Mielestäni virpominen on 'pakkomyyntiä', johon on osallistuttava naapurisovun ylläpitämiseksi. Muuten saa pihin maineen.
Virpominen on pakkomyyntiä
4
664
Vastaukset
- paljon paremii olo
mun tykönä kävi 6virpojaa kaikille maksoin ja vieläpä kadulla virvautin pari kertaa ja hyvä tuli
- Viivi-Einari-Tyyne
Ovikello otettiin pois viikonloppuna. Eipä käynyt virpojia.
Hähä.
Ei me niitä tarvita. Koirat vaan innostuu haukkumaan, eikä se ole kerrostalossa kivaa. Parempi kun eivät pennut tule oven taakse. - Lasten huvia
Mutta suomeen pitäisi saada vihdoinkin uskonnon vapaus,pois kaikki uskonnolliset juhlapyhät,jokainen sais harjoittaa omaa uskontoaan ihan miten lystää,valtiolta mitään pyytämättä,ja ilman verotus oikeuitta.
- Gori G
On tietysti hienoa kun meillä on asioista mielipiteitä ja periaatteita. Tässä tulee mieleen että niinköhän tuommoinen lasten leikki, ja jonkun naapurin laistaminen siitä voisi vaikuttaa millään tavoin naapurisopuun? Tai sanoisin "naapurisopuun", koska sellainen "naapurisopu" olisi pitänyt kariuttaa jo ajat sitten, sehän on irvikuva! Jos tuollaisten naapurien vuoksi pitää lopettaa virpomisperinne, niin massiivinen määrä muita perinteitä menisi ensin, sillä lasten toteuttamana tuskin heidän vanhempansa naapureiden suhtautumisesta edes kuulevat, ja jos kielteisesti kuulevat, voimme todellakin puhua n.s. "naapurisovusta" jonka pitikin jo raueta. Silloin on vakava vamma joko naapureissa, törkeästi suhtautuvassa virvottavassa, tai (mikä jo todella paha) pienessä virpovassa lapsessa.
Joten koska mikään tällainen tuskin normaalissa naapurustossa tulee kysymykseen, voimme huokaista helpotuksesta: VÄÄRÄ HÄLYYTYS. Eikö?
Repostelkaa vapaasti textiäni. Osuin tänne sattumalta, enkä ehkä enää palaa, joten voitte tarttua johonkin latteuteeni ja haudata minut sen mukana.
Mutta please, Älkää kaatako kaikkia perinteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1341018Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017- 60947
- 41757
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta119713