Aikuinen narttuni

KeppiHevonen

Tapasin Siljan 50 chatissä kaksi vuotta sitten. Hänellä oli tyylikäs nick joka kiinnitti huomioni joten lyöttäydyin juttusille. Olin hänen mielestään kuulemma ihanan sinnikäs. Silja on hieman yli viidenkymmenen ja minä karvan alla neljäkymmentä, joten välisemme ikäero ruokkii sopivasti minun Lady fetissiäsi.

Keskustelun aluksi luulin että olin sittenkin osunut todellisin siveyden sipulin kanssa juttusille, mutta pikkuhiljaa rouva muuttui avoimemmaksi. Kun vielä selvisi että hänkin pitää rooleista ja leikeistä, aloimmekin päästä asiaan. Silja kertoi olevansa luonteeltaan aidosti ”villikissa” joka pitää seksikkäästä pukeutumisesta ja katselee salaa nuorempia miehiä.

Keskustelumme oli pettymyksekseni loppumassa kuitenkin lyhyeen koska hän oli lähdössä töihin ja olimme jo sopinee jatkavamme illalla uudelleen. Silja kuitenkin yllätti minut kysymällä voiko hän pyytää palvelusta. Kun vastasin että luonnollisesti, hän totesi: ”Purista sitä aarrettasi kunnolla minun puolestani ja vain minun.” Lupasin tehdä työtä käskettyä ja yllätykseni kasvoi kun Lady jatkoikin jutustelua ja alkoi kysellä voisinko ottaa kaluni ulos. Lähdin juttuun mukaan vaikka olinkin työmaalla ja ajattelin jälleen törmänneeni johonkin teiniin joka kaipaa netti seksiä. Eipä siis aikaakaan kun meikäläinen veteli käteensä toimistopöydän takana ja kirjoittelin puolituhmia tälle ”nettirouvalle”.

Tässä vaiheessa olin kyllä varsin skeptinen hänen suhteensa. Lady kertoili oma-aloitteisesti omaavansa D-kupin rinnat ja juttu alkoi muutoinkin tuntua hiukan liian osuvalta ollakseen aito. Lopetimme siihen että hän sanoi menevänsä kiireen vuoksi suihkuun ja aikovansa hoidella itsensä siellä loppuun ja vannotti että minun olisi tehtävä myös samoin. Lupailimme että alkuillasta palaamme asiaan.

En pitänyt Siljaa laisinkaan aitona ihmisenä, sen verran paljon kaikenmaailman nettihörhöjä olin kohdannut. Moni puhuu mutta vain puhuu. Kuitenkin päivän aikana kävivät aamuiset tapahtumat monta kertaa mielessäni…..Jos kuitenkin. Ja niinhän se on että se ei saa joka ei yritä.

Viiden jälkeen kirjauduin takaisin chättiin ja jatkoin samalla töitäni. Joskus puoli kuuden aikaan huomasin lisänäytöltäni että Silja huhuili nickilleni. Hän kertoi miettineensä koko päivän aamuista juttutuokiotamme ja olleensa hyvin levoton. Hän oli selvästi jälleen ryhtymässä lämmittelemään minua ja itseään virtuaalisesti kun kysyin emmekö voisi tavata oikeastikkin jossain, vaikkapa kahvilla. Kerroin suoraan että en hirveästi perusta pelkästä virtuaalisesta peuhaamisesta ja tahtoisin toki nähdä onko hän sellainen ihminen joksi itsensä oli kuvannut. Pitkään jahkailtuaan Silja suostui. Sovimme tapaavamme eräässä pienessä kahvilassa puolen tunnin kuluttua.

Joudun myöntämään että kahvilassa olin jännittynyt. Minkäköhänlaisen pilan kohteeksi olin itseni nyt asettanut. Sovitulla kellon lyömällä pöytääni kuitenkin asteli tyylikäs reilut viisikymppinen brunetti joka esitteli itsensä Siljaksi.

Rouva oli todellakin kuvauksensa mukainen, tyylikäs, naisellinen ja silmissä oli oikein lupaava pilke. Tilanne alkoi muodostua mielenkiintoiseksi. Juttelimme hiukan niitä näitä ja vähitellen aloimme päästä asiaankin. Silja sanoi että hän oli aamulla hyvin kiihottuneessa tilassa ja kun aloimme jutella yhteisistä kiinnostuksen kohteista oli tuo kiihottuneisuus tulvinut yli. Niinpä hän näin tavoilleen poikkeuksellisesti oli rohjennut oikeastikkin tapaamaan. Tilanteessa oli kyllä koko ajan miellyttävä jännite ja arvuuttelin mielessäni mihin suuntaan asiat lähtevät etenemään.

Vähän aikaa juteltuamme Silja kysyi voisinko heittää hänet autollani kotiin, hän kun oli tullut julkisilla. Tokihan minä selkeän vihjeen ymmärsin. Ei siis muuta kuin Lady autoon ja kohti hänen asuntoaan. Housuissani pullisteli kyllä mukavasti ja ajellessani huomasin että Siljan katse viipyi etumuksessani vähän väliä. Jotakin etuja on siitä ettei käytä alushousuja. Puolessa välissä matkaa Silja kysyi voimmeko koukata hän työpaikkansa kautta. Piti kuulemma hakea jotakin papereita. No minä autan aina hädässä.

Työpaikan edessä Silja pyysi josko tulisin hänen mukaansa. Ei siis muuta kuin pimeään toimistorakennukseen Ladyn perässä. Saavuimme Siljan huoneeseen jossa hän oli hetken etsivinään papereita päydältä. Minä ihailin takaa muodokasta hameeseen verhottua takamusta joka keikkui kivasti edessäni.

Näin selvästi kuinka Silja mietti mitä tekisi seuraavaksi. Päätin helpottaa tilannetta ja siirryin hänen taakseen. Tartuin häntä lantiolta ja painoin housujen läpi seisovan kaluni hänen takamustaan vasten. Silja huokasi ja nojasi yläruumiinsa minua vasten. Tartuin toisella kädellä isoon rintaan ja puristin siitä. Silja käsi ujuttautui väliimme ja tunnusteli kulliani. ”Ihanan kova, saanko mä nähdä sen”.

Istutin Ladyn toimisto tuoliin ja kaivoin kullini esille. Kaluni ei ole kuin hevosella, normaali mittainen mutta kuulemma melkoisen paksu ja syntymälahjana olen saanut melkein luonnottoman ison terskan. Silja runkkasi kaluani rauhallisesti ja ahmaisi sen sitten suuhunsa. Ja tarkoitan todella että ahmaisi. Lady tunki terskani suuhunsa ja imi kuin viimeistä päivää. Silja otti kullini ulos suustaan jatkaen sen runkkaamista kädellään ”En ollut kyllä ollenkaan varma kuinka se mahtuu, sulla mahtavan iso terska. Se on niin iso etten millään saa koko vartta suuhun.” Silja imeskeli kyrpääni oikein antaumuksella kunnes minusta alkoi tuntua että jollen nyt pistä stoppia tälle niin mällit lähtevät juuri.

Vetäisin kyrpäni pettyneen rouvan nielusta ja ohjasin hänet pöydän reunalle istumaan. Kourin isoja rintoja ja suutelin häntä. Silja availi paitapuseronsa nappeja hätäisin käsin. Kaivoin toisen valtavista rinnoista ulos kupista ja imeskelin pystyssä seisovaa nänniä, sitten toinen rinta ja sama hoitelu. Silja hypähti sen verran lattialle että veivasi pikkupöksynsä jalasta. ”Pane mua” hän sanoi ääni käheänä.

Se ei kuitenkaan sopinut minun suunnitelmiini. Käänsin Ladyn selälleen pöydälle, istuin tuolille ja hautasin suuni karvaiseen pilluun. Silja alkoi välittömästi ynistä. ”Ukko ei nuole mua koskaan. Jestas miten herkku kieli.” Nuolin täysin märkää pillua todella kiimoissani. Silja ynisi ja huohotti. Otin sormet avuksi ja runkkasin tuota mehukasta lovea samalla kun imin klittaa. Siljalta ei mennyt montaakaan minuuttia kun hän sai.

”Nyt annat mulle tuota paksua kyrpääsi. Nussit mua oikein kunnolla. Mä en muista koska mua on pantu viimeksi niin että tuntuu joten pistä nyt parastasi. Anna tädille munaa niin että tuntuu.” Silja komensi ja kiskoi minua samalla päälleen. Eihän siinä mitään. Tempasin housut kokonaan jalastani ja sovittelin mutterin kohdalleen. Silja oli niin märkä että klunssi upposi ilman kummempia vastaanpanemisia sisään. ”Jestas miten hyvältä kova kyrpä tuntuu. Nyt panet sitten kunnolla, ei mitään hissuttelua.”

