Ostetaan vanha Jawa

Timo

Jos jollain lojuu vanha Jawa liiterissä, jolla ei tee mitään, niin ilmoittele. Ostan pois.

11

3174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arctic

      Kysäiseppä firmasta nimeltä Laurilan romu...siellä on useampikin Jawa myynnissä, hinnat 700-1000 e

      • zeceta

        mulla olis 1959 mallinen Zeceta skootteri Jawan 175 koneella, ei ihan alkuperäinen mutta vois helposti entisöidä vaikka museoajoneuvon.
        Olen pyytäny sillä 1.000 Euroa


      • Jomppe
        zeceta kirjoitti:

        mulla olis 1959 mallinen Zeceta skootteri Jawan 175 koneella, ei ihan alkuperäinen mutta vois helposti entisöidä vaikka museoajoneuvon.
        Olen pyytäny sillä 1.000 Euroa

        Tuo skootteri voisi kiinnostaa. Onko ajokuntoinen
        ja missäpäin Suomea. Löytyykö kuvia ?


    • motomies123

      vieläkö jawat kiinnostaa?

    • jukka 1

      jawa 150 vm.1956 rekisterissä oleva. Hämeenlinna, Tuulos
      Jukka papinkivi 0405219065 tarjouksia odotellessa.

    • Vanhakuski

      Jawa 150 CZ vm:1954 ajokuntoinen. Käynnistyksessä ongelmia muuten ok. puh: 0400-915761.

      • sjkee4n

        ei kais jawa olisi jos käyntiin ongelmitta lähtisi. Jawa ZZ löytyy ja työntämällä tulille...


      • jokunenmopo

        Jawa zz? taidat olla melko poikanen.
        Mulla oli aikoinaan jawa 150czmalli1953 sitten oli 2 kpl 250jawa ja 250cc jawa six days,175 husgvarnoja 3kpl yksi 125mz sport 80 yamaha 250yz yamaha 490yz yamaha,250ktm Gs 2kpl ,ktm 300exc,ktm530 exc.



        tässä reikäpää kameraniekka itse teossa,ajaa ilman lapasia poliisia karkuun parisataa metriä ja vetää komeat lipposet ja pillahtaa kuulema lopulta lohduttomaan parkuun.

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000812542.html


    • Vois kans raadot kiinnostaa 0-100€

      • Anonyymi

        Meillä ois tuol ladossa vanha Jawa joka o aika ruosteessa mutta löytyy liiterin sisällä säilytettyjä osia kuten bensa tankki ja jotai moottorin osia kai?


    • akimh123

      0449786347 jawa 175 -57 musorekisteröity

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe