Onko kellään kokemuksia ko. Volvosta? Ajattelin vaihtaa tuon nykyisen bensarohmun tuohon dieselhirmuun.
Volvo V50 D5
9
5086
Vastaukset
- hypersuper
Jos voimaa tarvitsee, niin sitten. Pienempikin dieseli jaksaa kuljettaa tuota autoa.
- jos vain
Jaksaa se pienempikin dieseli joo - jos vain sattuu toimimaan. D5 on huomattavasti varmempi valinta jos meinaa päästä pisteestä a pisteeseen b diesel V50:llä.
- voin sanoa ihan samaa
jos vain kirjoitti:
Jaksaa se pienempikin dieseli joo - jos vain sattuu toimimaan. D5 on huomattavasti varmempi valinta jos meinaa päästä pisteestä a pisteeseen b diesel V50:llä.
eli älä osta Ford tekeleitä.
Jos Volvosta on jäljellä jotain hyvää se on D5 - hdi ford/peugeot
voin sanoa ihan samaa kirjoitti:
eli älä osta Ford tekeleitä.
Jos Volvosta on jäljellä jotain hyvää se on D5ottakaa asioista ensin selvää ennenku alatte moittimaan. D5:ssa on murheita paljon enemmän ku fordin tekeleissa ja jos haluutte ajaa suuri kulutuksisella koneella niin mikäpä siinä, niin se vaan asia on. thaimaassahan ne kasaa niitä.
- Autolla ajanut, myös volvoa
hdi ford/peugeot kirjoitti:
ottakaa asioista ensin selvää ennenku alatte moittimaan. D5:ssa on murheita paljon enemmän ku fordin tekeleissa ja jos haluutte ajaa suuri kulutuksisella koneella niin mikäpä siinä, niin se vaan asia on. thaimaassahan ne kasaa niitä.
Ford on käytännössä siirtynyt PSA-yhteistyö-dieseleihin koska on sattumalta todennut ranskalaiset parhaiksi dieselosaajiksi saksalaisten rinnalla.
Tuttava joka vaihtoi entisen VW:n dieselin (Volvoon asennetun) D5:n totesi ensimmäisenä havaittavan eron olevan litralla VW:n konetta suurempi kulutus. Tehoista ei puhunut mitään. - .......
Autolla ajanut, myös volvoa kirjoitti:
Ford on käytännössä siirtynyt PSA-yhteistyö-dieseleihin koska on sattumalta todennut ranskalaiset parhaiksi dieselosaajiksi saksalaisten rinnalla.
Tuttava joka vaihtoi entisen VW:n dieselin (Volvoon asennetun) D5:n totesi ensimmäisenä havaittavan eron olevan litralla VW:n konetta suurempi kulutus. Tehoista ei puhunut mitään.ranskalaiset ei osaa kuin pikku nuhapumppujen tekemisen
http://www.ajovalo.net/Diesel_parhaat.htm - hdi ford/peugeot
....... kirjoitti:
ranskalaiset ei osaa kuin pikku nuhapumppujen tekemisen
http://www.ajovalo.net/Diesel_parhaat.htmSellanen tuli mieleeni, että miks sitä henkilöautossa pitää olla voimaa aivan hirveesti ku eihän sitä saa ajaakkaan täällä pohjolassa lujaa. ohituksiinki riittää pienempi. Mun puolesta ei pikkuauto tarvitsisi kulkea 130km/h lujempaa. Tällä pikkuautolla tarkotan henkilöautoa.
- kaius D.
hdi ford/peugeot kirjoitti:
Sellanen tuli mieleeni, että miks sitä henkilöautossa pitää olla voimaa aivan hirveesti ku eihän sitä saa ajaakkaan täällä pohjolassa lujaa. ohituksiinki riittää pienempi. Mun puolesta ei pikkuauto tarvitsisi kulkea 130km/h lujempaa. Tällä pikkuautolla tarkotan henkilöautoa.
Olet täysin oikeassa. Tuo D5 on kyllä minusta luotettavan oloinen moottori, siksi se kiehtoo. Toki täytyy muistaa että tehot voivat olla myös turvallisuustekijä, jos sen osaa oikein käyttää. Se jeesustelusta. Onhan se vaan niin mukava ajaa autoa, jossa riittää tehoa. Sydän vs. Järki, ikuisuuskysymys.
- papermanni
Kokemusta on, n. 50 tkm ajettu vuoden aikana ja vaihtoa suunnitellaan. Auto on ihan hyvä, sporttialustalla ihan hyvä ajettavakin, häiritsevin piirre on moottorin ja vaihdelaatikon jotenkin eriparisuus. Esimerkkinä rampille kiihdytettäessä ja kaasua hieman enemmän annettaessa kierrokset nousevat punarajalle ja meno hyytyy. Ei voine puhua ihan dieselhirmusta?
Itse vaihdan auton hintaluokkaa 10t€ ylöspäin 320dAT bemuun, parempi suorituskyky, pienempi kulutus, hiljaisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659