Olen kuvannut n. 2500 kuvaa tuona aikana ilman minkäänlaisia ongelmia ja ollut kaikin puolin tyytyväinen laitteeseen.

Erimerkkisillä muistikorteilla tallennusaikojen erot ovat huomattavat. Kannattaa testata ennen hankintaa.

Varmasti on ihan hyvä ostos.

• evamaria

Hankin Nikonin Coolpix 4300 kameran kevättalvella, olen kuvannut yli 2000 kuvaa ja olen erittäin tyytyväinen. Kuvan laatu on hyvä,
      olen teettänyt 50x60 suurennoksia ko.kuvista ja tulostusjälki on erittäin tarkkaa. Kameraa on mahdollista käyttää myös käsisäädöillä ja se lisää kuvauksen mielenkiintoa. Akku on myös kestävä, riittää n. sataan otokseen jos ei tarvitse käyttää salamaa kaikissa kuvissa. Mielestäni hyvä hankinta. Ainoa miinus ettei videopätkiin saa ääntä.

• Tahra

Onko kokemuksia tuosta coolpix 4500:sta?
        Sellainen on tällä hetkellä tilauksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe