RISURAHA

risunkerääjä

Olisikohan jollain tietoa mitäköhän sellainen maksaa jos sen ostaa liikkeestä.?Tai suomalainen kaks ekee vuodelta 2002.?

10

9177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enemmän

Mulle luvattiin hyväkuntoisista 15€ kun menin myymään.Ostohintaa en tiedä.Arvaten kyllä ei se hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.

• Kyllä sanoisin risurahasta että kunnosta riippuen alle 15 euron ei missään tapauksessa kannata myydä ja kohtuu hyvästä saat ihan Suomessakin reilu 20 euroo. Vaan kannattaako myydä kuka tietää mikä on arvo vaikka 5 vuoden kuluttua???? Mene www.huuto.net osoitteeseen niin näet päivän hinnan melko vähällä vaivalla.

• näin se

riippuu kunnosta.
        varmasti kiertämätön kolikko pillerisää niin sillä saa suomessa 20-25€ vuodenpäästä enenmpi.

• volle8

Kyllä risurahan saa myytyä väh. 40e. Koska oon itekki myyny!!

• Ai joo ja liikkeen hinta on aika nopeasti katsottuna molemmissa rahoissa www.matinmarkka.com osoitteesta.

• Kroisoseuronen

Tuo nykyhistorian suurin numismaattinen harvinaisuus kasvaa arvoltaan kohisten. Tähän huippuharvinaiseen kolikkoon kannattaa ehdottomasti sijoittaa, sisäänostohinta jos on alle 38 euroa kappalee, saat omat pois hyvällä katteella muutaman vuoden sisällä. Olen kuullut että Itävallassa maksavat jo 50 euroa kappale ja lisää ostavat. Tietysti kannattaa muistaa se seikka että jollekin jää aina musta-Pekka käteen.

• ulkomailla
        Kroisoseuronen kirjoitti:

Tuo nykyhistorian suurin numismaattinen harvinaisuus kasvaa arvoltaan kohisten. Tähän huippuharvinaiseen kolikkoon kannattaa ehdottomasti sijoittaa, sisäänostohinta jos on alle 38 euroa kappalee, saat omat pois hyvällä katteella muutaman vuoden sisällä. Olen kuullut että Itävallassa maksavat jo 50 euroa kappale ja lisää ostavat. Tietysti kannattaa muistaa se seikka että jollekin jää aina musta-Pekka käteen.

maksetaan paremmin , suomessa kun tyhmät myy alihintaan harvinaisemmat erikois 2€ euroset pois.
        Hyvä vaan että 2€ kauppiaita on suomessa useampi niin saa halvalla.itse myyn vasta eläkeiässä ,varamaan saa ainakin omat pois.

• risuraha mies

Minulla on risu raha sain sen 3.75€ hyvä diili se maksaa 25€

• Urpoko

Jostain kuulut et ne mksais niintä hyvinkin.Ite keräillyt niitä kierrosta ja kymmenkunta omistan täl hetkellä, vaan en tiedä mitä niillä tekee tai mihin kaupata?

• pölhökustaa

googleta risuraha....ostajia kyllä löytyy..ja myyntipaikkoja..sinuna laittaisin vielä talteen...keräilijämäärät on kasvussa niin kyllä kysyntää riittää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      133
      4135
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      191
      3905
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      29
      2626
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      10
      2412
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2183
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      4
      1756
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1385
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1382
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1291
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      36
      1079
    Aihe