Onko markkinoilla yhtään mikrouunia, jonka ovi olisi vasemmalle puolelle aukeava? Ei sovi muuten keittiöön.
Tosi outoa, että tätä kätisyyttä ja erillaisia tilaratkaisuja ei oteta huomioon tuotesuunnittelussa. Kaikissa mitä ole nähnyt, ovi on aina oikealle. Ei luulisi olevan vaikeaa laittaa siellä tehtaalla niitä saranoita välillä toiseen suuntaan. En ole varmasti ainoa kysyjä!
vasenkätistä mikroa
15
11331
Vastaukset
- Tiedä onko
Mutta onhan sellaisia, jotka aukeavat ylhäältä alas, joten kätisyydellä ei ole merkitystä.
Ainakin Whirpoolilta niitä löytyy. - mitä on...
Kaikki mitä olen käyttänyt ja nähnyt ovat "vasenkätisiä" eli vasemmalla kädellä avataan ja ovi aukeaa vasemmalle ja oikealla kädellä näppäillään ja väännellää namiskoita. Oikeakätisiä eli missä säätöpaneeli olisi vasemmalla ja ovi aukeaisi oikealle, en ole koskaan nähnyt.
Vai ajatteletkohan asiaa jotenkin väärinpäin ja haussa onkin nimenomaan oikeakätinen mikro?
Alaspäin aukeavia kyllä on, jos sellainen kävisi. - oikeakätistä
mikroa? Sellaisia ei varmaan ole markkinoilla ja saranoita ei voi vaihtaa toiseen reunaan, koska oven avaaminen/sulkeminen pysäyttää/käynnistää mikron.
Tehtaiden ei kannattane valmistaa oikeakätisiä, koska menekki on vähäinen. - kätisyys sekaisin
Siis hyvä kun oikaisitte, tarkoitin siis todellakin, että kaikki aukeavat vasemmalle ja markkinoilta ei löydy yhtään jonka ovi aukeasi oikealle/painikkeet olisivat vasemmalla.
Ylös päin avautuva luukkukaan ei valitettavasti käy.
Eli sitten pitää olla ilman mikroa.... ehkä mä elän ilman :)- Anonyymi
Samaa olen ihmetellyt. Miten on mahdollista ettei löydy oikealla kädellä aukeavaa mikroa!!??
D - Anonyymi
Jaa, ketjun aloituksessa oli siis sekoitettu kätisyys. No ihmettelinkin tuota. Eiköhän tuo johdu siitä , että enemmistö ihmisistä on oikeakätisiä ja kuumiin ruokiin on parempi sillon tarttua oikeall kädellä. Oikeakätiille siis ole luonnollisempaa, että luukku avautuu vasemmalle.
T. miksuh
- meillä vaihdettiin saranat
Tuo on totta, mikrot aukeaa aina vasemmalle ja nappulat on oikealla.
Jääkaapit taas aina aukeaa käsittääkseni oikealle. Tilasimme uudet jääkaappi-kylmäkaapin ja tuplapakastin yhdistelmät.
Halusimme että ovet aukeaa toisessa vasemmalle, koska sinne suuntaan oli toisessa kaapissa luonnikkaampi aukeamissuunta.
Saranoiden vaihto ja oven kääntö 'ylösalaisin' onnistui asentajilta jotka kaapit kantoivat kotiin. Toisen salpa on nyt siis kuin peilikuva ylösalaisin viereisestä, mutta ainoa looginen oven aukeamissuunta keittiössä.
Saman totesivat asentajatkin, että kätisyyttä ei paljon mietitä tehtailla kun ne koneet tehdään tiettyyn liukuhihnamalliin.
Jääkaapeissa pakastimissa oven ja saranoiden vaihto kyllä onnistuu asiakkaan niin toivoessa, ikävää että mikroissa ei.- tiedetäään
Siemensiltä löytyy mikro, jonka kätisyyden saa valita. Tilattiin juuri oikealle aukeava mikro. Oli ainoa kodinkonetoimittaja, jolla sai valita mikron kätisyyden!!
- TarjontaKysyntä
tiedetäään kirjoitti:
Siemensiltä löytyy mikro, jonka kätisyyden saa valita. Tilattiin juuri oikealle aukeava mikro. Oli ainoa kodinkonetoimittaja, jolla sai valita mikron kätisyyden!!
Oliskohan niitä vieläkin?.
Sellainen,muuten hankala toimia - Anonyymi
tiedetäään kirjoitti:
Ja maksaa 829?
- xuratta
onhan niitä-katso Siemensin sivuilta
- löytyy
e-kodinkoneet myy näitä siemensin mikroja, joissa on vasemmalle ja oikealle aukeavat mallit. Heillä on aika kilpailukykyiset hinnatkin...
- Anonyymi
Minäkin haluaisin toisenkätisen mikron!
- Anonyymi
Höö... Kyllä minun mikroaaltouunissani ainakinluukku avautuu nimenomaan vasemmalle päin. Siis kun seisotaan mikron edessä ja avataan luukku niin se avautuu nimenomaan vasemmalle päin. Se on hyväkin, koska mikron näyttö ja säätönamiskat on mikron edestä päin katsottuna mikron oikeassa etureunan laidassa. Sillon auki oleva luukku ei mene näytön ja namiskojen eteen.
T. miksuh - Anonyymi
Laita "ylösalaisin" ja kelloa voi.. Tai älä laitakkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k864108- 1243614
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130