Onko joku ollut kyseissä hotellissa? Millainen paikka lapsiperheelle? Mietityttään myös tuo lauttayhteys saareen.. Ilmeisesti perivät 34eur. edestakaisesta matkasta, vaikka olisi hotellin asiakas? Kiitos, jos joku vaivautuu vastailemaan!
Hotel Fanø Badeland
1
513
Vastaukset
- Anni
Olen ollut pitkähkö aika sitten ilmeisesti viereisessä Danlandissa (tutki niidenkin sivut!).
Lauttayhteydestä joutuu maksamaan vain saarellepäin mennessä eikä riipu siitä, missä siellä asuu tai asuuko ollenkaan. On kuitenkin sen verran iso saari.
Viikonpäivästä ja kelloajasta riippuen saattaa lautalle joutua jonottamaan.
Paikka on tuulinen. Jopa niin tuulinen, että saatat joutua ostamaan tuulisuojan. Siis metallikeppien varaan viritettävän rakennelman. Niitä myydään kohtuuhintaan rantakaupoissa.
Ranta on upea. Todennäköisesti vieläkin rantahiekalla voi ajaa autolla vaikka veden rajassa (kummallinen halu...). Autosta on rannalla myös iloa yhtenä tuulisuojan seinämänä. Yksinään se ei riitä - on kokeiltu.
Muuten ranta on pitkä ja laakea. Olisipa vain ilman ja veden lämpötilat vähän taatummin lämpöiset!
Ja jos sinne asti pääset(te) niin tässä vielä yksi ruokapaikkavihje:
http://www.sonderhokro.dk/english/
jospa taso olisi säilynyt. Yksi elämäni kolmesta parhaasta ateriasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784