Ostin iivarin ja vanhan eeriksonni joutui romukoppaan, mutta kun sim korttiin tallennetut numerot ei kaikki toimi iivarissa. minulla on salainen numero ja sellainen sopimus, että joille haluan näyttää numeroni laitan numeron eteen *31(risuaita). näihin numeroihin ei tekstiveistien lähettäminen onnistu, Vanha eeriksonni hyväksyi ne. Mitä tekisin? Viestit toimii vain ilman tuota alkutunnusta, pitääkö minun tallentaa kaikki kahteen kertaan, ensin etutunnuksen kans ja sitten ilman sitä?
3510i ja tektiviestit
4
521
Vastaukset
- mievaan
Jos laitat tekstiviestejä, niin silloin kyllä numero näkyy vastaanottajalla aina, ET sinä voi sitä estää et se ei näy.
Kun soitat, niin sen kyllä pystyt estämään, mut tekstiviestien lähetyksessä et pysty!...- Joonas
Tiedän sen. Mutta kun olen tallentanut tietyt numerot sen etuliitteen kanssa ja kun lähetän tekstiviestin ja haen sen numeron luettelosta niin ne joissa on se etuliite, niin niille en pysty viestiä lähettämään, ei mulla ole tarkoitustakaan lähettää mitään salaviestejä.
Nyt mun pitää tallentaa kahdet nimet, toinen ilman etuliitettä ja toinen etuliitteen kanssa.
Tulipa tästä nyt sekasotku, toivottavasti joku ymmartää. Ei ole kysymys siitä että haluaisin piilottaa oman numeroni, vaan siitä että soittoluettolo menee kaksin kertaiseksi, Jos otan etuliitteen pois niin ne joiden haluan näkevän numeroni, kun soitan niin eivät sitä näe, Siitä tässä on kysymys - mievaan
Laita puhelimen asetuksista "oman numeron näyttäminen" päälle, niin silloin kun soitan tuolla *31# niin silloin ne ei näe, ja kun soitat tavallisesti ilman sitä, niin sit se näkyy.
Ja mitä hel***** hyötyä on soittaa osalle salaisesti ja osalle silleen et numero näkyy!
- sälli
mä muokkaan aina numeroa siinä vaiheessa ku se esittää numeron kelle viesti lähetetään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780