Hei! Tilasin netistä Kotitesti.fi-osoitteesta raskaustestin. Miinusta näytti, vaikka oireet ovat melko selvät (kuukautiset myöhässä, alaselkäkipua, rinnat hellät ja etova olo), Siis: onko mahdollista, että tuollainen netistä tilattu testi ei ole luotettava. Kävinkin jo hakemassa apteekista uuden, ja aamulla aion sen tehdä.
Kotitesti.fi:n
3
300
Vastaukset
- mutta mutta
uskoisin kaikkien apteekkien ja kauppojen testien olevan melko yhtä luotettavia..ei niitä huvikseen myydä..toki niissä se herkkyys saattaa olla eri..jos kuukautisesi ovat myöhässä niin kyllä sen testin pitäisi oikein näyttää..nuo sinun oireesi saattavat vaan johtua ihan tulevista menkoista..mutta testaa uudelleen jos ne menkat ei ala parin viikon sisällä ja oireet jatkuu tai käy terkkarilla..
- ei näkynyt
itselläni positiivisuus ei näkynyt kotitesteissä.. ei viikon aikana. menkat oli 8pv myöhäd kun tk:n pissatesti näytti plussaa. sellaista.
- jonseriina
Liukatesteillä ne tk:ssakin tekevät. Kotitestien herkkyyksiä on useampia, tarkimmat 10 mlU/ml ja 25 mlU/ml. Kaikissa testeissä voi olla viallisia kappaleita. Itse olen tehnyt RFSU:n testejä (25 mlU/ml) kun ne on halpoja ja saa ihan marketista ruokaostoksien yhteydessä. Hyvin ovat toimineet jo eka päivänä kun menkat myöhässä tai jos nega niin on ollut nega, vaikka niitä monet haukkuu epävarmoiksi.
Uskon että netistä tilatut on ihan yhtä varmoja kuin muutkin testit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6092782- 1071462
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671456Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381256
- 1141244
- 1011058
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1351023- 48940
- 47881