Tietääkö kukaan, onko Suomessa tällä hetkellä cover-bändiä, joka esittäisi Zeppelinien musaa? Muistaakseni aiemmin oli ainakin yksi, jonka nimi oli muistaakseni Lets Eppelin.
Cover-Zeppeliniä?
8
1745
Vastaukset
- toki
Let`s Eppelin. Todellakin tutustumisen arvoinen, ja lisäksi hyviä omia biisejä! Keikkailee edelleen silloin tällöin. Suosittelen! Olen itse käynyt keikalla aina kun ovat "maisemissa".
Googleta, niin löydät lisää tietoa. - 5th Stick
ja sitten on tietysti Crazy World. Täysin omaa luokkaansa Zeppelin-coverbändien sarjassa. Tämän maan huippumuusikoista koottu poppoo (mm. Lauri Porra ja Anssi Nykänen) ja laulaja on jopa Robert Plantin ilmetty kaksoisolento. ;)
- Anonyymi
Zeppelin?biisejä laulaa muistaakseni myös Venäläinen Alyona Yarushina, YouTubesta varmaan löytyy, laulaa muutakin ja mielestäni taitaa olla taitava laulaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zeppelin?biisejä laulaa muistaakseni myös Venäläinen Alyona Yarushina, YouTubesta varmaan löytyy, laulaa muutakin ja mielestäni taitaa olla taitava laulaja!
Alyona ladannut eilen YouTubeen White Rabbit-coverinsa. Hieman poikkesi linjastaan mutta taitava on Tseljabinskin tyttö, tosin taitaa asua nyt Moskovassa.
- Anonyymi
Mikseihän crazy World soita koskaan stairway to heaven biisiä ,tai en ole itse ainakaan parilla keikalla koskaan kuullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikseihän crazy World soita koskaan stairway to heaven biisiä ,tai en ole itse ainakaan parilla keikalla koskaan kuullut.
Se on liian hyvä.
- Anonyymi
Mika Järvisen Black Dick oli ennen.
Järvinen myös dj:nä rock-klubi DTM:ssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273