Tietääkö kukaan, onko Suomessa tällä hetkellä cover-bändiä, joka esittäisi Zeppelinien musaa? Muistaakseni aiemmin oli ainakin yksi, jonka nimi oli muistaakseni Lets Eppelin.
Cover-Zeppeliniä?
8
1690
Vastaukset
- toki
Let`s Eppelin. Todellakin tutustumisen arvoinen, ja lisäksi hyviä omia biisejä! Keikkailee edelleen silloin tällöin. Suosittelen! Olen itse käynyt keikalla aina kun ovat "maisemissa".
Googleta, niin löydät lisää tietoa. - 5th Stick
ja sitten on tietysti Crazy World. Täysin omaa luokkaansa Zeppelin-coverbändien sarjassa. Tämän maan huippumuusikoista koottu poppoo (mm. Lauri Porra ja Anssi Nykänen) ja laulaja on jopa Robert Plantin ilmetty kaksoisolento. ;)
- Anonyymi
Zeppelin?biisejä laulaa muistaakseni myös Venäläinen Alyona Yarushina, YouTubesta varmaan löytyy, laulaa muutakin ja mielestäni taitaa olla taitava laulaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zeppelin?biisejä laulaa muistaakseni myös Venäläinen Alyona Yarushina, YouTubesta varmaan löytyy, laulaa muutakin ja mielestäni taitaa olla taitava laulaja!
Alyona ladannut eilen YouTubeen White Rabbit-coverinsa. Hieman poikkesi linjastaan mutta taitava on Tseljabinskin tyttö, tosin taitaa asua nyt Moskovassa.
- Anonyymi
Mikseihän crazy World soita koskaan stairway to heaven biisiä ,tai en ole itse ainakaan parilla keikalla koskaan kuullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikseihän crazy World soita koskaan stairway to heaven biisiä ,tai en ole itse ainakaan parilla keikalla koskaan kuullut.
Se on liian hyvä.
- Anonyymi
Mika Järvisen Black Dick oli ennen.
Järvinen myös dj:nä rock-klubi DTM:ssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006