maksaako tuo ihotautilääkärillä käynti? ja paljonko esim. jotkin lääkkeet/aineet jota se määrää yleensä maksaa, esim. roa tai jotku mitä on ihmisille määrätty?
Maksaako ihotautilääkärI?
4
4606
Vastaukset
- Uncut
Ei kyllä juuri mitään ilmaiseksi saa. Kunnallisen puolen hinnoista en tiedä, koska itse kävin yksityisellä. Hintaa tuli n. 60€, kun vähennettiin KELAkorvaus.
Ulkoiset voiteen maksavat kympin molemmin puolin. Monen kuukauden antibioottikuuri maksaa joitain kymmeniä euroja.
Roaccutan on kallein aknelääke ja kuuri maksaa sen pituudesta ja vahvuudesta riippuen vähintään sata euroa, monessa tapauksessa varmaan lähemmäs kahta sataa. Tuon lääkkeen lisäksi pitää ostaa paljon kosteusvoidetta, koska iho voi kuivua paljon. Lisäksi saattaa tarvita silmätippoja ja nenäsuihketta. Roan syöminen ei ole kuitenkaan mitään yksinkertaista puuhaa varsinkaan naisille. Kaikkien pitää käydä verikokeissa ainakin muutaman kerran. Yksi verikoe maksaa muutaman kympin. Naisille kirjotetaan usein myös e-pilleriresepti, koska raskaaksi ei missään nimessä saa tulla. Raskaustesteissäkin pitää käydä säännöllisesti. Kontrollikäynti on yleensä jossain vaiheessa kuuria ja se maksaa yksityisellä vähemmän kuin se ensimmäinen käynti. Naisten pitää lisäksi uusia resepti joka kuukausi ja lääke pitää käydä hakemassa apteekista viikon sisällä reseptin päiväyksestä.
Tulipas harvinaisen sekavaa tekstiä. Kysy vaan lisää. Vastailen, jos osaan.- Nimetön
rahat parempaan ruokaan:-) kirjoitti:
kuitenkin pysytä asiassa, ei lääkärit huvikseen kirjoita noita akne lääkkeitä. Olen oman poikani kohdalla kokeillut kaiken muun ennenkuin otin sen roa kuurin, ei pidä syyllistää ihmisiä jos on iho sairaus tai ihan mikä muu tahansa vaiva.
- löydät
täältä; http//www.yliopistonapteekki.fi
Yksityisen ihot.lääkärin hinnoista tuossa jo olikin, taitaa maksaa julkisella joko 11 tai 22 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746