ketään lähdössä alanyaan 23.8.-6.9. välisenä aikana...ois kiva saada biletysseuraa...???
alanya 23.8.-6.9.
9
1475
Vastaukset
- Turkki
Kyllä vaan matkalle menossa 16-30.8.
Alanya kutsuu!! - Henna
Moikka=)
Mä oon lähössä Deturin äkkilähdöllä 23.8 joko viikoksi tai kahdeksi Alanyaan...en ole vielä varannut matkaa, sillä haluan sen mahd. halvalla. Mulla on nimittäin kihlattu Alanyassa, joten en ole ensimmäistä kertaa liikenteessä..
Kundikaveri on Heikin baari(Harbour)-nimisessä raflassa töissä. Ensimmäisessä kerroksessa on diskopuoli, toisessa karaoke ja kolmannessa ruokaravintola!
Siellä mut voi tavata tanssimassa baaritiskin päällä=)
Oon kakskymppinen tytön tyllerö, entä sinä?
Poikaystävä siis syynä sinne lähtöön, mutta seura ei koskaan oo pahitteeksi..- Miksu
Liput plakkarissa. Sinne mennään, iltalennolla Suomesta.
Käynpä katsomassa kuka Heikin baaritiskillä jammailee ;) - Teshekür
Janille terveisiä.
- jos ei uteliaisuutenik hait...
jos vaan satut lueskelee tätä täs ni uteliaisuus heräs kukaha mahdollisesti tämä sun kihlattus harbourista?? oliko jani? toni(heikinveli) mut kerrohan, kans siel reissaaja tänä vuonna oltu 2 reisua ens vuon asusteleen ehkä sinne kesäajaks... :)
- Ciao
jos ei uteliaisuutenik hait... kirjoitti:
jos vaan satut lueskelee tätä täs ni uteliaisuus heräs kukaha mahdollisesti tämä sun kihlattus harbourista?? oliko jani? toni(heikinveli) mut kerrohan, kans siel reissaaja tänä vuonna oltu 2 reisua ens vuon asusteleen ehkä sinne kesäajaks... :)
Ei ole Jani, vaan yksi baarimikoista!
Itekin puoliks asun Alanyassa, joten käyn siellä lähes kuukausittain...
Nähdään varmaan siellä sitten :) - no niin...
Ciao kirjoitti:
Nähdään varmaan siellä sitten :)vai joku heistä juu juu tuli mielee vaa et niitä kun tuntee nii kenen tyttö olet:)en kaikkia nimeltä kyllä tiiäkkään mut kuitenkin. hei jos tahdot laittaa meiliä ni laitaha [email protected] ois hauska tutustua ku siel palloillaa niit tuttuja siel kuitenka viel liikaa ku vastasit ja kiva jos meilaisitkin mut se on moit
- niin piti viel sanomani
Ciao kirjoitti:
Nähdään varmaan siellä sitten :)niin vielä en kerenny sillo aiemmi väsää siihe nii sais sulta myös vinkkejä jos siellä paljon jo asustellukkin.. mut jos viittit tosiaa ni otaha se meitsin meiliosote ylös ja heitä meilil :)
- Vilu
Paikalla oon ensimmäisellä viikolla.. Ja bileseura kelpaa aina!-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770