Tietääkö kukaan, onko Suomessa tällä hetkellä cover-bändiä, joka esittäisi Zeppelinien musaa? Muistaakseni aiemmin oli ainakin yksi, jonka nimi oli muistaakseni Lets Eppelin.
Cover-Zeppeliniä?
8
1675
Vastaukset
- toki
Let`s Eppelin. Todellakin tutustumisen arvoinen, ja lisäksi hyviä omia biisejä! Keikkailee edelleen silloin tällöin. Suosittelen! Olen itse käynyt keikalla aina kun ovat "maisemissa".
Googleta, niin löydät lisää tietoa. - 5th Stick
ja sitten on tietysti Crazy World. Täysin omaa luokkaansa Zeppelin-coverbändien sarjassa. Tämän maan huippumuusikoista koottu poppoo (mm. Lauri Porra ja Anssi Nykänen) ja laulaja on jopa Robert Plantin ilmetty kaksoisolento. ;)
- Anonyymi
Zeppelin?biisejä laulaa muistaakseni myös Venäläinen Alyona Yarushina, YouTubesta varmaan löytyy, laulaa muutakin ja mielestäni taitaa olla taitava laulaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zeppelin?biisejä laulaa muistaakseni myös Venäläinen Alyona Yarushina, YouTubesta varmaan löytyy, laulaa muutakin ja mielestäni taitaa olla taitava laulaja!
Alyona ladannut eilen YouTubeen White Rabbit-coverinsa. Hieman poikkesi linjastaan mutta taitava on Tseljabinskin tyttö, tosin taitaa asua nyt Moskovassa.
- Anonyymi
Mikseihän crazy World soita koskaan stairway to heaven biisiä ,tai en ole itse ainakaan parilla keikalla koskaan kuullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikseihän crazy World soita koskaan stairway to heaven biisiä ,tai en ole itse ainakaan parilla keikalla koskaan kuullut.
Se on liian hyvä.
- Anonyymi
Mika Järvisen Black Dick oli ennen.
Järvinen myös dj:nä rock-klubi DTM:ssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461888
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir280996- 35848
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78807Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31739Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58654- 43650