oinas(M)&vesimies(N)

Vesimies(N)

Minkälaisia kokemuksia suhteesta jossa on vemiesnainen ja oinasmies? Onkohan mahdollisuuksia yhteiseen tulevaisuuteen minkälaisia...

2

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prinsessa rohkea

Mieheni on oinas, itse olen vesimies. Kuumerkki hänellä vaaka, minulla oinas. Yhdessä ollaan kolmatta vuotta.

Ennen luulin olevani tasainen ja hillitty, mutta räiskyvän mieheni kanssa ollaan menty vuoristorataa kumpikin. Tylsää päivää ei olla nähty!

Tykkään mieheni lämpöisyydestä, kun itse olen päällepäin viileä, se lämpöisyys ikään kuin houkuttelee minunkin lämpöni esiin. Viileyteni sitten taas ilmeisesti pitää aina silloin tällöin oinaani mielenkiintoa yllä, mutta itsestäni täytyy minunkin antaa, sen oinas haluaa.

Sormukset on lennelleet tässä liitossa eestaas, mutta tosissaan ei olla erottu kertaakaan. Kumpikin tuntee ja "tietää", että se on tässä.

Maailmankatsomuksetkin ovat hyvin samanlaiset, vaikka olemme tahoillamme lähestyneet asioita hyvinkin erilaisista suunnista, minä mm. olen ollut uskova ja hän satanisti.

Parhaimpia puolia toisissamme kummankin mielestä on, että saamme toisemme nauramaan. Hän nauraa minun tyhmyyksilleni ja minä hänen, joten tasoissa ollaan senkin suhteen. Älyllisesti vastaamme myös hyvin toisiamme, oinas on kiinnostunut maailman menosta, ehkä hiukan kuitenkin eri mielessä kuin vesimies. Keskustelut ovat kuitenkin antoisia ja jokapäiväisiä.

Oinas on oikeasti tosi herkkä, niinkuin vesimieskin siellä pintansa alla. Ehkä tämä on myös yksi yhdistävä juttu, kun kumpikin sen tajuaa.

Haastetta tässä yhdistelmässä on siis riittämiin, mutta rohkeasti ja sitkeästi läpi naurun vuorten ja kyynelten merien. Miten käykin, minä en ainakaan vaihtaisi kokemusta pois!

• vesimies nainen

meillä toiminut jo 30 vuotta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10931
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3648
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      239
      2460
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      25
      2368
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1700
    6. 194
      1255
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1224
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1180
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1059
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      1009
    Aihe