Hei!
Oon 15v tyttönen ja kaipaisin neuvoja...
Juttu on nimittäin sellanen, että aina kun olen kahden poikaystäväni kanssa, me yleensä vaan istuskellaan jossain lähekkäin ja välillä jotain poristaan... Pidetään kädestä kiinni -vähän suudellaankin, silitellään ja ollaan niiiiin söps söps. ^^ Meidän juttu on aika tuore, vasta viikko yhdessä... mutta mikä ns.piristäisi?
Tarkoitan, olisi kiva jos jätkät voisivat vastata... (ja mikä ettei tytötkin!) Mitä muuta mukavaa voisi keksiä? Enkä mä mitään pervoiluja tahdo vastaukseksi... vaan mikä olis piristävää? Rakas ainakin piti kovasti, kun puhaltelin sen kaulaa. :D Mikä saa pojat ns.innostumaan??
Harmillista, että tämä pieni jännittynyt tunnelma tulee vain silloin, kun ollaan juotu.
Miten saan kundini hulluksi minuun?
Kiitti etukäteen. Ootte kaikki tosi kultaisia. ^^
*Siru*
Piristystä haleihin?
2
395
Vastaukset
- Filosofin Poika
Kirjoituksesi oli niin sööttiä, että päätin vastata.
Sellainen pusutteluhan se kuuluu siihen. Kauniit sanat toiselle. Ei siinä välttämättä tarvita uusiutumista. Siinä vain olla lähellä, se on paljon, eikä muuta halua. Silittely ja leikkimielinen kutitteluhan ovat kivoja, jos niistä tykkää.
Mut sanotaanko, että hyvin kevyt painaminen ja silitteleminen kyljistä ja sitten sormella toisen vatsaan piirtäminen voivat olla joidenkin kohdalla aikamoisia juttuja...
Hyvää jatkoa ja onnea suhteellenne. Hienoja hetkiä!
[email protected]- *Siru*
Siru kiittää ja kumartaa. :)
Otan opikseni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954