Aloin naida Siljaa lujaa. Lady huohotti ja uikutti kun kirnusin hänen pilluaan. Jyystin kyrpääni niin että litinä kävi. Tuntui todella rivolta. Panin yli viisikymppistä, tyylikästä rouvaa hänen työpöydällään ja daami komensi lisää. Silja makasi selällään silmät kiinni, puristeli isoja tissejään ja puhui rivoja. ”Hitto miten hyvää tekee saa nuorta kovaa kyrpää. Junttaa sitä nuijaasi mun pilluun. Nussi, pane sillä aisalla. Jestas mikä narttu mä olen, Silja on sun oma huorasi. Saat naida mua aina kun tahdot.” Olen aina tykännyt naisista jotka puhuvat rivoja ja Siljan hyvä puoli on se että mitä lähemmäs orkkua hän pääsee sen kovempi ääninen hän on.

Silja ulisi saadessaan toisen orgasmin ja hänen pillunsa teki niin valtavaa imuliikettä että luulin tattini irtoavan. Mällit se kyllä sai liikkeelle.

Pumppasin Siljaa edelleen samalla kun laskin spermani hänen pilluunsa, kullini ei yleensä pehmene ensimmäisen varvin jälkeen jos jatkan naimista. Vanha kikka toimi jälleen ja tunsin kuinka jo hiukan pehmennyt kyrpä alkoi taas kovettua.

”Ei ole totta” Silja huokaisi kun vedin edelleen seisovan, spermasta ja Siljan mehuista kiiltelevän kyrpäni ulos. ”Nussi mua sillä takaa” Silja ohjeisti nojaten seisaallaan työpöytäänsä vasten. Hän hipelöi pilluaan etukautta ja tarjosi herkullista persettään levitellen samalla huulia paremmin auki.

Sovittelin terskan takaapäin huulille ja työnnyin Siljan huokauksen saatteleman sisälle. Aloitin rytmikkään nussimisen. Pitelin Siljan muodokkaasta, jopa rehevästä lantiosta tukevalla otteella ja junttasin ryhmyistä kyrpää syvälle tuohon kiimaiseen rouvaan. Silja piti melkoista meteliä. Mietin että jos vartiointi liike tulee kesken kierrokselle niin ne soittavat poliisin kun luulevat että jotakin tapetaan.

Silja puski persettään vastaan ja ynisi joka työnnöllä. Pienen pöytälampun antamassa valossa näin ikkunasta riettaan heijastuksen kun tämä aikuinen rouva nussitutti itseään minulla isot rinnat heiluen. Se oli ja on edelle eräs elämäni parhaita nainteja. Toinen kierros kesti todella kauan. Nallini ei palanut millään.

Lopetimme kiimaisen aktin minun istuessani toimistotuolilla ja Siljan ratsastaessa villisti päälläni. Oli herkullista puristaa kunnolla tukevaa persettä isojen utareiden heiluessa kasvojeni edessä. Silja huusi kuin syötävä kun ruiskutin häneen toisen lastini. Istuimme pitkään sisäkkäin tasaamassa hengitystämme.

Kuten arvata voi olemme siitä lähtien olleet vakipanoja toisillemme. Käyn panemassa Siljaa hänen kotonaan aina kun hänen miehensä on matkoilla, välillä vuokraamme hotellihuoneen iltapäivästä ja nussimme iltaan, olemme naineet autossa ja luonnossa. Eivätpä siljan ystävättäretkään tiedä että hän kastelee miellellään heidän kukkiaan näiden poissa ollessa koska aina tuolloin hän saa nuorta kyrpää melkein joka päivä.

Naimisemme on siis kausi luontoista, välillä rouva on parikin viikkoa ilman ja välillä parrua tulee joka päivä. Vaikka tätä on jatkunut jo kaksi vuotta on todettava että tuo rietas narttuni saa edelleen kullini kovaksi kun vain ajattelenkin hänen naimistaan.

Ja vaikka moni tahtoisi ajatella että tämä tarina on mielikuvituksen tuotetta, huonosti kirjoitettu tai muuta sellaista….voin vain todeta että teksti voi olla huono mutta tarina on tosi.

7

11729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää

      kateeks käy.

    • Salsa:)

      laita sähköpostiosoitteesi että kaunis, seikkailusta pitävä, fiksu Nainen saa Sinuun yhteyttä.. :)

    • Pidin tarinasta

    • Tarpeeseen

      Tuollaisen naisen kun löytäis pks alueelta 🥰

    • Velilunkkali

      Muista panna Siljaa kaikkien lukijoidenkin puolesta. Kateeksi käy ja ottaa eteen niin, että runko tärisee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3087
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2942
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2135
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1962
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1771
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1522
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1257
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe