Tietääkö kukaan, onko Suomessa tällä hetkellä cover-bändiä, joka esittäisi Zeppelinien musaa? Muistaakseni aiemmin oli ainakin yksi, jonka nimi oli muistaakseni Lets Eppelin.
Cover-Zeppeliniä?
8
1936
Vastaukset
- toki
Let`s Eppelin. Todellakin tutustumisen arvoinen, ja lisäksi hyviä omia biisejä! Keikkailee edelleen silloin tällöin. Suosittelen! Olen itse käynyt keikalla aina kun ovat "maisemissa".
Googleta, niin löydät lisää tietoa. - 5th Stick
ja sitten on tietysti Crazy World. Täysin omaa luokkaansa Zeppelin-coverbändien sarjassa. Tämän maan huippumuusikoista koottu poppoo (mm. Lauri Porra ja Anssi Nykänen) ja laulaja on jopa Robert Plantin ilmetty kaksoisolento. ;)
- Anonyymi
Zeppelin?biisejä laulaa muistaakseni myös Venäläinen Alyona Yarushina, YouTubesta varmaan löytyy, laulaa muutakin ja mielestäni taitaa olla taitava laulaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zeppelin?biisejä laulaa muistaakseni myös Venäläinen Alyona Yarushina, YouTubesta varmaan löytyy, laulaa muutakin ja mielestäni taitaa olla taitava laulaja!
Alyona ladannut eilen YouTubeen White Rabbit-coverinsa. Hieman poikkesi linjastaan mutta taitava on Tseljabinskin tyttö, tosin taitaa asua nyt Moskovassa.
- Anonyymi
Mikseihän crazy World soita koskaan stairway to heaven biisiä ,tai en ole itse ainakaan parilla keikalla koskaan kuullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikseihän crazy World soita koskaan stairway to heaven biisiä ,tai en ole itse ainakaan parilla keikalla koskaan kuullut.
Se on liian hyvä.
- Anonyymi
Mika Järvisen Black Dick oli ennen.
Järvinen myös dj:nä rock-klubi DTM:ssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460