Syyskuussa esitellään suomessa uusi jujutsutyyli Danzai ryu.
Tyyli tulee yhdysvalloista ja perustuu alkuperältään professori Ogatsin oppeihin, toiminta käynnistyy Stadionilla ja Myyrmäen urheilutalolla, opettajana toimii yhdysvalloista kotoisin oleva James Burke 1 dan.
Danzai ryu perustuu judoon ja lähitaisteluun sekä asetekniikoihin sitä on opetettu yhdysvalloissa m laivastossa ja ilmavoimissa osana sotilaskoulutusta.
Tarkemmat kurssiajat ja lajiesittely tulee lehtiin ja nettiin elokuun aikana.
Tuula Mäkinen 4 kyu.
Danzai ryu jujutsu alkaa
12
905
Vastaukset
- oturi
Anteeksi tyylin päämiehen nimi on tietenkin Ogazaki Henry.
Tervetuloa mukaan.
Tuula- nih
taas näitä hubatrolleja. meninpä halpaan, laitoin ihan googleen näitä danzai ja ogazaki sanoja eikä löytyny yhtään
- flammee
nih kirjoitti:
taas näitä hubatrolleja. meninpä halpaan, laitoin ihan googleen näitä danzai ja ogazaki sanoja eikä löytyny yhtään
Kyllä tuon niminen laji pitäisi olla olemassa.. Onpa kumma kun ei google löydä, kirjoitettaisiinkohan se kuitenkin hieman eri tavalla tjsp.?
- nih
flammee kirjoitti:
Kyllä tuon niminen laji pitäisi olla olemassa.. Onpa kumma kun ei google löydä, kirjoitettaisiinkohan se kuitenkin hieman eri tavalla tjsp.?
kyseessä on kusetus jolla yritettiin saada ihmiset ajattelemaan vahingossa danzan-ryu:ta.
- Jussi
nih kirjoitti:
kyseessä on kusetus jolla yritettiin saada ihmiset ajattelemaan vahingossa danzan-ryu:ta.
...muistan lukeneeni vuosia vuosia sitten Budoka -lehdestä Danzai -ryusta ja tosta Okazakista. Muistaakseni mies on saksalais-japanilainen ja vaikutti silloin Havaijilla.
- nih
Jussi kirjoitti:
...muistan lukeneeni vuosia vuosia sitten Budoka -lehdestä Danzai -ryusta ja tosta Okazakista. Muistaakseni mies on saksalais-japanilainen ja vaikutti silloin Havaijilla.
kokeile hakea niistä jotain netistä
- J.M
nih kirjoitti:
kokeile hakea niistä jotain netistä
Ihmettelen nyt tätä viestiä ja sitä minun aikaisemmin tahallani provosoimaa hienoa karatea (minuä en muuten one "oturi") epäiltiin juuri Nih:n toimesta sen vuoksi, että netistä ei löydy mitään... Mikäköhän siinä on, että jos jotain ei ole netissä, niin sitä ei ole olemassa? Onko netti koko maailma? Vai koko maailma netti? Onko netti kaiken olevaisen perusta?
Ennen sanottin "minä ajattelen, siis olen."
Nyt sanotaa "Minusta löytyy tietoa netistä, siis olen" - nih
J.M kirjoitti:
Ihmettelen nyt tätä viestiä ja sitä minun aikaisemmin tahallani provosoimaa hienoa karatea (minuä en muuten one "oturi") epäiltiin juuri Nih:n toimesta sen vuoksi, että netistä ei löydy mitään... Mikäköhän siinä on, että jos jotain ei ole netissä, niin sitä ei ole olemassa? Onko netti koko maailma? Vai koko maailma netti? Onko netti kaiken olevaisen perusta?
Ennen sanottin "minä ajattelen, siis olen."
Nyt sanotaa "Minusta löytyy tietoa netistä, siis olen"jos heebo on niin hiano et on laivastossakin stailia opettanu ni kyl löytyy ees nettikeskusteluis mainintaa. ei guugletu mitään sit millää eikä oikein toi danzai muutenkaa kuulosta "hyvältä", vähä särähtää korvaan. ja ogazaki on kyl tuttu nimi, mutta EI danzaista. vaikuttaa just siltä et on yhdistelty vaan tuttuja elementtejä ja yritetään liritystä epäonnistuen
- Jussi
Se on Danzan-ryu, ei Danzai. Sillä hakemalla löytyy vaikka mitä. Myös hakemalla Henry Okazaki -nimellä löytyy...
- nih
nimenomaanhan piti olla danzai- danzania jo ehdotettiinkin, muttei käynyt...
- Jussi
nih kirjoitti:
nimenomaanhan piti olla danzai- danzania jo ehdotettiinkin, muttei käynyt...
...Danzanilla tietoo kuitenkin löytyy. Voihan tuo juttu kuitenkin olla kusetusta, eli kyseinen tyyli ei ole Suomeen tulossa. Britit on vissiin ainoita eurooppalaisia jotka sitä tyyliä treenaa. En viittiny sen kummemmin ruveta surffailemaan sivustoilla.
- Danzan-ryu
Jussi kirjoitti:
...Danzanilla tietoo kuitenkin löytyy. Voihan tuo juttu kuitenkin olla kusetusta, eli kyseinen tyyli ei ole Suomeen tulossa. Britit on vissiin ainoita eurooppalaisia jotka sitä tyyliä treenaa. En viittiny sen kummemmin ruveta surffailemaan sivustoilla.
Anteeksi tietenkin kyseessä on Danzan-ryu ja Okazaki, olen vasta aloittelija lajissa ja siksi en noita vierasperäisiä nimiä muistanut.
Minun opettajani on James Burke 1 dan Danzan-ryu, 2 dan Taekwondo.
Lajiesittely tapahtuu Olympiastadionilla ja Myyrmäen urheilutalolla syyskuun alussa kun James tulee suomeen.
Tervetuloa T. Tuula
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314