Näin tässä jokin aika sitten seuraavanlaisen unen. Olin ajamassa pyörällä anoppilaan päin, tarkoituksena viedä jotakin anopille, joka oli pyörän takana olevassa korissa. Pyörä oli hopeanvärinen ja tämä väri korostui erityisesti unessa. Kun pääsin anopin luokse, ajoin pyörällä suoraan sisälle taloon ja panin pyöräni nojaamaan keittiön seinää vasten. Huomasin heti keittiön ovesta tultuani, että appeni (kuollut 13 vuotta sitten) istui keittiön pöydän ääressä omalla tutulla paikallaan. Keittiössä oli myös anoppini ja mieheni sisar, joiden kanssa yhdessä ihmettelimme, että kuinka appeni voi olla tuossa, koska hänhän on kuollut. Appeni kasvot loistivat ja ne olivat täysin rypyttömät ja hän hymyili todella leveästi ja kauniisti. Minä sanoin unessa apelleni, että "sinä olet tullut takaisin" ja menin ja halasin häntä. Tähän uni päättyi.
Hänen elinaikanaan minulla ja apellani ei ollut kovin hyvät välit, minä en pitänyt hänestä ja appeni antoi aina ymmärtää etten ollut mieleinen miniä. Enkä olisi kyllä koskaan halannut häntä.
Unessa kuollut appiukko
Anke
1
693
Vastaukset 1
- ehkä näin
Ajattelisin että kyseessä on oma kehityksesi samoinkuin että kuten sanotaan, aika hopeoi hiukset ja kultaa muistot. Ettet ollut hänen toiveminiänsä, eikä hän toiveappesi, sen ei enää tarvitse häiritä sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3511482- 1141206
- 1151075
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116831
- 111822
- 18460
- 38444
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i92436- 36423