Voiko olla tyhmempää kuin noidiksi pukeutuneet tyttöparat rahaa ja karkkeja ovilta oville kerjätessään.
Tymät lapsinoidat
4
662
Vastaukset
- Oli siellä poika-lapsiakin
Äitejänsä ätelöimässä, pakosta baanalla painamassa. Läheisiltä kerjäämässä. Jälkeen kavereiden kanssa kiroomassa.
Taas se noita-akka (äitee)on säätämässä; lahjojen lakosta puhumassa.
Minä taas kerran vieraissa vääntämässä,
ja eloni kokemusta kääntämässä.
- Keväällä! Masentumassa.
Minä - nuori kukko, tipujen kanssa.
Ja joku vanha ukko - luulee uskovansa!
Ei tiennyt hän sitä. Oli äitee (noita-akka) vahtimassa!
Se siitä jupinasta. Ja piste. - ja onkin
mutta en tuntenut ketään noin yksinkertaista kuin sinä. Kaksi noitaa ja toinen saattaa olla -ukko? Nistä ei vain puhuta.
Olisipa minunkin elämä noin yksinkertaista.
olisin onnellinen enkä kirjoittelisi tänne. En edes pääsiäisenä. Saati enne sitä. - Korjaisin vain hieman
Ovet eivät anna mitään ja oville ei kannata luovuttaa sitä minkä on saanut - jos ovilta nyt jotain voisi saada. Siis ihmisiltä - itselle, menee se keräyksen (kerjäämisen) idea. oletko jo pidemmän aikaa ollut siellä? Se vihreä taas on jäänyt siihen pyhäpuvun (johon säästät) nappivarastoosi. Ota edes joskus se. Jooko?
Jookostasehansittenkinotat? Eiks jeee!!! Kiva vetää taas rivi nappei... - punasilmäinen kommunistikär...
niinpä mitä niin tyhmää kuin kerjätä ovelta ovelle karkkia ja rahaa turhaa ja hävettävää touhua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763024Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221934Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738