Mulla on tämmöinen vanha 14" monitori, joka on 8 vuotta vanha. Ongelma on se, että kun tuo kuva alkaa olla jo aika tumma, että tarvittais enemmän kirkkautta. Tietokoneen asetuksissa ei kyl oo mitään, millä sais säädettyä kirkkautta, eipä taida olla mitään ohjelmaakaan olemassa, jolla niitä värejä sais kirkkaimmaksi, joten eipä tässä taida muu auttaa, kuin vaan uusi monitori.
Miten värit kirkkaammaksi?
Jake
3
198
Vastaukset
- Kuvaputki
Ihmetellä vaan pitää, miten olet
viittiny 14" tummunutta näyttöäs
katella tähänkin asti, etenkin kun
uudet 17" eivät ole hinnoillakaan
pilattuja, 130e:stä alkaen. - säädöt
Ei tietokoneen asetuksissa olekkaan näytön värien yms. säätöä vaan Näytön ominaisuuksia säädetään näytön näppäimistä!
- sami
Kyllä mulla ainakin saa asetuksista säädettyä värejä ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750