Tietääkö kukaan, onko Suomessa tällä hetkellä cover-bändiä, joka esittäisi Zeppelinien musaa? Muistaakseni aiemmin oli ainakin yksi, jonka nimi oli muistaakseni Lets Eppelin.
Cover-Zeppeliniä?
8
1937
Vastaukset
- toki
Let`s Eppelin. Todellakin tutustumisen arvoinen, ja lisäksi hyviä omia biisejä! Keikkailee edelleen silloin tällöin. Suosittelen! Olen itse käynyt keikalla aina kun ovat "maisemissa".
Googleta, niin löydät lisää tietoa. - 5th Stick
ja sitten on tietysti Crazy World. Täysin omaa luokkaansa Zeppelin-coverbändien sarjassa. Tämän maan huippumuusikoista koottu poppoo (mm. Lauri Porra ja Anssi Nykänen) ja laulaja on jopa Robert Plantin ilmetty kaksoisolento. ;)
- Anonyymi
Zeppelin?biisejä laulaa muistaakseni myös Venäläinen Alyona Yarushina, YouTubesta varmaan löytyy, laulaa muutakin ja mielestäni taitaa olla taitava laulaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zeppelin?biisejä laulaa muistaakseni myös Venäläinen Alyona Yarushina, YouTubesta varmaan löytyy, laulaa muutakin ja mielestäni taitaa olla taitava laulaja!
Alyona ladannut eilen YouTubeen White Rabbit-coverinsa. Hieman poikkesi linjastaan mutta taitava on Tseljabinskin tyttö, tosin taitaa asua nyt Moskovassa.
- Anonyymi
Mikseihän crazy World soita koskaan stairway to heaven biisiä ,tai en ole itse ainakaan parilla keikalla koskaan kuullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikseihän crazy World soita koskaan stairway to heaven biisiä ,tai en ole itse ainakaan parilla keikalla koskaan kuullut.
Se on liian hyvä.
- Anonyymi
Mika Järvisen Black Dick oli ennen.
Järvinen myös dj:nä rock-klubi DTM:ssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591888Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917- 90912
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2737- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543