Mitä mieltä ootte tytöt korkokengistä, jotka löytyvät täältä?:
http://www.blicker-schuhe.de
Ja sieltä pumps linkin alta.. :)
Jos joku tyttö haluaa tollaiset Marilyn-malliset, ni mailatkoon mulle: [email protected]
Täältä kengät tytöille ;)
8
600
Vastaukset
- pupu
Juuri äskettäin ostin marilyn-tyyppiset kengät (suomesta tosin..).. :) Tuolla on aivan ihania kenkiä joihin mä olen friikahtanut tällä hetkellä ja pahasti. Käys katsomassa myös sivusto http://www.fuss-schuhe.de/
- High Heels
Ai että kun pääsisin sovittamaan niitä sun jalkoihin... ;) Mailailehan pupu jos haluat jutella lisää aiheesta!
- ...
..pitää tollasii kenkii hyvinki paljon, ku harrastus nii vaatii..
- tyttö
ei tollasilla voi ees kävellä, pitäs nyt sen verran tajuta....
- High Heels
Katsos tyttö, kävelykengät ovat asia erikseen.. ;)
- mies
Nykynuoret osaavat vain kävellä lenkkareissa, korkkokenkiä eivät nähneetkään, luulevat että olevat seksikkäittä jossain hoppareissa ja lenkareissä.
- tyttö
mies kirjoitti:
Nykynuoret osaavat vain kävellä lenkkareissa, korkkokenkiä eivät nähneetkään, luulevat että olevat seksikkäittä jossain hoppareissa ja lenkareissä.
minä en itse käytä lenkkareita tai mitään muitakaan sellasia mut tulipa vaan mieleen et, miks meidän naisten pitäis teidän miesten takia kärsiä, pilata jalkamme ja selkämme?
sellasilla kengillä ei oo todellakaan mukava kävellä vaikka kivan näköset onkin. kun sellasilla lähtee vaikka bilettämään niin saa koko seuraavan päivän olla ihan tuskissa kun on hirveet rakot jaloissa! helppohan se on teidän miesten sanoo et meidän naisten pitäis käyttää sitä ja tätä...! - High Heels
tyttö kirjoitti:
minä en itse käytä lenkkareita tai mitään muitakaan sellasia mut tulipa vaan mieleen et, miks meidän naisten pitäis teidän miesten takia kärsiä, pilata jalkamme ja selkämme?
sellasilla kengillä ei oo todellakaan mukava kävellä vaikka kivan näköset onkin. kun sellasilla lähtee vaikka bilettämään niin saa koko seuraavan päivän olla ihan tuskissa kun on hirveet rakot jaloissa! helppohan se on teidän miesten sanoo et meidän naisten pitäis käyttää sitä ja tätä...!Kuulehan tyttö. Ei varmasti läheskään kaikki naiset käytä korkeita korkoja pelkästään miesten takia, vaan ne jotka niitä käyttävät tuntevat itsensä sexyksi ja saavat siitä mielihyvää. Ok, sä et pidä korkokengistä, toiset tytöt pitää :) Ehkä yli puolet ei pidä, mutta aika paljon on niitäkin jotka tykkää korkokengistä. Ja jos ne on sopivat ja niillä osaa kävellä, niin tuskin tulee hiertymiä..tai sitten on huonot kengät. Ei korkokenkiä tarvitse käyttää kun lähtee lähikauppaan ruokaostoksille ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750