Paratiisi vailla vertaa

Sinivalkoista

Ahvenanmaa luo kaikille hienon leiman, paikkana paratiisista. Onhan monelle kalastajalle haaveena,että saa kertoa suurista saaliista tai vonkaleista.
Ahvenanmaa on kyllä kalastajan paratiisi kaikilla hyvillä ominaisuuksillaan ja kalastus mahdollisuuksillaan.
Jos kalastat suurhaukea, niin se nappaa ilmeisemmin Ahvenanmaalla ja sen hienoissa lahdenpoukamissa. Myös ahvenet ovat sen kokoisia, että enpä ole suurempia muualta saanut.

Ahvenanmaa on rakastavaisten kohtauspaikka ja onnen löytyminen siellä on mitä ilmeisintä sinulle yksinäinen . Mitä yksinäinen ihminen kaipaisi, kuin löytää oma ja ihan oikea kumppani elämäänsä ja Ahvenanmaa on paratiisi sen löytymiselle ja oivallinen kohtauspaikka luoda pysyvä suhde.

Onko mitään parempaa ja luonnollisempaa paikkaa kohdata ystävä, jota rakastaa luonnon luomassa paratiisissa ja mennä kauniiseen saaristoomme Ahvenanmaalle.

10

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopas vain

      Olipa kaunis kuvaus affenanmaalta..
      Melkeen voin nähdä silmissäni sen, mutta kun meillä se kielimuuri....
      :)

    • tonkija

      Ylevää ja rohkaisevaa tekstiä. Mutta sinun olisi syytä vaihtaa nimimerkkiä. Tuo tuo kauhun ja toivottomuuden tunteen.

      • Sinivalkoista

        Sinivalkoinen ei ole mikään kauhua luova kuva kenellekään. Uusilla purjeilla kohti paratiisia ja veneemme keula kohti onnellisten saaria, missä kaikille on ystävyyttä ja rakkautta. Saarille missä lehdot kutsuvat meitä. Eli menemme Ahvenanmaan luonnon kauniiseen elävään ja aitoon elämään.


      • ahvenanmaalainen

        löytää aina jotain negatiivista sanottavaa, minusta mielipide oli parasta mitä tällä kanavalla olen ikinä nähnyt. Mitä kauhua ja toivottomuutta se sinussa herättää?


      • ahvenanmaalainen kirjoitti:

        löytää aina jotain negatiivista sanottavaa, minusta mielipide oli parasta mitä tällä kanavalla olen ikinä nähnyt. Mitä kauhua ja toivottomuutta se sinussa herättää?

        Kuka ahvenanmaalainen on sanonut jotain negatiivista tästä? En minä ainakaan, ja taidan olla ainoa ahvenmaalainen tällä palstalla.


      • tonkija
        ahvenanmaalainen kirjoitti:

        löytää aina jotain negatiivista sanottavaa, minusta mielipide oli parasta mitä tällä kanavalla olen ikinä nähnyt. Mitä kauhua ja toivottomuutta se sinussa herättää?

        Olen samaa mieltä kanssasi näistä kauniista sanoista mitä nimim. Sinivalkoista tähän kirjoitti. Mutta, jos olet aiemmin seurannut palstaa, niin kyseinen nimimerkki on ollut repivän raastava kaikessa esille tuomissaan ajatuksissaan. Nyt ajattelen, että tämä nykyinen nimimerkki on suuri ironisti ja aivan eri kuin aikaisempi ilkimys. Pelolla odotan taas hetkeä jolloin se vanha astuu riviin ja millä nimimerkillä.
        Tämmöistä ajattelen täältä Uudeltamaalta.


      • Sklibo
        tonkija kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi näistä kauniista sanoista mitä nimim. Sinivalkoista tähän kirjoitti. Mutta, jos olet aiemmin seurannut palstaa, niin kyseinen nimimerkki on ollut repivän raastava kaikessa esille tuomissaan ajatuksissaan. Nyt ajattelen, että tämä nykyinen nimimerkki on suuri ironisti ja aivan eri kuin aikaisempi ilkimys. Pelolla odotan taas hetkeä jolloin se vanha astuu riviin ja millä nimimerkillä.
        Tämmöistä ajattelen täältä Uudeltamaalta.

        Eikä se mikään ironisti ole. Mielialat vaan heilahtelevat laidasta laitaan. Syytä en ymmärrä.

        Kirjoittaa ensin rasistisia tekstejä ja nyt oikein lipevää, että pahaa tekee.

        Mikäköhän olisi diagnoosi, jos joku lääkäri vähän tutkisi?


      • Sinivalkoista
        ahvennainen kirjoitti:

        Kuka ahvenanmaalainen on sanonut jotain negatiivista tästä? En minä ainakaan, ja taidan olla ainoa ahvenmaalainen tällä palstalla.

        Mä melkein rosvoksi tunnen itseni ja haluisinkin kertoa. Tää tarina on aito ja se kertoo nimimerkistä
        "Sinivalkoista"
        Jos joku vain ja fyllais mun glasarin mä voisin bamlata yhden snadin stoorin ja sitt voitte funssailla.
        Mä myös voisin sjungata yhdest " sinivalkoisesta", joka pani kukonkin munimaan.
        Tahtoisin kertoa myös surullisen, mutta niin aidon tarinan.
        "Ahvenanmaalta" Ja siell mä yhe riidun studasin, se oli aito ja kaunis, kuin kukka nurmikolla.


      • turuust
        Sklibo kirjoitti:

        Eikä se mikään ironisti ole. Mielialat vaan heilahtelevat laidasta laitaan. Syytä en ymmärrä.

        Kirjoittaa ensin rasistisia tekstejä ja nyt oikein lipevää, että pahaa tekee.

        Mikäköhän olisi diagnoosi, jos joku lääkäri vähän tutkisi?

        Ei pysty Lukenut, Samanarvoinen ym. tuohon sanalliseen iloitteluun.


    • sitä

      Ihmettä, sinivalkoista suvaitaan Ahvenenmaalla.
      Paratiisi löytyy milloin mistäkin, tilanteen mukaan.
      Kyllähän se saari on poikkeava kaikin tavoin mantereesta ja siten vaikka romanttinenkin paikka. Kuka mitenkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe