RISURAHA

risunkerääjä

Olisikohan jollain tietoa mitäköhän sellainen maksaa jos sen ostaa liikkeestä.?Tai suomalainen kaks ekee vuodelta 2002.?

10

9171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enemmän

Mulle luvattiin hyväkuntoisista 15€ kun menin myymään.Ostohintaa en tiedä.Arvaten kyllä ei se hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.

• Kyllä sanoisin risurahasta että kunnosta riippuen alle 15 euron ei missään tapauksessa kannata myydä ja kohtuu hyvästä saat ihan Suomessakin reilu 20 euroo. Vaan kannattaako myydä kuka tietää mikä on arvo vaikka 5 vuoden kuluttua???? Mene www.huuto.net osoitteeseen niin näet päivän hinnan melko vähällä vaivalla.

• näin se

riippuu kunnosta.
        varmasti kiertämätön kolikko pillerisää niin sillä saa suomessa 20-25€ vuodenpäästä enenmpi.

• volle8

Kyllä risurahan saa myytyä väh. 40e. Koska oon itekki myyny!!

• Ai joo ja liikkeen hinta on aika nopeasti katsottuna molemmissa rahoissa www.matinmarkka.com osoitteesta.

• Kroisoseuronen

Tuo nykyhistorian suurin numismaattinen harvinaisuus kasvaa arvoltaan kohisten. Tähän huippuharvinaiseen kolikkoon kannattaa ehdottomasti sijoittaa, sisäänostohinta jos on alle 38 euroa kappalee, saat omat pois hyvällä katteella muutaman vuoden sisällä. Olen kuullut että Itävallassa maksavat jo 50 euroa kappale ja lisää ostavat. Tietysti kannattaa muistaa se seikka että jollekin jää aina musta-Pekka käteen.

• ulkomailla
        Kroisoseuronen kirjoitti:

Tuo nykyhistorian suurin numismaattinen harvinaisuus kasvaa arvoltaan kohisten. Tähän huippuharvinaiseen kolikkoon kannattaa ehdottomasti sijoittaa, sisäänostohinta jos on alle 38 euroa kappalee, saat omat pois hyvällä katteella muutaman vuoden sisällä. Olen kuullut että Itävallassa maksavat jo 50 euroa kappale ja lisää ostavat. Tietysti kannattaa muistaa se seikka että jollekin jää aina musta-Pekka käteen.

maksetaan paremmin , suomessa kun tyhmät myy alihintaan harvinaisemmat erikois 2€ euroset pois.
        Hyvä vaan että 2€ kauppiaita on suomessa useampi niin saa halvalla.itse myyn vasta eläkeiässä ,varamaan saa ainakin omat pois.

• risuraha mies

Minulla on risu raha sain sen 3.75€ hyvä diili se maksaa 25€

• Urpoko

Jostain kuulut et ne mksais niintä hyvinkin.Ite keräillyt niitä kierrosta ja kymmenkunta omistan täl hetkellä, vaan en tiedä mitä niillä tekee tai mihin kaupata?

• pölhökustaa

googleta risuraha....ostajia kyllä löytyy..ja myyntipaikkoja..sinuna laittaisin vielä talteen...keräilijämäärät on kasvussa niin kyllä kysyntää riittää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      206
      12472
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      13
      4777
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      52
      3770
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      108
      3141
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      95
      2782
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      10
      2575
    7. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      2108
    8. Golffarit kehityksen jarruna

Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino
      Lappajärvi
      13
      1549
    9. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      48
      1511
    10. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      72
      1358
    Aihe