Rotvailerit tappoi pojan

10vuotiaan

Mitä mieltä Varkautelaiset suurten koirien omistajat.Poika oli koiran kanssa samasta perheestä.Hirveä juttu,surullinen.Onko eläimeen luottamista.Lapsiperheisiin vielä suuria koiria.Mietteitä?Olen omistanut muutaman saksanpaimen koiran,hyväluonteisia ja ilman ongelmia meni kaikki.Lasten kanssa tulivat toimeen.Mutta voiko kokonaan luottaa?Sanoisin ei.

7

942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on todella huono

yhteys kaikkiin eläimiin. Eläimillä on niin tarkka ja herpaantumaton vaisto sellisista henkilöistä jotka ovan jotenkin vastenmielisä ja väkivaltaan kiihottavia. Ja muutamilla ihmisillä on todella ärsyttävä persoona jonka jokainen eläin todella huomaa ja etenkin koira kuin koira sen hyvin helposti näyttää. Ja sitten kun vielä vähän kiusataan ja härnätään, niin avot heti olikin koirassa/ eläimessä se vika, ei koskaan ihmisessä tai ihmisen lapsessa.
      Silti vilpitön osanottoni lapsen menettäneelle perheelle. Tämä ajattelu kun on aina niin mustavalkoista. Aina syytetään yhtä miettimättä mitkä syyt siihen johti.

• -abc-

Pitäähän ne jotkut käärmeitäkin lemmikkeinä. Ei siinä oikein muitakaan voi syyttää jos itse lemmikkinsä valitsee ja sitten haaveri sattuu. Eläin toimii juuri kuten sen luontaiset vaistot määräävät, ei sille ihminen mitään mahda vaikka moni toisin kuvitteleekin. Kesy ei välttämättä olekaan täysin kesy ja sitä rataa...

Osanottoni ja jatkossa järkeä lemmikin valintaan.

• on ollut

kaksikin rottweileria. Nuorin poikani oli silloin vähän päälle 10 vanha. Kaiken lisäksi hänellä oli tapana kiusata näitä koiria. Ei ne kuitenkaan poikaani raadelleet, olivat lauhkeita kuin lammas. Veikkaisin, että tuossa Elimäen tapauksessa raatelija-koira on ollut sairas. Aina se ei näy päälle päin, on saattanut olla koviakin kipuja. Olisi mielenkiintoista tietää, tehdäänkö tälle koiralle ruumiinavaus ja todetaanko jokin kivulias sairaus.

• ..ei

Voi ikinä luottaa,,ne on niin arvaamattomia elukoita.Itse kierrän kaikki hurtat tosi kaukaa,kun omistajat antavat niiden tulla suurinpiirtein kinttuja nuuskimaan!

• Onneksi se ei sattunut naapurissa jota olen pelännyt kun rotvaileri on pihalla vapaasti ja omistajat sisällä. Kerran olen kuullut sen hyökänneen pienemmän koiran kimppuun mutta onneksi omistaja ehti väliin. Se vain odottaa päivää kun lapset juoksee ohi jolloin se syöksyy luonnollisiin metsästysvaistoihin nojaten ja sitä ei saa takaisin mitä jälkeä siitä syntyy. Kaikki se rotu kiellettävä vapaana liikkuminen, kaava alueella myös sidottuna.

• koiria

Lapsiperheisiin ei isoja koiria.Ne tarvitsee niin paljon liikuntaa ja muuta aktiviteettia ja harvoin lapsiperheillä on siihen aikaa.Lopputuloksena sitten koira turhautuu liikunnanpuutteesta.Sitäpaitsi nykysin koira hankitaan lähinnä statussymboliksi.Mitä isompi sen parempi.
      Eläin on aina eläin,eikä siihen voi ikinä 100% luottaa,hyväluonteinenkin koira voi ärsytettynä hyökätä kimppuun.Siitä huolimatta,ikävä ja surullinen tapaus,osanotto omaisille pojan ja koirien puolesta.

• kaupungeissa

tulisi lailla kieltää!
      Aivan turhaa riesaa niistä tulee kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe