Mistä tämä artisti putkahti? Miespuolinen Chisu = tekee kaiken itse. Mitä pienessä maassamme oikein tapahtuu? Lahjakkuuksia tulee julkisuuteen, kuin sieniä sateella. WOW!!!
Kuunnelkaa itse!
http://www.youtube.com/watch?v=c-EOdmbduag
Osmo Ikonen
6
1130
Vastaukset 6
- el meri
kamaa. ihan oikeasti hyvä laulaja. en tosin oo ihan samaa mieltä siitä, että noita tulis kuin sieniä sateella. Aikamoisia rouskuja noi aidols-hyypiöt ja muut taunot.
- "sieniä sateella"
kuvaa hienosti sitä, että Suomessa - parin kuukauden sisällä toisistaan - julkaisee debyyttilevyn kaksi säveltäjä, sanoittaja, miksaaja, sovittaja, tuottaja nuorta = 26-v. Idols-homma on kokonaan eri juttu - sitä mitenkään väheksymättä.
- keikalla
09 huhti 2008 20:00
Korjaamo. Radio Extreme Live Helsinki, Uusimaa - juupsistajuu
keikalla kirjoitti:
09 huhti 2008 20:00
Korjaamo. Radio Extreme Live Helsinki, UusimaaHuomenna 21.5. olisi levynjulkkarikeikkaa Hesassa.
- juupsistajuu
Enpä menisi Osmoa Chisuun vertailemaan. Ennemmin ehkä Stevie Wonderiin.
- Anonyymi
Haistakaa vittu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
- 68985
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su385981Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598