Paratiisi vailla vertaa

Sinivalkoista

Ahvenanmaa luo kaikille hienon leiman, paikkana paratiisista. Onhan monelle kalastajalle haaveena,että saa kertoa suurista saaliista tai vonkaleista.
Ahvenanmaa on kyllä kalastajan paratiisi kaikilla hyvillä ominaisuuksillaan ja kalastus mahdollisuuksillaan.
Jos kalastat suurhaukea, niin se nappaa ilmeisemmin Ahvenanmaalla ja sen hienoissa lahdenpoukamissa. Myös ahvenet ovat sen kokoisia, että enpä ole suurempia muualta saanut.

Ahvenanmaa on rakastavaisten kohtauspaikka ja onnen löytyminen siellä on mitä ilmeisintä sinulle yksinäinen . Mitä yksinäinen ihminen kaipaisi, kuin löytää oma ja ihan oikea kumppani elämäänsä ja Ahvenanmaa on paratiisi sen löytymiselle ja oivallinen kohtauspaikka luoda pysyvä suhde.

Onko mitään parempaa ja luonnollisempaa paikkaa kohdata ystävä, jota rakastaa luonnon luomassa paratiisissa ja mennä kauniiseen saaristoomme Ahvenanmaalle.

10

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopas vain

      Olipa kaunis kuvaus affenanmaalta..
      Melkeen voin nähdä silmissäni sen, mutta kun meillä se kielimuuri....
      :)

    • tonkija

      Ylevää ja rohkaisevaa tekstiä. Mutta sinun olisi syytä vaihtaa nimimerkkiä. Tuo tuo kauhun ja toivottomuuden tunteen.

      • Sinivalkoista

        Sinivalkoinen ei ole mikään kauhua luova kuva kenellekään. Uusilla purjeilla kohti paratiisia ja veneemme keula kohti onnellisten saaria, missä kaikille on ystävyyttä ja rakkautta. Saarille missä lehdot kutsuvat meitä. Eli menemme Ahvenanmaan luonnon kauniiseen elävään ja aitoon elämään.


      • ahvenanmaalainen

        löytää aina jotain negatiivista sanottavaa, minusta mielipide oli parasta mitä tällä kanavalla olen ikinä nähnyt. Mitä kauhua ja toivottomuutta se sinussa herättää?


      • ahvenanmaalainen kirjoitti:

        löytää aina jotain negatiivista sanottavaa, minusta mielipide oli parasta mitä tällä kanavalla olen ikinä nähnyt. Mitä kauhua ja toivottomuutta se sinussa herättää?

        Kuka ahvenanmaalainen on sanonut jotain negatiivista tästä? En minä ainakaan, ja taidan olla ainoa ahvenmaalainen tällä palstalla.


      • tonkija
        ahvenanmaalainen kirjoitti:

        löytää aina jotain negatiivista sanottavaa, minusta mielipide oli parasta mitä tällä kanavalla olen ikinä nähnyt. Mitä kauhua ja toivottomuutta se sinussa herättää?

        Olen samaa mieltä kanssasi näistä kauniista sanoista mitä nimim. Sinivalkoista tähän kirjoitti. Mutta, jos olet aiemmin seurannut palstaa, niin kyseinen nimimerkki on ollut repivän raastava kaikessa esille tuomissaan ajatuksissaan. Nyt ajattelen, että tämä nykyinen nimimerkki on suuri ironisti ja aivan eri kuin aikaisempi ilkimys. Pelolla odotan taas hetkeä jolloin se vanha astuu riviin ja millä nimimerkillä.
        Tämmöistä ajattelen täältä Uudeltamaalta.


      • Sklibo
        tonkija kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi näistä kauniista sanoista mitä nimim. Sinivalkoista tähän kirjoitti. Mutta, jos olet aiemmin seurannut palstaa, niin kyseinen nimimerkki on ollut repivän raastava kaikessa esille tuomissaan ajatuksissaan. Nyt ajattelen, että tämä nykyinen nimimerkki on suuri ironisti ja aivan eri kuin aikaisempi ilkimys. Pelolla odotan taas hetkeä jolloin se vanha astuu riviin ja millä nimimerkillä.
        Tämmöistä ajattelen täältä Uudeltamaalta.

        Eikä se mikään ironisti ole. Mielialat vaan heilahtelevat laidasta laitaan. Syytä en ymmärrä.

        Kirjoittaa ensin rasistisia tekstejä ja nyt oikein lipevää, että pahaa tekee.

        Mikäköhän olisi diagnoosi, jos joku lääkäri vähän tutkisi?


      • Sinivalkoista
        ahvennainen kirjoitti:

        Kuka ahvenanmaalainen on sanonut jotain negatiivista tästä? En minä ainakaan, ja taidan olla ainoa ahvenmaalainen tällä palstalla.

        Mä melkein rosvoksi tunnen itseni ja haluisinkin kertoa. Tää tarina on aito ja se kertoo nimimerkistä
        "Sinivalkoista"
        Jos joku vain ja fyllais mun glasarin mä voisin bamlata yhden snadin stoorin ja sitt voitte funssailla.
        Mä myös voisin sjungata yhdest " sinivalkoisesta", joka pani kukonkin munimaan.
        Tahtoisin kertoa myös surullisen, mutta niin aidon tarinan.
        "Ahvenanmaalta" Ja siell mä yhe riidun studasin, se oli aito ja kaunis, kuin kukka nurmikolla.


      • turuust
        Sklibo kirjoitti:

        Eikä se mikään ironisti ole. Mielialat vaan heilahtelevat laidasta laitaan. Syytä en ymmärrä.

        Kirjoittaa ensin rasistisia tekstejä ja nyt oikein lipevää, että pahaa tekee.

        Mikäköhän olisi diagnoosi, jos joku lääkäri vähän tutkisi?

        Ei pysty Lukenut, Samanarvoinen ym. tuohon sanalliseen iloitteluun.


    • sitä

      Ihmettä, sinivalkoista suvaitaan Ahvenenmaalla.
      Paratiisi löytyy milloin mistäkin, tilanteen mukaan.
      Kyllähän se saari on poikkeava kaikin tavoin mantereesta ja siten vaikka romanttinenkin paikka. Kuka mitenkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      615
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe