Kolme nuorta ensikertalaista on lähtemässä kesäkuun lopussa Lontooseen. Lennot varattu Ryanairilta. Olemme päättäneet että majoitus olisi parasta olla lähellä Victoria stationia, koska emme halua lähteä seikkailemaan yöllä muualle. Olisiko kellään vinkkiä missä olisi hyvä/edullinen majoitus? korkeintaan 100€ per pää/4 yötä ajattelimme käyttää jos vain mahdollista...
Lontoo/Victoria station
3
2638
Vastaukset
- manchester
Noel ja kumppanit! Olette tehneet hyvän päätöksen etsiä majoitusta Victorian nurkilta. Siellä on paljon juuri tuohon hintaharukkaan natsaavia hotelleja. Warwick-wayllä olen monasti asustellut Lontoossa käydessä. Lisäksi se Stanstedin bussin asema on aivan siinä lähellä. Eihän hotellien taso nyt mikään huippu ole, mutta ainakin niissä missä mä olen ollut oli ihan siistiä. Sijainti on Lontoon nähtävyyksien kannaltakin hyvä.Yks vois olla Best western Victoria hotel?? Ei muuta kuin googlettamaan Victorian hotelleja.
- Pimlico
Victoria stationista etelään on Belgrave Road, jossa on paljon edullisia pieniä hotelleja. Hyviä ovat esimerkiksi Luna & Simone tai Victor, joissa molemmissa kahden hengen huone maksaa alle 90 punnan aamiaisineen. Tuo Pimlicon alue on muutenkin mukavan lähellä kaikkea, mutta kuitenkin rauhallinen ja aika edullinen.
- London Baby
Victorian aseman lähettyviltä löytyy paljon hotelleja! Itse olen yöpynyt edullisesti mm. Vegas hotelissa Warwick Way:llä(todella kovat sängyt, ok aamupala, suht rauhallinen paikka, wc&suihku kelvollinen) ja Hanover Hotelissa isommalla porukalla.
Hanover Hotel oli periaatteessa suht ok, jos osuu sopivaan huoneeseen. Olimme isommalla porukalla, jossa joidenkin huoneet olivat todella kamalia esim. vintillä kapeiden portaiden takana 7 kerroksessa, suihkusta roikkui sähköjohtoja ja yhdessä huoneessa suihkukoppi oli keskellä makkaria... Aamupala oli suht ok, sai valita mannermaisen tai brittiläisen aamupalan.
Kesällä taas Lontooseen, luulen, että kallistun Belgrave house hoteliin, Georgian house hoteliin tai superedulliseen Enrico hotelliin.
Lontoon hotellit on kaikki aika surkeita hinta-laatusuhteeltaan, eli turha odottaa mitään Suomen tasoista Cumulusta satasella tai reilummallakaan per yö. Varautukaa siihen, että sängyt on kovat, viemäröinti aataminaikuista (suihkusta JOKO kylmää TAI kuumaa, ei sopivaa, vessa vetää silloin kuin huvittaa), huone on kostea ja kylmä ja aamupala tylsää paahtista marmeladilla, ei puhettakaan seisovista pöydistä. Tympeää palvelua on myös tiedossa :).
Tsemppiä hotellin valintaan ja tule kertomaan sitten mihin päädyitte ja millainen paikka oli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 465870
- 495361
- 493734
- 143685
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993401- 313136
- 592894
- 582756
- 552413
- 381854