Nesteenpoistotablettien annostus

Anorektikko

Ostin tänään tuollaisia nesteenpoistotabletteja (merkki näyttää olevan Optisalt). En tiedä onko niistä mitään apua laihdutuksessa, mutta päätin kokeilla niitä. Anyway, purkissa lukee että 1 tabletti enintään 6 kertaa päivässä. Otin tänään päivällä 3 tablettia kerralla, ja ajattelin ottaa tänään vielä muutaman. Miten yliannostus vaikuttaa laihdutuksen etenemiseen? Voiko yliannostus tehdä sen, että laihtuu paljon ja nopeasti pienessä ajassa? Tokihan painoni putoaa nykyäänkin rajusti alaspäin, mutta jos noilla tableteilla voisi vielä tehostaa laihduttamista entisestään ;)

Niin ja vielä; kuinka moni on käyttänyt tällaisia nesteenpoistajia? Putosiko paino ja minkä merkkisiä nesteenpoistajia käytitte? Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia näistä.

9

7252

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

Siis ne on NESTEENPOISTAJIA, eli poistaa nesteitä tilapäisesti, ei läskiä. Eli voi paino tippua hetkeksi kilon esim, mutta ihan sama vaikutus olisi sillä että menisit saunaan hikoilemaan pariksi tunniksi. Huijausta ja turhaa, ei edistä laihtumista mitenkään. Tietty saattaa olla "pienempi" olo kun on kaikki nesteet poissa vähän aikaa.

En tajua miksi tuollaisia ostetaan. Yhtä turhia kuin laksatiivit.

• diureetit </3

...tuttavani, joka on ammatiltaan sairasautonkuljettaja, kirosi nuo kaikenlaiset nesteenpoistolääkkeet alimpaan helvettiin työkokemustensa takia. Diureetit ei poista läskiä, eikä alenna painoakaan pysyvästi, mutta niillä saa kätevästi kropan kuivumistilaan, lihakset voimattomiksi ja elimistölle välttämätöntä kaliumia huuhdottua alas vessanpöntöstä. Tuolta voit lukea lisää kaliumin puutoksesta: http://www.avoin.helsinki.fi/materiaalit/ravitsemustiede/04_venakaklo_kalium.shtml . Jep, sydän tykkää iha vitusti.

Jos kehossa on nestettä LIIKAA, niin silloin nesteenpoistolääkityksestä voi olla hyötyä oireiden lievittämiseksi, mutta itse ongelmaahan se ei poista. Turvotus on oire, jonka syyt kannattaa aina selvittää. Eihän se itse taustalla piilevä ongelma parane sillä, että sä jotain oiretta koitat hoitaa.

Diureetit ei laihduta, sillä laihtuminen ja painonputoaminen on melkolailla eri asia.

• touhua

Diureetteja käyttämällä painosi tippuu vain energiattoman ja välttämättömästä veden poistumisesta elimistöstäsi, joka kuivuttaa elimistösi, saa olon voimattomasti ja aiheuttaa ummetusta.
        Vedensäännöstely on ruoansäännöstelyä paljon vaarallisempaa ja turhempaa.

• Spiah

Niinku edelliset onki jo sanonut, niin noi ei tee mitään muuta kun hallaa sun laihdutukselle. Älä missään tapauksessa rupea popsimaan niitä!
      Kuivatat vaan kehosi ja kuivumistilassa aineenvaihdunta toimii huonommn, eli laihdut paljon huonommin. (En tosin tiedä onko sulla todellisuudessa mitään laihdutettavaa, muttakun se sulla varmaan kuitenkin on tavoittena.)

Noita voi käyttää tilapäisesti harvoin esimerkiksi ahminnan jälkeen jos keho on kauhean turvonnut. Mutta silloin pitää myös muistaa juoda paljon! Enemmän kun normaalisti joisit. Eikä ne poista niitä ruokia eikä läskiä, pelkät ylimääräiset nesteet. Eikä silloinkaan saa purkissa lukevia annostusohjeita ylittää.
      Parempi kuitenkin kun et sekaantuisi noihin ollenkaan. Usko pois, niistä ei ole kun haittaa. :)

• syömishäiriöinen_

minun pitäisi saada painoa vähäsen alas (-1kg olisi ihan ok) parin viikon päähän punnitukseen, joten auttaisiko jos edellisenä tai pari päivää ennen tuota ottaisin sen kerta annostuksen? tiedän siis kyllä ettei noilla ole mitään apua laihdutuksen kanssa mutta olisiko tuollainen väliaikainen hyöty? ois kiva jos joku osaisi vastata :)

• luontaistuotekaupasta

niin EI toimi. Ja siltä kuulostaa, että ostit, koska todelliset TOIMIVAT nesteenpoistolääkkeet ovat reseptitavaraa.
        Nesteenpoistolääkkeet tosiaan toimivat, mutta luontaistuotekamalla ei tapahdu yhtään mitään.

• mutta.

ei se painoon mun mielestä vaikittanu, käytin myös ulostuslääkkeitä, niillä laihtuu jos ottaa yliannostuksen, nesteenpoistolääkkeistä en tiedä.

• EnPysyKärryillä

Siis puhutaanko täällä nyt kalium-magnesium-valmisteesta (Optisalt) vai lääkärin reseptillä saatavista nesteenpoistolääkkeistä? Nehän ovat täysin eri asia!

• Anonyymi00009

Siis puhutaanko täällä nyt kalium-magnesium-valmisteesta (Optisalt) vai lääkärin reseptillä saatavista nesteenpoistolääkkeistä? Nehän ovat täysin eri asia!

Optisalt on ravintolisä..ei mitenkään "nesteenpoistolääke" kuten ylempää asian voi todeta-

Kalium ylläpitää normaalia verenpainetta Magnesium edistää elektrolyyttitasapainoa ja normaalia energia-aineenvaihduntaa .Kalium ja magnesium edistävät hermoston ja lihasten normaalia toimintaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      102
      1172
    2. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      51
      975
    3. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      119
      923
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      146
      903
    5. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      132
      726
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      689
    7. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      70
      687
    8. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      637
    9. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      622
    10. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      609
    11. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      33
      604
    12. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      561
    13. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      62
      544
    14. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      519
    15. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      500
    16. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      494
    17. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      4
      493
    18. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      479
    19. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      33
      479
    20. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      42
      470
    Aihe