on jo varattu pentu. olen lukenut kaiken tiedon mitä siitä rodusta suomeksi löytyy mutta tietoa on aika vähän.olen myös käynyt kasvattajan luona ja kysellyt tuttavalta jolla on 5v espanjanmastiffi. kertokaa lisää jos teillä on omakohtaista kokemusta. suomessa rotua on aika vähän. niin ja en todellakaan kaipaa tähän mitään "voivotteluviestejä" tms. vaan asiaa.
espanjanmastiffeja kellään?
5
896
Vastaukset
- tietämätön kysymästäsi
rodusta, mutta katsos tuolta. Tämä ei ole keljuilua, yritän auttaa ;o)
http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:fi:official&hs=yhM&q="espanjanmastiffi"&btnG=Hae&meta=cr=countryFI- lukenut
nuo jutut ja osaan ne jo ulkoa. taisin sanoakin että olen lukenut kaiken mitä suomeksi löytyy :)
- ah-med
Seurallinen, itsepäinen, laumalleen ja tutuille lempeä, ei turhia hötkyile vahtiessaan, käy välillä oman reviiriin kulmilla mylvähtämässä ja ketomassa että täällä ollaan
- uskaltaa
Jos uskaltaa kysyä, niin mistäpäin olet vauvasi varannut? Suomessa kun ei pentuja rönsyile ;)
Ulkomailta kannattaisi tuoda uutta verta ja tutkia sukutaulut ennenkuin ottaa.. - haniba
Hei !
Olet kiinnostunut espanjanmastiffeista. hyvä!
mitä tietoa kaipaisit ja keneltä olet ottamassa pentua? bullmastiffi yhdistyksellä on lehtinen jossa aika hyvin kerrottu mitä tulee ottaa huomioon ja mitä esp.mastiffin kanssa voi tehdä jne jne. itselläni 3-v narttu espanjasta ja edellinen uros eli 12-v.tulin juuri Espanjasta katsomasta näitä espanjalaisia ja niiden työskentelyä. muista yksi asia. Espanjanmastiffi ei saa olla agressiivinen ei pentuna ei koskaan.
Terv.Hannele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258