Rahan vaihto ??

Tumpula Tuula.

Nythän mä vasta hokasin että Tanskassa on Kruunut käytösä, ei eurot. Missä kannataa vaihtaa. nm.ens kerran Tanskasa.

3

3777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satu^

      Itse olen aina ennen lähtöä käynyt vaihtamassa eurot kruunuiksi Forexilla - eivät veloita tapahtumasta mitään. Siitä en osaa sanoa, kuinka rahat Tanskassa paikan päällä onnistuu vaihtaa, mutta eiköhän sieltäkin noita rahanvaihtopisteitä löydy. Rahaa ei myöskään ole mikään pakko ennen Suomesta lähtöä vaihtaa (vaikkakin ainahan se olisi hyvä hiukan olla kohdemaan valuuttaa lähtiessä käteisenä), vaan jos sinulla on Visa Electron, voit nostaa Tanskassa rahaa suoraan tililtä. Tästä menee tosin pieni nostopalkkio.

      • KöyhäTimppa

        Älkää nyt vaan tuudittautuko siihen ajatukseen etteikö Forex veloita vaihdosta mitään! Eivät varmaan perikään mitään erillistä vaihtopalkkiota, sillä tuo palkkio on leivottu mukaan siihen vaihtokurssiin. Eli kallista on tuolla vaihtaa. Omasta pankista saa edullisimmin jos pitää kotimaassa etukäteen vaihtaa!


    • Cali

      Jos olet Nordean asiakas, voit vaivattomasti nostaa kortillasi rahaa myös Tanskassa Nordean automaateilta. Löytyy heti lentoasemaltakin. Minulla on Electron ja olen Nordean avainasiakas (tai mikä lie), joten nostoista ei edes veloiteta kuluja.

      Toimii varmaan myös muiden pankin korteilla (ja Visalla, vaikka se meneekin laskulle) yhtä näppärästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe